Aihe: Vancouver 2010
1 2 3 4 513 14 15 16 1744 45 46 47 48
Deep Shadow
13.02.2010 00:33:58 (muokattu 13.02.2010 00:34:18)
Joo vähän ikävä alku kisoille kyllä tuli. :( Tuo kelkkailu on kyllä kaiken kaikkiaan huima laji. Tuollaisella pulkalla jäisessä rännissä reilusti toista sataa vauhtia...

Toivottavasti kisat muuten sujuisivat mallikkaasti. Aineitahan siellä toki on käytettyä reilusti jo ennen kisoja, saa nähdä kapsahtaako suomalaisten kohtaloksi yhtään käryä vai meneekö muille. Totta puhuen tuo syö aina vähän fiilistä koko hommasta kun tietää, että terävimmällä huipulla on melkein todennäköisenpää, ettei ole aivan puhtaat jauhot pussissa.
"Piristypä nyt, pahin on vielä tulossa." - Philander Case Johnson
Tande
13.02.2010 01:11:15
Philip ja Terrence sytyttänevät olympiatulen pierulla. ;)

Neil Young voisi tulla vetämään Rocking in the Free Worldia!
In Rock.
Stradlin
13.02.2010 03:02:14
LeoFender: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1931489

Synkissä merkeissä alkoivat kisat.

"Kumaritashvili menetti kelkkansa hallinnan ja rysäytti vauhdilla ulos radalta ja sinkoutui rataseinämää reunustaneeseen terästankoon."

Siis miten helvetissä siellä voi olla jotain terästankoja rataa reunustamassa?!?
I used to do a little but a little wouldn't do so the little got more and more
foetor ex ore
13.02.2010 03:05:47
Stradlin: "Kumaritashvili menetti kelkkansa hallinnan ja rysäytti vauhdilla ulos radalta ja sinkoutui rataseinämää reunustaneeseen terästankoon."

Siis miten helvetissä siellä voi olla jotain terästankoja rataa reunustamassa?!?

Sanopa muuta. Vittumainen alku kisoille.
Kimmo72
13.02.2010 03:57:09
No nyt voiki mennä nukkumaan o/
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Siki-Siki
13.02.2010 08:02:34
Ihan sympaattiset avajaiset, hävisitvät tosin Torinon valloituksettomuudelle. Mutta tänäään mennään.
"Alkoholiasioissa on syytä muistaa että liika on tietysti aina liikaa, mutta kohtuus on ehdottomasti liian vähän." -K.A. Fagerholm
Krice
13.02.2010 11:23:05

Avajaisissa oli ihan liikaa seksikkäitä naisviulisteja.
masterhat
13.02.2010 12:37:12
tosi surullinen startti skaboille, mut avajaiset oli kyllä tosi näyttävät.

nyt vaan venaillaan 19:45 mäkiskabaa
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
bedlam
13.02.2010 12:53:52

Ei se Rush nyt sitten soittanukkaan avajaisissa.
touhis
13.02.2010 17:51:12
Krice: Avajaisissa oli ihan liikaa seksikkäitä naisviulisteja.

Melko tahdikkaasti kirjoitettu tuohon väliin.
O_o
Silkki
13.02.2010 20:41:25
Ekan kierroksen jälkeen ois Ahosella hyvät saumat mitaleille. Pienestä on kiinni... Kunhan ei tulis vaan taas sitä nelossijaa.
"The Alcohol ...The Cause of and Solution to all of lifes problems!" -Homer
DJKaaos
13.02.2010 20:44:48
Perkele, Ahonen ota nyt se puuttuva henk.koht. olympiamitali! Nyt sitä suorastaan tarjotaan, vaikka erot ovatkin pienet joka suuntaan.
Minä olen minä.
Deathrace King
13.02.2010 20:46:43

Silkki: Ekan kierroksen jälkeen ois Ahosella hyvät saumat mitaleille. Pienestä on kiinni... Kunhan ei tulis vaan taas sitä nelossijaa.

Kutkuttava, mutta pelottava tilanne. Suomilasein pronssi/hopea-akseli on haarukassa. Realisti veikkaisi sijaa 4-5. Huh.
"Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.myspace.com/thrashcreation
DJKaaos
13.02.2010 20:55:59
Hoopin selostus on kyllä aika hohhoijaa. Kaiken lisäksi vaikuttaa siltä, ettei hän edes ymmärrä mitä tapahtuu. Kommentaattori korjailee jatkuvasti Hoopin juttuja.
Minä olen minä.
Secreterial
13.02.2010 20:59:18
djKaaos: Hoopin selostus on kyllä aika hohhoijaa. Kaiken lisäksi vaikuttaa siltä, ettei hän edes ymmärrä mitä tapahtuu. Kommentaattori korjailee jatkuvasti Hoopin juttuja.

Joo, mua häiritsi kyllä tuo selostus, kun tyyppi vetää vähän väliä tyylillä: "Nyt tuli pitkä hyppy, kärkeen meni"...."Oho, eipä tullukkaan kuin satametrinen, sori". Ja kaiken huipuks ite näkee telkkarista, että hyppy ei riitä läheskään kärkeen...
Kimmo72
13.02.2010 21:02:16
djKaaos: Hoopin selostus on kyllä aika hohhoijaa. Kaiken lisäksi vaikuttaa siltä, ettei hän edes ymmärrä mitä tapahtuu. Kommentaattori korjailee jatkuvasti Hoopin juttuja.

Olen kyllä iloinen ettei Toni Nieminen ole siellä. Siinä vasta ärsyttävä jamppa.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
DJKaaos
13.02.2010 21:05:01
Secreterial: Joo, mua häiritsi kyllä tuo selostus, kun tyyppi vetää vähän väliä tyylillä: "Nyt tuli pitkä hyppy, kärkeen meni"...."Oho, eipä tullukkaan kuin satametrinen, sori". Ja kaiken huipuks ite näkee telkkarista, että hyppy ei riitä läheskään kärkeen...

Älä :DD

Aika paha oli myös se, kun Hoopi tuossa jonkun hyppääjän kohdalla totesi kiihkeesti: "Ja sieltä lähtee räväkkä ponnistus, aivan erinäköistä tekemistä kuin koekierroksella!", johon kommentaattori totesi heti perään: "Siinä ponnistus kyllä myöhästyi rajusti" :D Ja ainakin itse näin välittömästi, että ponnistus lähti täysin tyhjän päältä, vaikka en mikään mäkihyppyasiantuntija olekaan.
Minä olen minä.
_Petri_
13.02.2010 21:06:02

Dream_eater: Olen kyllä iloinen ettei Toni Nieminen ole siellä. Siinä vasta ärsyttävä jamppa.

Hoho, Nieminenhän on kaikessa ärsyttävyydessään ihan loistava. Höyrypäinen innostuneisuus yhdistettynä kaikkitietävyyteen ja raivostuttavaan puheen intonaatioon ei voi kuin toimia.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
Taivaan Tor
13.02.2010 21:32:07
Näkeekö noita avajaisia mistään netistä? Itellä harmiksi meni ohi koko homma.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)