Aihe: Idols-levy
1 2 3 4
Vemmy
09.03.2004 09:08:51
Sitäkö se levy on? Nyt mä oon tosi pettynyt. mä toivoin, että se olis ollut DVD, jossa aina joku käy vähän kailottamassa ammuvainaan nuotilla, ja sitten tuomaristo alkaa haukkua, ja lopuksi takahuoneessa ollaan niin nokat marengilla. Ihan kuin se sarja, mut tiivistettynä. Mutta pelkät esitykset ...plääh!

Nyt voit Kivi rynnätä lähimarkettiin, uskoisin nähneeni tallenteen (en nyt muista oliko se VHS vai DVD), jonka kannessa mainittiin jotain tyyliin "Nyt voit elää Idols-sarjan uudelleen olohuoneessasi". Eli kyllä siitä on pukattu markkinoille jonkinlainen kuvaa ja ääntä sisältävä taltiointi.

ps. Kuka helvetti haluaa kokea sen sarjan uudelleen? Kai se tulee telkkaristakin vielä kokonaan uusintana...
Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja.
Jani The Rock
09.03.2004 09:58:06 (muokattu 09.03.2004 09:58:27)

EDIT: Olis kyllä hienoa scrollata jotain niitä ohjelman latteuksia yhä uudestaan repeatilla: "Sä vedit tänään tosi hyvin, tosi irtonaisesti ... tosi hyvin, tosi irtonaisesti ... tosi hyvin, tosi irtonaisesti ...tosi hyvin"

Doesn`t sound half bad!

Siitähän sais sämplättyä tosi kovan hiphoppibiisinkin! Suomen sinkkulistan uusi kärki: Nanna Mikkonen biisillään Sä kosketit mua: "Sä kosketit mua... sä-sä-sä-sä kosketit mua. Joo, sä kosketit mua..." Ja sellanen kauhea biitti sinne taustalle. Siinä jäis meinaan Kwanit ja Bomfunkkerit toiseksi! Katu-uskottavaa kamaa elävästä elämästä, ja ah niin sexyä.
Rough and tough and plenty mean.
Vemmy
09.03.2004 10:09:47
Suomen sinkkulistan uusi kärki: Nanna Mikkonen biisillään Sä kosketit mua: "Sä kosketit mua... sä-sä-sä-sä kosketit mua. Joo, sä kosketit mua..." Ja sellanen kauhea biitti sinne taustalle. Siinä jäis meinaan Kwanit ja Bomfunkkerit toiseksi! Katu-uskottavaa kamaa elävästä elämästä, ja ah niin sexyä.

Sinkun kakkosbiisiksi tulisi aivan selvästi Mä nään edessäni idolin...
Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja.
Notefix
09.03.2004 10:14:53

hohoho cob levinny tänne asti :DD:D:D
millos cob ulottaa kierot lonkeronsa ouluun asti?

Mihinkäs se ei leviäis...pitäis varmaan ottaa kiinnityksiä joihinkin Suomea kiertäviin pumppuihin, ni sais koko maan haltuun. Eikä siinä vielä kaikki...puumerkki kaikkien studioiden vessanseiniin olis kova juttu. Kun nyt sais sen mellunmäen ekaks vallotettua.
My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä"
depe
09.03.2004 10:15:59
Niissä alkukarsinnoissa oli muuten se yksi todella katu-uskottava rap-lyyrikko. Sellainen pelottavannäköinen kaljupää, joka lauloi olevansa "common whore" ja meinasi siinä samalla tuomariston pöydän yli. Siinä miehessä oli munaa! ;)
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo
Notefix
09.03.2004 10:16:02

"standing in the shadows of motown"-DVD, ai että...

Ostitko sen tuplan vai normaaliversion?

Kivi: suosittelen...hieno. Mielettömän hieno.
My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä"
M.i.k.key
09.03.2004 10:20:30
Ostitko sen tuplan vai normaaliversion?

Kivi: suosittelen...hieno. Mielettömän hieno.

Tuplaa haeskelin, mutta päädyin siihen että se olis pitänyt tilata jenkeistä... Ainut extra mikä sillä olis ollut kova on tämä "virtual recording studio" mitä lie...
Ostin siis yhden levyn version. Tänään iltapäivällä aion sen katsoa hyvässä seurassa!
My name is Baron, M.i.k.key Baron
stickyfinger
09.03.2004 10:28:38
Funtsikaas, jos vaikka Arvi Lind olisi uransa päätteeksi tehnyt levyn, johon olisi sämplätty hänen ikimuistoisimpia uutisselostuksiaan jonkun musiikinjytkeen päälle, niin sehän olisi myynyt biljoonia triljoonia kappaleita.

Hui. Tuosta tulikin mieleen se muutama vuosi sitten radiossa paljon soinut "Hyviä Uutisia"-biisi (esittäjää en muista), jossa itse asiassa Arvia oli sämplätty säkeistöihin.

Voi jumalauta mitä huttua se olikaan. Melkein kamalampaa kuin Safri Duo.
Shake your money maker!
M.i.k.key
09.03.2004 10:37:23 (muokattu 09.03.2004 10:38:03)
Hui. Tuosta tulikin mieleen se muutama vuosi sitten radiossa paljon soinut "Hyviä Uutisia"-biisi (esittäjää en muista),

Hyviä uutisia oli semmoiselta kokoelmalevyltä. Tuon kyseisen biisin lauloi Irina, sama joka nyt etsii vastauksia radiossa!

Voi jumalauta mitä huttua se olikaan. Melkein kamalampaa kuin Safri Duo.
Kyllä sanoisin että safri duo on kamalampi
My name is Baron, M.i.k.key Baron
wiljakainen
09.03.2004 13:07:35
mä lainasin kirjastosta, kuuntelin hetken...prkl,jos olis ollu oma levy olis käyny vakiot eli lentäny neljännestä kerroksesta...
Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään
Silvio Dante
09.03.2004 13:11:18
Onkos kukaan tilannut puhelimeen soittoäänexi:
"Hanna Pakarinen - Summer of 69"?
Just when I thought I was out, they pull me back in!
jiize
09.03.2004 14:12:53
En ole tosiaankaan hankkinut sitä, sehän on täyttä rahastusta! Eikä ne kappaleet edes ole kovin hyviä. Sitä Tuulet puhaltaa kappaletta olen kyllä joutunu kuuntelemaan työpaikalla, mutta muuten en. Ei kiinnosta!
Ja tämä on totuus.
hörhö
09.03.2004 14:23:34

ps. Kuka helvetti haluaa kokea sen sarjan uudelleen? Kai se tulee telkkaristakin vielä kokonaan uusintana...

Upposihan se ensimmäiselläkin esityskerralla sen verran hyvin, että eräs tuttu bändi joutui keskeyttämään jazz-settinsä eräässä suht. asiallisessa kuppilassa finaalilähetyksen vuoksi. Mahtoi poikia vituttaa.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Hede
09.03.2004 14:37:39
Onkos kukaan tilannut puhelimeen soittoäänexi:
"Hanna Pakarinen - Summer of 69"?

Hoho.

Joskus törmää todella mielenkiintoisesti nimettyihin MP3 -tiedostoihin:

Sonata Arctica - Over The Hills And Far Away (Nightwish cover)
depe
09.03.2004 15:55:30

Siis täh, onko Sonatakin tehnyt tuosta biisistä koverin vai onko kyseessä taas näitä "netin helmiä"?
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo
Leikari
09.03.2004 17:44:22 (muokattu 09.03.2004 17:46:18)
EDIT: Olis kyllä hienoa scrollata jotain niitä ohjelman latteuksia yhä uudestaan repeatilla: "Sä vedit tänään tosi hyvin, tosi irtonaisesti ... tosi hyvin, tosi irtonaisesti ... tosi hyvin, tosi irtonaisesti ...tosi hyvin"

kyllähän Idols tosiaan toi suomalaiseen kulttuurielämään ja kollektiiviseen kokemukseen jotain pysyvää - DVD-tallenne (kunhan saa tarpeeksi halvalla) tulee minullakin sijoittumaan kirjahyllyyn johonkin Raamatun vierelle. Idolsin lohkaisuja lainataan ja niihin viitataan vielä pitkään.
kiriminni
09.03.2004 21:50:43
Onks tää nostalgia nykymaailmassa vaan 2kk vanhaa?Omat nostalgiat on kyllä tuolla 70-80luvun vaihteessa.Joo rahastus on aina rahastusta.
kid ego
09.03.2004 21:58:55
Siis täh, onko Sonatakin tehnyt tuosta biisistä koverin vai onko kyseessä taas näitä "netin helmiä"?

On Sonata siitä tehnyt versionsa. Ihan paska, ei paljon eroa alkuperäisestä.
Joees
10.03.2004 12:28:43
Hoho.

Joskus törmää todella mielenkiintoisesti nimettyihin MP3 -tiedostoihin:

Tämä oli kyllä aika helmi.
Groooove is in heart!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)