Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanez Rules - kokemuksia?
1
hemoroidi
17.02.2010 01:26:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko täällä kukaan tilannut kitaroita täältä:
http://www.ibanezrules.com/
 
Minkälaisia kokemuksia? Vaikuttaa ainakin ihan pätevältä kaverilta.
Ja tuleeko paljon muita kuluja kitaran lisäksi?
 
fox
17.02.2010 02:07:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hemoroidi:
Ja tuleeko paljon muita kuluja kitaran lisäksi?

 
Katsopa nuo aikasemmat kirjoitukset kitaroitten tilaamisesta Jenkeistä..
Tulee posti- tai muut kuljetuskulut, esmerkiks USPS ottaa jotain 125-150 dollaria, tuon lisäksi tulee tietty normaalit ALV- ja tullimaksut. Monesti se säästö (tai paremminkin "säästö" ) jää sitten loppupelissä melko vähäiseksi.. Ei Levytukku olis mitään?? =)
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Decadetroll
17.02.2010 06:14:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Testattu on, luotettava firma ja Rich Harris on oikein miellyttävä heppu. Vastailee maileihin nopeasti ja siltä saa luotettavaa tietoa ibanezeista. Plus siltä löytyy vielä ihan hirveet varastot noita ibanezin osia, harvinaisempiaki. Suosittelen, jos ei tartte mitään hirveen isoa tilailla. Meinaan vaan noitten postikulujen ja verojen takia.
 
I'll be back again next week. Bring your friends, we'll have an ice cream treat Mom don't like it, but he don't give a fuck Kids come running for satan's ice cream truck
Shredator
17.02.2010 09:16:21 (muokattu 17.02.2010 09:16:36)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Halvemmalla saat kyllä Ibanezit Suomesta.
 
"See you at the party Richter!"
tender.insanity
17.02.2010 09:37:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shredator: Halvemmalla saat kyllä Ibanezit Suomesta.
 
Joo, mutta kuten aiemmin mainittu varaosien määrä on todella laaja. Myös, jos harvinaisempaa Ibanezia etsii, niin kannattaa Rich Harrisilta kysyä. Ja ilmeisesti kitarat ovat myös todella huippuunsa säädetty. Varmaan yli puolet jemsiten jemin omistajista on kitaran tältä tyypiltä ostanut (ympäri maailmaa) ja ylistävät häntä. Tietämys on valtava ja ilmeisesti mukava tyyppi myös.
 
Myy myös kauloja, jotka on aika kiven alla muuten kuin hajonneen tilalle uusi suoraan Ibanezilta.
http://www.ibanezrules.com/necks
 
Darkness is calling
17.01.2017 22:06:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanha ketju, mut kirjotellaan nyt tänne kun minulle ajankohtainen aihe. Olipas mielenkiintoista että näin positiivista kokemusta, itselleni jäi vähän erikoinen maku miehestä niin oli pakko katsoa mitä tänne on sivusta kirjoiteltu. Kyselin tallasta, jota näytti olevan 1 kpl saatavilla. Ei sitten kuitenkaan ollut, vaan on tilauksessa. Tuolla sivuilla kun lukee että Ibanez ei kauhean ahkerasti hänelle lähetä tuotteita, ja voi mennä 1kk-vuosi että saa jotain, niin kysyin jos hän ilmoittaisi mulle kun on tullut. Ei kuulemma ilman rahaa edes kirjoita ylös mitään.. vähän erikoinen tapa hoitaa bisnestä mun mielestä. Ei siinä tavallaan ymmärrän tuon jos kyselyjä tulee paljonkin, mutta kyllä nuo parit viestit mitä häneltä sain ainakin antoi mielikuvan ja fiiliksen ettei varmaan tulis tilattua mitään muuta kuin äärimmäisen pakon edessä. Ehkäpä sain väärän kuvan sitten ja tosiaan kaikinpuolin mukava ja asiallinen tapaus kyseessä.
 
En missään nimessä allekirjoita ylläolevaa tekstiä.
blaekie
17.01.2017 23:25:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JRantajoki: Vanha ketju, mut kirjotellaan nyt tänne kun minulle ajankohtainen aihe. Olipas mielenkiintoista että näin positiivista kokemusta, itselleni jäi vähän erikoinen maku miehestä niin oli pakko katsoa mitä tänne on sivusta kirjoiteltu. Kyselin tallasta, jota näytti olevan 1 kpl saatavilla. Ei sitten kuitenkaan ollut, vaan on tilauksessa. Tuolla sivuilla kun lukee että Ibanez ei kauhean ahkerasti hänelle lähetä tuotteita, ja voi mennä 1kk-vuosi että saa jotain, niin kysyin jos hän ilmoittaisi mulle kun on tullut. Ei kuulemma ilman rahaa edes kirjoita ylös mitään.. vähän erikoinen tapa hoitaa bisnestä mun mielestä. Ei siinä tavallaan ymmärrän tuon jos kyselyjä tulee paljonkin, mutta kyllä nuo parit viestit mitä häneltä sain ainakin antoi mielikuvan ja fiiliksen ettei varmaan tulis tilattua mitään muuta kuin äärimmäisen pakon edessä. Ehkäpä sain väärän kuvan sitten ja tosiaan kaikinpuolin mukava ja asiallinen tapaus kyseessä.
 
