Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: A.I.R. mikrofonit(nauha)
1
Henri Henri Olavi
14.02.2010 13:53:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On ollut jonkin aikaa nauhamikkipari hakusessa. Opiskelijan budjetilla täytyisi vielä saada köntsä juustoa jääkaappiin, joten vaihtoehdot ovat aika vähissä.
 
Olen katsellut A.I.R.:n mikrofoneja sillä silmällä, sen jälkeen kun luin Riffin suht kehuvan arvostelun niistä.
 
Onko kellään kokemuksia niistä? Ainakin nuo "Blackbullet" ja "Peacemaker" sopisivat hintansa (99€) puolesta ekaksi nauhamikkipariksi minulle.
 
Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
naffe
14.02.2010 23:52:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: On ollut jonkin aikaa nauhamikkipari hakusessa. Opiskelijan budjetilla täytyisi vielä saada köntsä juustoa jääkaappiin, joten vaihtoehdot ovat aika vähissä.
 
Olen katsellut A.I.R.:n mikrofoneja sillä silmällä, sen jälkeen kun luin Riffin suht kehuvan arvostelun niistä.
 
Onko kellään kokemuksia niistä? Ainakin nuo "Blackbullet" ja "Peacemaker" sopisivat hintansa (99€) puolesta ekaksi nauhamikkipariksi minulle.

 
Tuli studiossa kokeiltua dynaamisen kaveriksi cleanin kitaran kanssa. Voin lähettää vaikka näytteen missä olen käyttänyt sitä yksinään n.30cm vahvistimesta, jos haluat. Hintaansa nähden positiivinen yllätys :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «