Aihe: Putous
1 2 3 4 57 8 9 10 1174 75 76 77 78
nappero
13.02.2010 23:03:18 (muokattu 13.02.2010 23:11:07)

Sir Härö: Oletko lukenut ketjua vai luitko vaan mun kommentin? Silmät käteen tai vittu päähän ja kotio.

Mä nimenomaan tartuin siihen, että dissataan ohjelmaa koska "liian teennäistä, ei omaperäistä" ja sitten kehutaan sketsiä, jonka jopa tälläinen 80-luvulla syntynyt kakara tunnistaa heti vain mukahauskaksi "muunnetaan sanat jee!" -menoksi.

Että siinä sinulle itkemiset. Munsta ohjelma on hyvä ja eniten vituttaa se reikäpää joka onneksi tippui.

Joo, olen kyllä ketjua seuraillut suht. aktiivisesti ja tartuin näköjään vähän väärin/väärään. Suanko sorin?
Terve ja heipähei!
Sir Härö
13.02.2010 23:29:46
nappero: Joo, olen kyllä ketjua seuraillut suht. aktiivisesti ja tartuin näköjään vähän väärin/väärään. Suanko sorin?

Mjuum. Ehkä artikuloin turhan epäselvästi.
If you can't convince them, confuse them
Hetfield
13.02.2010 23:31:49

Tänään taisin repeillä vielä enemmän, kuin viime viikolla. Ihan viihdyttävää.
I quit the band... Now I just play with myself.
EddieTheHead
13.02.2010 23:33:00
Hetfield: Tänään taisin repeillä vielä enemmän, kuin viime viikolla. Ihan viihdyttävää.

Se "Menikö jakeluun?"-juttu oli ihan hauska.
Lesko
14.02.2010 09:48:01
EddieTheHead: Se "Menikö jakeluun?"-juttu oli ihan hauska.

Todellakin.. ja pirun hyvä hokema, mikä jäi kyllä päähän pyörimään ja nyt vielä aamullakin tuli tokaistua "menikö jakeluun"... loistava :D
bedlam
14.02.2010 14:04:16 (muokattu 14.02.2010 14:05:10)

Mitä, Reikänaamako tippui? Paska, en ymmärrä miten se Jone Riksusta vielä porskuttaa. Olin ihan varma että se tippuu jo ekana, mutta ei.
markkuliini
14.02.2010 19:12:43

bedlam: Mitä, Reikänaamako tippui? Paska, en ymmärrä miten se Jone Riksusta vielä porskuttaa. Olin ihan varma että se tippuu jo ekana, mutta ei.

Nyt oli eka kertaa sellainen tilanne minusta, että joku tosi hyvä tippuu kun jälkellä oli vain kerma. Ikäväkseni tippui suosikkini Raisa. :( Keten olisi mielummin laittanut kotiin noista.
Onneksi sai ehottelupuheluiden maailmanennätyksen. :D
Mutta kyllä Jonekin on hienosti syventänyt hahmoaan, esim. tällä viikolla oli harmistunut kun parsan imeminen ei olekaan vielä suuri muoti-ilmiö, ja parsanimemisennätyksellään halusi näyttää maillia. :D

Hieno jakso oli kaiken kaikkiaan.
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
Disposable
14.02.2010 20:33:11
Kyllä Jone Riksusta petrasi eilen huomattavasti. Kun Saariluoma kysyi että mitä jos minä hakkaisin sinun isäsi niin repesin reaktioon. "Ai mun isin?" Loppujen lopuksi aika hyvin rakennettu hahmo, semmonen yläluokkalainen varhaispuberteetissa kieriskelevä ääliö.

Maailman suurin vääryys oli kun Juri Kakka putosi. SIINÄ oli persoonallinen ja out-of-the-box -sketsihahmo.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
markkuliini
14.02.2010 20:37:08

Disposable: Kyllä Jone Riksusta petrasi eilen huomattavasti. Kun Saariluoma kysyi että mitä jos minä hakkaisin sinun isäsi niin repesin reaktioon. "Ai mun isin?" Loppujen lopuksi aika hyvin rakennettu hahmo, semmonen yläluokkalainen varhaispuberteetissa kieriskelevä ääliö.

Hieno hetki ja hienoa kasvua! Tykkäsin kanssa. Varsinkin sanavalinta 'isi'. :)

Maailman suurin vääryys oli kun Juri Kakka putosi. SIINÄ oli persoonallinen ja out-of-the-box -sketsihahmo.

Juri tippui koska Jurin hahmo ei edennyt vaan jäi jumittamaan. Jatkossa on ihan selvästi ne jotka ovat tarjonneet koko ajan sopivasti uutta.
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
jazzmies
16.02.2010 12:39:41
Surkein jakso tähän asti, sillä keskialun jaksot olivat ennennäkemättömän laadukasta sketsi- ja improviihdettä. Viimeisimmän jakson kässäri kokonaisuudessaan oli valju, joten ei tarvinut paljoa nauraa. Homma rullaa nyt rutiinilla eteenpäin, mutta laatua ja sisältöä itse pihviin, kiitos!
Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat?
nappero
16.02.2010 13:41:46

jazzmies: Surkein jakso tähän asti, sillä keskialun jaksot olivat ennennäkemättömän laadukasta sketsi- ja improviihdettä. Viimeisimmän jakson kässäri kokonaisuudessaan oli valju, joten ei tarvinut paljoa nauraa. Homma rullaa nyt rutiinilla eteenpäin, mutta laatua ja sisältöä itse pihviin, kiitos!

Komppia. Oisivat saaneet esittää sen sketsin mitä alkoivat esittämään ennen sitä "yllätys" "tehtävää".
Terve ja heipähei!
leka
26.02.2010 21:26:10
kerrassaan hauskoja juttuja Ketellä ja Marjalla Huomenta Suomessa
Silloin taottava on kun leka on lämmin Kyse on vain siitä kuka takoo vikkelämmin
Prophet
26.02.2010 21:35:29
Jone Riksusta olisi saanut jatkaa Rahkosen sijasta. Aluksi en pitänyt hahmosta, mutta jutut alkoivatkin naurattaa loppua kohti mentäessä. Täti Pallivahasta on silti suosikki.
Lesko
27.02.2010 19:52:21
Olipas hyvä tuo "Me leikkaamme pääsi irti, se on ensi prinsiippi."
Toveri
27.02.2010 20:07:31

Lesko: Olipas hyvä tuo "Me leikkaamme pääsi irti, se on ensi prinsiippi."

Jännä. Mä en löytänyt siitä mitään hauskaa.
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
Lesko
27.02.2010 20:41:02
No semmosta se on sitte.

Mutta tämä yllätys Saariluomalle oli kyllä parasta... ilmeisesti ei oikeesti tiennyt yhtään tuosta :D
slipkorn
27.02.2010 20:45:24
Tuo vuorikiipeilijäjuttu oli aika hyvä.
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
I see you using an old style, I wondered where you had learned it from
Lesko
27.02.2010 20:48:06 (muokattu 27.02.2010 20:59:53)
Nyt repesi kyllä tähän "Me ollaan sankareita"-veisuun.. EISSS :D

E: PARASTA! EI JUFENAUTA! :DD
-Cale
27.02.2010 21:02:43
Keilapallo :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)