Semmonen piti lisäämäni, eikös trendsetteri ole usein kokeilija ja sitä kautta edelläkävijä ja minusta ne, jotka ovat ensimmäisinä kokeilleet vaikkapa aktiivimikkejä tai seiskakielisiä ja kokemuksiaan niistä jakaneet olisivat minun ajattelussa yhdenlaisia trendsettereitä. Monet muut ovat kyllä sellaisia, joiden näkemyksiä arvostan useista eri syistä ja heidän jutuillaan on vaikutusta osana ostopäätöksiäni, mutta heitä en trendsettereiksi nimittäisi. Kaiuttimesta kuuluu ääniä |
Jii 13.02.2010 23:01:35 | |
---|
Confidentum: Semmonen piti lisäämäni, eikös trendsetteri ole usein kokeilija ja sitä kautta edelläkävijä ja minusta ne, jotka ovat ensimmäisinä kokeilleet vaikkapa aktiivimikkejä tai seiskakielisiä ja kokemuksiaan niistä jakaneet olisivat minun ajattelussa yhdenlaisia trendsettereitä. Monet muut ovat kyllä sellaisia, joiden näkemyksiä arvostan useista eri syistä ja heidän jutuillaan on vaikutusta osana ostopäätöksiäni, mutta heitä en trendsettereiksi nimittäisi. totta. monet ovat täällä tosin meiningillä "kuulematta paskaa/parhautta". Southbound again. Don't know if I'm going or leaving home. |
Snapo 13.02.2010 23:03:03 | |
---|
Engl Screamerin hankintaan vaikutti jäsen Eemilin kirjoittama artikkeli. Samoin Wolf KS-70:n ostoon vaikutti tämä m.net hype. Tänään sain ensimmäisen Carvinini avattua paketista, eiköhän senkin hankintaan vaikutti mm- Antti1:n arvostelu. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Krice 13.02.2010 23:16:22 | |
---|
Osteri: Kukaan täällä pyörivistä ei tee uutta hankintaansa ilman mnettiin vilkaisua ja haku-koneen käyttöä. No ei nyt ihan niinkään. Blue Steelit oli ainoa jota kokeilin, mutta muuten olen hankkinut sellaista halpaa ja.. halpaa tavaraa. Godin-kitaroita esimerkiksi ei ole kukaan suositellut, tai heittotähden muotoisia Dean ML -keppejä. |
Väsykäsi 13.02.2010 23:19:28 | |
---|
Krice: No ei nyt ihan niinkään. Blue Steelit oli ainoa jota kokeilin, mutta muuten olen hankkinut sellaista halpaa ja.. halpaa tavaraa. Godin-kitaroita esimerkiksi ei ole kukaan suositellut, tai heittotähden muotoisia Dean ML -keppejä. No haluatko suositella lentokonefläntseriä mulle? Miten käy Oivan lihapiirakoiden jos karhu piripäissään nakkelee vaseliinia pitkin gröööööölantia jaettikyrpae heiluem? -Räbbänä |
Krice 13.02.2010 23:23:39 | |
---|
Väsykäsi: No haluatko suositella lentokonefläntseriä mulle? Kyllä, siinä on hieno pakkaus! Ei vaan, onhan se ihan hyvä flangerkin sen lisäksi, se palosireeninappi on vaan melkoisen turha keksintö. Säätövaraa on muuten ihan reippaasti, se viimeinen nappi (niistä neljästä) on sellainen turbo-nappi, joka saa soundin ujeltamaan. |
rheinone 13.02.2010 23:25:51 | |
---|
Les Fender: Joo, Jussimus on babysitteri. No senhän ny kaikki tietää. "I'm so scared your little, eh, head will come off in my hands" Mä myin sille kitaran joka olikin ollu ennen sen oma;) Jussimuusin kanssa ollaan oltu aina samaa mieltä periattesta "kama kiertää". |
jussimus 13.02.2010 23:43:46 | |
---|
sepisti: Sä oot köyhä ja vedät paskoilla kamoilla. Susta ei oo siihen. Köyhä oon, mutta mun mielestä mulla on hyvät kamat. Siinä oot oikeassa, että mä en ikinä pystyisi astumaan Tsukkikztsen saappaisiin...onneksi :) |
Jii 13.02.2010 23:45:38 | |
---|
jussimus: Köyhä oon, mutta mun mielestä mulla on hyvät kamat. Siinä oot oikeassa, että mä en ikinä pystyisi astumaan Tsukkikztsen saappaisiin...onneksi :) tartuit myös provoon. :) Southbound again. Don't know if I'm going or leaving home. |
jussimus 13.02.2010 23:45:52 | |
---|
rheinone: Jussimuusin kanssa ollaan oltu aina samaa mieltä periattesta "kama kiertää". Mun periaate on, että kama kiertää tasantarkkaan siihen saakka, kunnes löytyy optimaaliset kamat omiin tarkoituksiin. Nyt oon jo lähestulkoon siinä pisteessä, että kamat ei enää lähde kiertoon. |
jussimus 13.02.2010 23:47:08 | |
---|
Jii: tartuit myös provoon. :) Niin? Miksen ois tarttunu? Oisko mun kans pitäny vastata jotain nasevaa? Tällä kertaa halusin vastata provoon asiallisesti. Btw; oliks tää provo? :) |
Väsykäsi 13.02.2010 23:51:47 | |
---|
Krice: Kyllä, siinä on hieno pakkaus! Ei vaan, onhan se ihan hyvä flangerkin sen lisäksi, se palosireeninappi on vaan melkoisen turha keksintö. Säätövaraa on muuten ihan reippaasti, se viimeinen nappi (niistä neljästä) on sellainen turbo-nappi, joka saa soundin ujeltamaan. Löytyhän siitä giirmäändyydin demokin, mikä kyllä jätti vähän kylmäksi. No onneksi moinen löytyy Tampereen musiikista. Pitääkin käydä kokeilemassa kunhan on aikaa. *MAINOS* Ostakaa toi Bargen Dual-boost niin saan uuden pinkin petaalin (jos se siis miellyttää)! */MAINOS* Miten käy Oivan lihapiirakoiden jos karhu piripäissään nakkelee vaseliinia pitkin gröööööölantia jaettikyrpae heiluem? -Räbbänä |
Jii 13.02.2010 23:53:40 | |
---|
jussimus: Btw; oliks tää provo? :) Ei, en tiedä. Ja kun sanoit, niin toki ei. Tämä keskustelupalsta tulisi mielestäni siivota. Enkä siis tarkoita tätä ketjua suoraan. Pari viikkoa jäähyllä koko palsta ja uusi alku kovalla moderoinnilla. Southbound again. Don't know if I'm going or leaving home. |
rheinone 13.02.2010 23:56:43 (muokattu 13.02.2010 23:57:14) | |
---|
jussimus: Mun periaate on, että kama kiertää tasantarkkaan siihen saakka, kunnes löytyy optimaaliset kamat omiin tarkoituksiin. Nyt oon jo lähestulkoon siinä pisteessä, että kamat ei enää lähde kiertoon. Ryääh-häh-häh! *pyyhkii punkkupärskeitä näppikseltä* Mulla ois SG Stankku hopianvärisillä heloilla tulossa myyntiin. Kiinnostaako? Tai no joo, tottakai toi on täyttä totta. Voihan ne omat tarkoitukset muuttua aika tiuhaan. Pelkästään positiivistahan se on, toki. |
jussimus 13.02.2010 23:59:09 | |
---|
Jii: Tämä keskustelupalsta tulisi mielestäni siivota. Enkä siis tarkoita tätä ketjua suoraan. Pari viikkoa jäähyllä koko palsta ja uusi alku kovalla moderoinnilla. Joo, mun puolesta päreiksi vaan koko paska, ja sit kokeiltais uudestaan puhtaalta pöydältä. Vaikka eipä siinä varmaan kauan menis kun homma lähtis taas lapasesta... |
jussimus 14.02.2010 00:10:53 (muokattu 14.02.2010 00:11:16) | |
---|
rheinone: Tai no joo, tottakai toi on täyttä totta. Voihan ne omat tarkoitukset muuttua aika tiuhaan. Pelkästään positiivistahan se on, toki. Mun tavoitteet/tarkoitukset kamojen suhteen ovat aina menneet ihan puhtaasti senhetkisen pändin mukaan. Eli ideaalinen setuppi per pändi ois niinku homman nimi. Kamoja runkataan niin kauan kunnes saavutetaan nämä tavoitteet. Esimerkiksi, kun Last Mantra perustettiin viime keväänä, alkoi armoton kamarumba. Lähdin liikkeelle tyhjästä, eli kaikki kamat piti hommata uusiksi uutta pändiä varten. Vahvaripuolen ja pedaalikattauksen sain erittäin nopeasti kuosiin, mutta kitaroiden suhteen on ollut vähän enemmänkin säätöä, koska Last Mantrassa käytettävä vire on hieman sekoittanut pakkaa kitarapolitiikan kanssa. Eipä silti tässä mitään hätää ole; pändin perustemisesta ei oo vielä vuottakaan, ja oon jo löytänyt yhden ideaalisen kitarankin, eli Mustajaskan. Ainoat asiat mitkä enää mietityttää, ovat mahdolliset toimenpiteet kakkoskitaran sekä kaapin suhteen. |
rheinone 14.02.2010 00:20:24 | |
---|
jussimus: Mun tavoitteet/tarkoitukset kamojen suhteen ovat aina menneet ihan puhtaasti senhetkisen pändin mukaan. Eli ideaalinen setuppi per pändi ois niinku homman nimi. Kamoja runkataan niin kauan kunnes saavutetaan nämä tavoitteet. Esimerkiksi, kun Last Mantra perustettiin viime keväänä, alkoi armoton kamarumba. Lähdin liikkeelle tyhjästä, eli kaikki kamat piti hommata uusiksi uutta pändiä varten. Vahvaripuolen ja pedaalikattauksen sain erittäin nopeasti kuosiin, mutta kitaroiden suhteen on ollut vähän enemmänkin säätöä, koska Last Mantrassa käytettävä vire on hieman sekoittanut pakkaa kitarapolitiikan kanssa. Eipä silti tässä mitään hätää ole; pändin perustemisesta ei oo vielä vuottakaan, ja oon jo löytänyt yhden ideaalisen kitarankin, eli Mustajaskan. Ainoat asiat mitkä enää mietityttää, ovat mahdolliset toimenpiteet kakkoskitaran sekä kaapin suhteen. Eli voitaisko tässä todeta että setting of trend voi olla yhtälailla motto "rungnaa kunnes löydät nirvaanan"? |
jussimus 14.02.2010 00:25:09 | |
---|
rheinone: Eli voitaisko tässä todeta että setting of trend voi olla yhtälailla motto "rungnaa kunnes löydät nirvaanan"? Mun kohdalla toi motto vois olla jotain tohon suuntaan, mutta trendisetteriyden kanssa asialla ei ole mitään tekemistä. |
Krice 14.02.2010 00:25:55 | |
---|
|
JCM 14.02.2010 02:45:51 | |
---|
|