Swan 13.02.2010 12:37:39 | |
---|
Painoin varoitusta. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Tjero 13.02.2010 12:42:59 | |
---|
Swan: Painoin varoitusta. Juccizesta tuli jälleen trendsetteri. Jäsen #75428. |
novo 13.02.2010 13:16:13 | |
---|
Mikä vaikutus Jussikussixella on juuri sinun muovikitarasi mikkien dominanssiin verrattuna potikoiden korkeuteen väärässä kohtaa lankkua? voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
McNulty 13.02.2010 13:23:21 | |
---|
Nykyään on muodikasta olla egolooginen. Think green, think cashmoney! Saahan sitä boostailla jos siltä tuntuu :) The one who used to be known as bonecrusher |
RekoS 13.02.2010 13:39:29 | |
---|
Vois kyllä joskus kokeilla tuota Buddaa että onko se nyt sitten niin hyvä. Mun musatyyli huomioon ottaen sais boostata varmaan aika paljon jollain spedulla, että saisi tarpeeksi vääntöä saundiin. Budjetti tosin loppui aikaa sitten. :D |
jyrkalt 13.02.2010 14:04:21 | |
---|
mamaze: Vois kyllä joskus kokeilla tuota Buddaa että onko se nyt sitten niin hyvä. Mun musatyyli huomioon ottaen sais boostata varmaan aika paljon jollain spedulla, että saisi tarpeeksi vääntöä saundiin. Budjetti tosin loppui aikaa sitten. :D Ei siinä Buddassa mitään vikaa ole. Mun makuun vaan vähän liian "jenkki". -j- "Huuhdon kultaa", sanoi lapin-ukko, kun eukkoaan hukutti. |
Tympee Huttunen 13.02.2010 14:49:58 | |
---|
Ennen kuin lukko heilahtaa, pitää sanoa Foxin vaikutuksen olleen suuri, kun hankin Ibanez Artist-kitaran. Onneksi olin vielä varhaisessa vaiheessa apajilla ja sain ostettua sopuhintaan verrattaessa nykypäivän hintoja. Bad Monkeyn ja Cool Cat Choruksen olen hankkinut m.netin innoittamana. Jälkimmäisen vielä omistan, vaikka se ei juuri käytössä ole ollutkaan. Tietty Microcube on myös tätä satoa. |
PJS 13.02.2010 15:12:21 | |
---|
Jorkka68: Aivan. Ketjun aloittajahan olisi kyllä voinut olla suorempi. Ketjun olisi voinut nimetä vaatimattomasti: "MINÄ, muusikoiden.netin trendsetter" Avauskommentissa olisi voinut olla: "Mitä kitarakamaa päädyit hankkimaan MINUN takia tai suosittelemana?" Ja sitten olisi tietysti pitänyt vahtia keskustelua ankarasti: "Eli MINUN osuus oli...? :)" Ja jos joku onneton kuitenkin olisi ollut niin julkea, että ei olisi huomannut korostaa aloittajan ylivertaisuutta, häntä olisi tietenkin pitänyt rangaista jollakin suunnattoman ylimielisellä letkautuksella :D Onko se sit jotenkin sulta pois? Peace! |
PJS 13.02.2010 18:22:34 | |
---|
Peace! |
Morri 13.02.2010 19:24:02 | |
---|
Joku voi tietysti ilkeästi sanoa, että ketjun aloittaja on avannut tämän keskustelun omaa egoaa hivelläkseen, mutta kun katsotaan sitä kolikon toista puolta voidaan todeta, että arvoisa nimimerkki on ihan oikeasti omalla ekspertiisillään ollut ohjaamassa monia meitä musiikiin uusiin ulottuvuuksiin laitehankintojen tiellä. En minä ainakaan pahaksi pistä jos täällä arvostusta nauttiva nimimerkki esittää omia perusteltuja mielipiteitään laitteistosta. Enemmänkin se on hatunnoston arvoinen asia. "Nälkä lähtee syömällä ja nainen juomalla..." |
Morri: Joku voi tietysti ilkeästi sanoa, että ketjun aloittaja on avannut tämän keskustelun omaa egoaa hivelläkseen, mutta kun katsotaan sitä kolikon toista puolta voidaan todeta, että arvoisa nimimerkki on ihan oikeasti omalla ekspertiisillään ollut ohjaamassa monia meitä musiikiin uusiin ulottuvuuksiin laitehankintojen tiellä. En minä ainakaan pahaksi pistä jos täällä arvostusta nauttiva nimimerkki esittää omia perusteltuja mielipiteitään laitteistosta. Enemmänkin se on hatunnoston arvoinen asia. Juu näin se oikeesti on. Oikeesti. -j- "Huuhdon kultaa", sanoi lapin-ukko, kun eukkoaan hukutti. |
jussimus 13.02.2010 19:45:42 | |
---|
Hö, miksei kukaan oo vielä maininnu mua? :( Mäkin haluun olla sellanen rentisetteri, kuten suuri ja mahtava Tsukkits... Heruux? |
Jii 13.02.2010 19:47:53 (muokattu 13.02.2010 19:48:30) | |
---|
jussimus: Hö, miksei kukaan oo vielä maininnu mua? :( Mäkin haluun olla sellanen rentisetteri, kuten suuri ja mahtava Tsukkits... Heruux? ei heru. rentisettereitä on harvat. omat kamat olen ostanut muitten tahojen innoittamana, lähinnä levyjä kuulleena ja vähän testanneenakin. älä luota toisten korviin tai näkemyksiin liikaa. itse tiedät. Southbound again. Don't know if I'm going or leaving home. |
Teppo2 13.02.2010 19:48:10 | |
---|
Jussimus. Mä ostin siltä kitaran. Ja jäsen Juccizin innoittamana ostin vihreän hammasharjan. "Tämä on kai tällainen heavy bottom-tyyppinen ratkaisu, eli ei ihan kovin ZOG." |
jussimus 13.02.2010 19:50:17 | |
---|
Teppo2: Jussimus. Mä ostin siltä kitaran. Noni, nyt voin kuolla onnellisena miehenä. Btw, tulin. |
Väsykäsi 13.02.2010 19:50:23 | |
---|
Teppo2: Jussimus. Mä ostin siltä kitaran. Ja jäsen Juccizin innoittamana ostin vihreän hammasharjan. Mää ostin vihreen hammasharjan, mutta se ei ollut hyvä vaan päädyin valkoseen, mikä on hyvä. Olenko jotenkin vääräoppinen? Miten käy Oivan lihapiirakoiden jos karhu piripäissään nakkelee vaseliinia pitkin gröööööölantia jaettikyrpae heiluem? -Räbbänä |
Teppo2 13.02.2010 19:52:59 | |
---|
Väsykäsi: Mää ostin vihreen hammasharjan, mutta se ei ollut hyvä vaan päädyin valkoseen, mikä on hyvä. Olenko jotenkin vääräoppinen? Et kai. Tärkeintä lienee, että useamman hengen talouksissa kaikilla ei ole saman värinen. Yksin jos asuu, niin värillä on vielä vähemmän väliä. "Tämä on kai tällainen heavy bottom-tyyppinen ratkaisu, eli ei ihan kovin ZOG." |
Väsykäsi 13.02.2010 19:55:07 | |
---|
Teppo2: Et kai. Tärkeintä lienee, että useamman hengen talouksissa kaikilla ei ole saman värinen. Yksin jos asuu, niin värillä on vielä vähemmän väliä. Hyvä näin. *Huokaisee helpotuksesta* Miten käy Oivan lihapiirakoiden jos karhu piripäissään nakkelee vaseliinia pitkin gröööööölantia jaettikyrpae heiluem? -Räbbänä |
Jucciz 13.02.2010 20:28:59 | |
---|
Senkin uhalla, että arvasin egokeskustelun jossain vaiheessa nousevan esiin, voin kertoa, että tahdoin avata tämän ketjun ennen kaikkea siksi, että mua kiinnostaa saada tietoa kiinnostavasta ilmiöstä, jota ei vielä vaikkapa 15 vuotta sitten olisi edes voitu tutkia: "miten suuri vaikutus yhden nettifoorumin sisällä tapahtuvalla keskustelulla ja siihen monesti liitettävällä oheismateriaalilla (valokuvat, videot, ääninäytteet yms) voi olla ihmisten ostokäyttäytymiseen". Ihan yhtä hyvin vastaavan ketjun voisi avata vaikka studiokama-, basso- tai rumpupuolelle. Todennäköisesti kävisin sielläkin lukemassa vastauksia. Sosiaalisena ilmiönä tämä on minusta mielenkiintoinen ja ei varmasti vielä läheskään niin tutkittu aihe kuin vaikkapa alan liikkeissä ja kavereiden luona käymisen perusteella tehdyt ostopäätökset. Todennäköisesti olisin laittanut tämän saman ketjun tänne, vaikka en olisi ikinä suositellut kellekään mitään. Mua ainakin kiinnostaa, miten paljon tällä foorumilla (eli sen ihmisillä) on "vaikutusvaltaa", jos lainkaan. Ja kun sitä näköjään vastausten perusteella ainakin jossain määrin on, keskustelun käyminen aiheesta on mielestäni täysin perusteltua. Mukavaa, että niin moni on avoimesti valottanut kokemuksiaan. Totta hitossa mun mielestä on myös mielenkiintoista kuulla, miten moni onkaan päätynyt ostamaan ja omistamaan jotain rojua sen takia, että juuri itse olen avannut suuni jossain kohtaa keskustelua, mutta yksin se ei olisi mun mielestä riittävän hyvä syy avata ketjua - silloinhan ketjun nimi olisikin ollut juuri se, jota eräs herrasmies jo ehdottikin pari sivua sitten. Kuten ketä tahansa suure(hko)n työn tehnyttä, myös mua aikanaan ison ääninäytepätkävaraston rakentaneena luonnollisesti kiinnostaa, milaisia vaikutuksia sillä on ollut ihmisiin. Mua ylipäätään kiinnostaa kovasti, miksi ihmiset toimivat niinkuin he toimivat. Jatkakaa! :) |
McNulty 13.02.2010 20:48:39 | |
---|
Jucciz: Senkin uhalla, että arvasin egokeskustelun jossain vaiheessa nousevan esiin, voin kertoa, että tahdoin avata tämän ketjun ennen kaikkea siksi, että mua kiinnostaa saada tietoa kiinnostavasta ilmiöstä, jota ei vielä vaikkapa 15 vuotta sitten olisi edes voitu tutkia: "miten suuri vaikutus yhden nettifoorumin sisällä tapahtuvalla keskustelulla ja siihen monesti liitettävällä oheismateriaalilla (valokuvat, videot, ääninäytteet yms) voi olla ihmisten ostokäyttäytymiseen". Ihan yhtä hyvin vastaavan ketjun voisi avata vaikka studiokama-, basso- tai rumpupuolelle. Todennäköisesti kävisin sielläkin lukemassa vastauksia. Juu, turha sitä on kaikkea murehtia. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Jos sitä ihan jokaisesta "soraäänestä" ottaisi itseensä, niin eihän tästä mitään tulisi. Mua kiinnostaa myös, mitkä ovat sellaisia selkeitä m.netin "trendituotteita". Sellaiseksi varmasti voidaan laskea jo aikaisemmin mainitut MicroCubet ja kiinteätallaiset halvat Ibanezit jne. Olisiko Bad Monkey myös moinen? Muita trendikkäitä "m.net approved" tuotteita? Sosiaalisena ilmiönä tämä on minusta mielenkiintoinen ja ei varmasti vielä läheskään niin tutkittu aihe kuin vaikkapa alan liikkeissä ja kavereiden luona käymisen perusteella tehdyt ostopäätökset. Todennäköisesti olisin laittanut tämän saman ketjun tänne, vaikka en olisi ikinä suositellut kellekään mitään. Mä voin ainakin "musakaupansetänä" todeta, että muutaman kerran olen kuullut tiskin toiselta puolelta mainittavan: "Luin tästä muusikoiden.netistä..." tai "Muusikoiden.netissä tätä kehuttiin/haukuttiin..." Ok, ihan kiva sinänsä mutta kannattaisi se styrkkari, kitara tai vaikka rumpusetti silti testata itse :) Totta hitossa mun mielestä on myös mielenkiintoista kuulla, miten moni onkaan päätynyt ostamaan ja omistamaan jotain rojua sen takia, että juuri itse olen avannut suuni jossain kohtaa keskustelua, mutta yksin se ei olisi mun mielestä riittävän hyvä syy avata ketjua - silloinhan ketjun nimi olisikin ollut juuri se, jota eräs herrasmies jo ehdottikin pari sivua sitten. Minusta on vain hienoa jos minusta on ollut jotain apua jollekin. Eli jos joku on löytänyt itselleen miellyttävän laitteen tai soundin meikäläisen ansiosta niin jepujepujeespoks! Tähän samaan pyrin duunissakin, että asiakas saa itseään miellyttävän ratkaisun. Jatkakaa! :) Jatkamme kyllä. Ei tästä maailmasta tai edes tältä palstalta mielipiteet lopu :) The one who used to be known as bonecrusher |