JanneRBX 02.02.2010 16:09:56 | |
---|
Tiesittekö Mike Portnoy- fallokset että Juike teki myös prokea? Per Vers- Runoilija Ila Louerannan laulamana yks siisteimmistä jutuista mitä olen kuullut. t. Mighty- Mouse |
SnowCrow 02.02.2010 20:06:58 | |
---|
olen 12 ja mitä tämä on? |
JanneRBX 03.02.2010 14:22:50 | |
---|
SnowCrow: olen 12 ja mitä tämä on? Maailmankatsomusta=) |
Rainer Frilund 03.02.2010 16:35:46 | |
---|
JanneRBX: ... Per Vers- Runoilija Ila Louerannan laulamana ... Ainakin sen alkuperäisversion (Per Vers -älpyllä) vetää Mikko Alatalo. "The company you keep is the measure of a man." |
JanneRBX 03.02.2010 17:15:44 | |
---|
Rainer Frilund: Ainakin sen alkuperäisversion (Per Vers -älpyllä) vetää Mikko Alatalo. Niin oli. Onneksi laulu kypsyi=) |
velioj 08.02.2010 21:39:52 | |
---|
JanneRBX: Tiesittekö Mike Portnoy- fallokset että Juike teki myös prokea? Per Vers- Runoilija Ila Louerannan laulamana yks siisteimmistä jutuista mitä olen kuullut. t. Mighty- Mouse Onhan se ja Keskitysleirin ruokavalio myös - ehkä ei niin progea - mutta ei mitään peruskamaakaan. Löysin sen taas jälleen kerran levyhyllystäni - pitkästä aikaa - ja täytyy sanoa että onpahan se vaan hieno levy. Etten sanois että Juicen yksi parhaista (tällä hetkellä) melkein jopa Ajan Hengen luokkaa. Dance Allergo - miten hienosti kitarat siinä soikaan. Hammondit hyvin mukana kauttaaltaan. Soittaahan siinä kieltämättä tiukkaa porukkaa: Kaj Martin, Petteri Salminen, Safka, Juuso Norlund. Mutta ne soundit? Elettiin suomessa vuotta -76 ja eihän tuollaisia saatu siihen aikaan purkitettua ei niin millään. Ai pahus: Kansitekstissä lukeekin: äänitetty Marcus Music-studiossa Tukholmassa. Siinäpä se sitten... ;-) |
antnis 10.02.2010 01:08:49 | |
---|
velioj: Onhan se ja Keskitysleirin ruokavalio myös - ehkä ei niin progea - mutta ei mitään peruskamaakaan. Löysin sen taas jälleen kerran levyhyllystäni - pitkästä aikaa - ja täytyy sanoa että onpahan se vaan hieno levy. Etten sanois että Juicen yksi parhaista (tällä hetkellä) melkein jopa Ajan Hengen luokkaa. Dance Allergo - miten hienosti kitarat siinä soikaan. Hammondit hyvin mukana kauttaaltaan. Soittaahan siinä kieltämättä tiukkaa porukkaa: Kaj Martin, Petteri Salminen, Safka, Juuso Norlund. Mutta ne soundit? Elettiin suomessa vuotta -76 ja eihän tuollaisia saatu siihen aikaan purkitettua ei niin millään. Ai pahus: Kansitekstissä lukeekin: äänitetty Marcus Music-studiossa Tukholmassa. Siinäpä se sitten... ;-) Tauko 1 ja Keskitysleirin Ruokavalio, kepeesti Juicen parhaat levyt. Taustasta fiilistä ja SRV-likkejä päälle paskalla soundilla. |
Onhan esim. myös Outoon valoon aika progressiivinen biisi. Ja hyvä. Ressi se on pienikin ressi |