No, jos kaveri laittaa seuraavanlaisen lauseen sivuillensa, mitä voit odottaa ?
 
"If you want a slick website and great marketing, you're in the wrong place."
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Darkness is calling
17.01.2017 23:54:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blaekie: No, jos kaveri laittaa seuraavanlaisen lauseen sivuillensa, mitä voit odottaa ?
 
"If you want a slick website and great marketing, you're in the wrong place."

 
Siellä on niin pirusti sitä tekstiä et tollanenkin helmi meni ohi. :D
Ei taida maksaa sit vaivaa ehdotella et väsäisin herralle vähän nykyaikaisemmat sivut jos kompensaatio on sopiva. :D
 
En missään nimessä allekirjoita ylläolevaa tekstiä.
Lifelover
18.01.2017 00:26:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noi sivut nyt on olleet tuollaiset aina. Tuntuisi oudolta jos ne päivitettäisiin.
 
Rich on aika harvasanainen kaveri eikä turhia höpöttele. Se myöntää sen ihan avoimesti sivuillaan.
 
Tilasin mieheltä projekti-Jemiini osat ja kaupat sujui hyvin ja nopeasti. Olin listanut sähköpostiin kaiken mitä tarvitsen ja suht nopeasti tuli takaisin viesti jossa hän oli hinnoitellut kaikki osat minulle.
 
Ainoa valituksen aihe oli se että kun sain paketin niin sieltä puuttuivatkin tilaamani hihnatapit. Ilmoitin asiasta ja ilman sen kummempia kyselyitä Rich laittoi sellaisetkin pikana tulemaan.
 
Eli henk.koht. ihan hyvät kokemukset.
 
One who treats difficulties as the normal state of affairs will never be discontented.
Darkness is calling
18.01.2017 01:41:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On ne kyllä silmille aika raastavat ja epäkäytännölliset, vaikka miten nostalgiset oliskin. Jooh, pitääpä vielä asioida kyseisen hepun kanssa, saattaapi olla että laitan tallankin sitten vaan tilaukseen.
 
En missään nimessä allekirjoita ylläolevaa tekstiä.
vvaltsu
18.01.2017 07:02:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noi Harrisin tarinat tuolla sivuilla pyörii välillä kyllä samoissa sfääreissä Luuviulun kanssa.
 
"What's your best price on that?" - My standard response - "You're looking at it." Prices shown usually represent the cost of the time I put into working on a a guitar plus a small $50-$100 profit. Some of them actually reflect a decent profit margin! Some also reflect a LOSS. I get screwed buying online more than you do, I buy more! What *All* prices represent is *Bottom Line*, and are a *Fair* price for each guitar. If you don't like the pricing please shop elsewhere. The only discounts are if the guitar is bought AS IS and I don't have to work on it, although the deduction will vary per guitar and may not be as much as you might think or want.
 
Sieltä löytyy monta tuttua piirrettä: hassua väli- ja erikoismerkkien käyttöä, uhriutumista ja retostelua sillä miten paljon ostellaan.
Ilelee
18.01.2017 08:33:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meillä on Suomessa Levytukku josta saa kyllä aikalailla kaiken tarvitseman palvelun mitä tulee Ibaneziin (ja maakunnissa joukko ibanezia myyviä yhteistyökumppaneita), vaikea nähdä mitään järkeä tilata Harrisilta jenkeistä mitään. Jenkeille Ibanez Rules tuntuu olevan ihan fiksu vaihtoehto, Harrisilla tuntuu olevan ihan fiksut hinnat ja järkevä/luotettava palvelu tollaiseksi yhden miehen puljuksi. Jos kuitenkin siihen sitten ruvetaan lisämään päälle vielä toimituksen Suomeen, alvit ja tullit niin aivan varmasti joutuu maksamaan enemmän kuin jos ostaisi vaikkapa juuri Levytukusta. Levytukku Ibanezin maahantuojana/edustaja pystyy kanssa tilaamaan niitä varaosia tarvittaessa (toimitusajat riippuu monesti siitä kuinka hyvin tilaus osuu yhteen muiden Ibanezilta tulevien lähetysten kanssa).
 
Ainoa tilanne milloin itse voisin harkita on jos sinne ilmestyisi myyntiin joku oikeasti harvinainen käytetty kitara joka on pakko saada (harvinaista, ne menevät yleensä samantien kun myyntiin ilmestyvät)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «