Demostudio 09.03.2004 16:07:57 | |
---|
|
|
silve 10.03.2004 14:56:31 | |
---|
Sori vaan pojat, mutta kuullostaa vähän paskahuussissa tekaistulta. Tykkään Bon Jovista kun se on suht tiukasti tehtyä, mutta tämä on kyllä köysin versio mitä olen tästä biisistä kuullut. Eivät oikein kohtaa sanat ja sävelet, kun laulajalta puuttuu uskottavuus. (...Kannattaa tehdä jostain vähän iisimmästä biisistä seuraava coveri). Vähän munaa siihen touhuun. |
ulina21 10.03.2004 15:15:41 | |
---|
COMEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON........... Laulut ei muuten oo synkas biisin kans. Täähän on ihan hanurista. TÄn on pakkon olla läppä!! pakkoooooooooo |
Bluesmies 10.03.2004 16:25:23 | |
---|
Ainakin tämä sai hymyn perseeseen koko biisin ajaksi!!! Laulaja oli ilmeisesti nukahtaa pariin otteeseen, mutta niin olin kyllä minäkin tätä kuunnellessa. Missä oli kitarasoolo? Kitara on tyhmä!!! |
Timo JM 10.03.2004 16:51:27 (muokattu 10.03.2004 16:52:51) | |
---|
Onkohan tässä kovinkin nuoria taiteilijoita? Yritetään pysyä asialinjalla. Biisissä on käytetty selvästi kvantisointia. Siinä on vaan tainut käydä moka kun kuulostaa siltä, että se olisi ollut joissakin kohdissa trioli moodissa, vaikka osuudet menee suoralla temmolla. (esim. synaintro) Laulukaiku on kyllä vedetty aivan liian överiksi! Mitäs muuta tästä sanois... No, musiikkihan on ihan kiva harrastus. "Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa." |
NHR 13.03.2004 05:12:49 | |
---|
Eipä minulla paljon mitään uutta muiden kommentteihin taida olla; komppi kompuroi paikoin, syna on liian kovaa, kitara ja laulu taas liian hiljaa, laulussa liikaa kaikua... Laulajan ääni kuulostaa paikoin kuitenkin ihan lupaavalta, kunhan vielä hiukan kokemus lisääntyy ja enemmän tunnetta saadaan tulkintaan mukaan. Eli ei tämä mitenkään loistava ole, mutta ei mitään sellaista vikaa löydy, mitä ei voisi korjata. Jatkakaa. Onks ne hopparit niitä liian isoja housuja käyttäviä hottentotteja jotka puhuu lauluja? - Walrus |
Broken Cradle 14.03.2004 14:39:08 | |
---|
Se on aina vähän ongelma ku näitä yksin väsää että miksaus ei oikeen satu kohalleen. Ja rummut nyt on mitä on, tehty hakkaamalla syntikkaa.. |