John Titor 10.01.2010 22:50:12 (muokattu 10.01.2010 22:54:22) | |
---|
M4ss3 m/: Samuraimetalli? Alkaa mennä vähän yli tuo, että bändin musiikin pitäisi tarjota jotain uutta, että se menestyy jne. Etenkin tuo uuden musiikkityylin tai jonkun sanan lisääminen sen metallisanan eteen joka uuden bändin kohdalla on melkein joku pakko nykyään. Itse musiikki tällä kyseisellä bändillä kuulosti lähinnä joltain bodomilta. Kutsuu samuraimetalliksi ken kutsuu. Se on ihan vitun korni termi, eikä bändi sitä itse viljele. Mutta milläs sitä yleisön puheita kontrolloi? Toi videobiisi on öbaut vanhinta matskua, jota levyllä on, kaipa kundit niihin aikoihin diggaili Bodomia. Jos noita muita biisejä tsiigasit, niin kyllä se musa enempi johonkin Dimmun, Rhapsodyn, Symphony X:n ja Nightwishin suuntaan kumartaa. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
John Titor 11.01.2010 18:53:32 | |
---|
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
Jzci 12.01.2010 18:59:32 | |
---|
Pitkästä aikaa jotain mielenkiintoista suomen metalliympyröissä. Ja aivan ihania tiluja! Pitääpä ostaa tuo levy. Vielä kun Wintersun saisi joskus sen oman lättynsä ulos.. |
Marshallga 12.01.2010 19:14:15 (muokattu 12.01.2010 19:16:37) | |
---|
Japanilaisvaikutteita olisi mukava kuulla enemmänkin, eritoten riffeissä kaipaisi viitteitä itämaihin. Meno muistuttaa kuin mitä tahansa muutakin samasta puusta veistettyä melodeath bändiä, eikä täten aiheuta sen suurempia tuntemuksia. "Support music, not rumors." |
John Titor 17.01.2010 20:45:05 (muokattu 19.01.2010 13:51:21) | |
---|
Kundit Kaarlen ja Ernon vieraana YleX:llä ens torstaina (21.1) klo 20-22, todennäköisesti levyltä kuullaan uutta matskua! http://ylex.yle.fi/radio/ohjelmat/k … e-kaarle-ja-erno-raskaana-ohjelmaan Niitä japsijuttuja ei noihin lyhyempiin biiseihin saa istutettua ihan niin vitusti, mutta kyllä niitä levyltä löytyy, pidemmistä biiseistä (esmes raidat 5 ja 9, jotka kestää n. 10 ja 15 minuuttia) varsinkin. Ja on niitä muualtakin löydettävissä jos tietää mistä etsiä. Facelessin tiluosuus perustuu lähtökohtaisesti esmes In Sen -skaalaan, joka on erilainen ylös- ja alaspäin mentäessä. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
John Titor 09.02.2010 14:39:39 (muokattu 09.02.2010 14:40:15) | |
---|
Levyhän tulee ulos huomenna, 10.2.2010, levynjulkkaribileet Ravintolalaiva Wäiskissä 12.2.2010, tulukeepa juhlimaan. Mukana myös Final Assault sekä Tracedawn, joka soittaa Wäiskissä Euroopan-rundin päätöskeikan. Wäiskin osoite Hakaniemenranta 11, ovet klo 20.00, K-18, liput 5e. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
ekikoo 09.02.2010 15:13:43 | |
---|
Itse kun en sattuneesta syystä pysty saapumaan, katsoisin ihan mielenkiinnolla videomateriaalia keikasta kuitenkin, jos joku viitsisi vähän filmailla? Ja pöydästä äänet tietenki!! All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
seppo69 09.02.2010 17:12:53 | |
---|
|
John Titor 09.02.2010 22:09:29 (muokattu 09.02.2010 22:09:58) | |
---|
seppo69: Voiko tuota kuunnella näin jälkikäteen mistään? Emää tiä onko se enää kuunneltavana missään, tsekkaa Yle Areena, sinne ne arkistoidaan jos johonkin. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
Räkkipeli 10.02.2010 00:23:15 | |
---|
"Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro |
Nyt kävin Oulun Äxästä levyn hakemassa... Katotaan tunnin päästä miten maistu! E: No en ihan tunnin päästä kerenny enää koneelle, mutta... POTKIIHAN SE! Jumaleissön! "War, war never changes" |
dyydfromhell 16.02.2010 22:46:07 | |
---|
Onko koto levyllä aito vai kenties East West RA:sta tai vastaavasta etnopaketista? Orkesterit lienevät kirjastoista... |
SomethingWild 17.02.2010 17:18:48 | |
---|
dyydfromhell: Onko koto levyllä aito vai kenties East West RA:sta tai vastaavasta etnopaketista? Orkesterit lienevät kirjastoista... Samplejä, niin sanoivat tuolla haastikses ylex:llä. Ei oleee! |
dyydfromhell 17.02.2010 17:40:23 | |
---|
SomethingWild: Samplejä, niin sanoivat tuolla haastikses ylex:llä. Löytyykö sitä haastattelua enää mistään kun missasin sen silloin radiosta? Itse en yle areenasta löytänyt... |
John Titor 19.02.2010 13:58:10 (muokattu 19.02.2010 13:58:27) | |
---|
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
dyydfromhell 01.07.2010 23:29:27 | |
---|
En ole vielä päässyt todistamaan bändiä livenä, eikä youtubestakaan löydy mitään. Tietääkö kukaan miten noi japanikohdat hoidetaan livenä. Hoitaako synisti parhaansa mukaan vai onko taustoja? Olisi kiva nähdä youtubestakin jotain vaikkei keikkoja niin hirveästi ole ilmeisesti vielä ollutkaan... |
John Titor 02.07.2010 00:28:16 | |
---|
dyydfromhell: En ole vielä päässyt todistamaan bändiä livenä, eikä youtubestakaan löydy mitään. Tietääkö kukaan miten noi japanikohdat hoidetaan livenä. Hoitaako synisti parhaansa mukaan vai onko taustoja? Olisi kiva nähdä youtubestakin jotain vaikkei keikkoja niin hirveästi ole ilmeisesti vielä ollutkaan... TAUSTOJA NIIN SAATANASTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Huomenna ois Riihimäki Rock. Jaksaiskohan sitä... Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
J.Newkid 05.07.2010 12:28:44 | |
---|
dyydfromhell: En ole vielä päässyt todistamaan bändiä livenä, eikä youtubestakaan löydy mitään. Tietääkö kukaan miten noi japanikohdat hoidetaan livenä. Hoitaako synisti parhaansa mukaan vai onko taustoja? Olisi kiva nähdä youtubestakin jotain vaikkei keikkoja niin hirveästi ole ilmeisesti vielä ollutkaan... Mulla on yks keikka Turusta kuvattuna koneella ja Riihimäkirockista koko keikka "drumcam" kulmasta kuvattuna. Niistä varmasti jotain Jewtubeen päätyy. Japanispedeilyt tulee taustanauhalta. Mulla on rumpujen vieressä macbook, josta ne ajetaan ilmoille. Periaatteessa livenä bändin pitäisi kuullostaa lähes samanlaiselta kuin levyllä, jos bändi soittaa timmisti. Fists pumping everywhere, Guitars are crancking!! |
dyydfromhell 05.07.2010 17:41:43 | |
---|
J.Newkid: Mulla on yks keikka Turusta kuvattuna koneella ja Riihimäkirockista koko keikka "drumcam" kulmasta kuvattuna. Niistä varmasti jotain Jewtubeen päätyy. Japanispedeilyt tulee taustanauhalta. Mulla on rumpujen vieressä macbook, josta ne ajetaan ilmoille. Periaatteessa livenä bändin pitäisi kuullostaa lähes samanlaiselta kuin levyllä, jos bändi soittaa timmisti. Pistä toki tuubiin jotain jos vaan tohdit. Kovasti haluaisin nähdä, kuten varmaan myös moni muukin. Itse kyllä olen noiden taustojen kannalla. Miksei bändi voisi kuulostaa mahdollisimman hyvältä livenä? Lisäksi tempo pysyy ja tulee paljon halvemmaksi/kätevämmäksi kuin esim. 3 synistiä, jotka eivät siltikään saisi samaa lopputulosta kuin taustanauha (tietenkään). Ja mitä livemeininkiin tulee niin kyllä se on niistä eturivin hemmoista kiinni. Tuskassa Devin Townsendin jumalallisen esityksen jälkeen ei voi sanoa, että taustat olisivat tehneet minkäänlaista hallaa. Sen verran sairas karisma tyypillä, että vaikka hän olisi ollut yksin taustojen kanssa niin porukka olisi tuskin huomannut taustoja. Ei ne taustat sitä meininkiä laske. Lisäksi homma toimii muillakin esim. Wintersunilla, Turilaalla, Nightwishilla, Rhapsodyllä, Devillä jne... aivan loistavasti. Parashan olisi jos olisi oikea orkesteri mukana, mutta se on lähes kaikkien bändin osalta aika utopistista. |
Suisiideri 06.07.2010 14:00:05 | |
---|
J.Newkid: Mulla on yks keikka Turusta kuvattuna koneella ja Riihimäkirockista koko keikka "drumcam" kulmasta kuvattuna. Niistä varmasti jotain Jewtubeen päätyy. Jos vaan viitsit ne laittaa niin ois kyllä plussan arvonen suoritus. Kävihän pojat täällä Oulussaki pyörähtään, hevilestassa muistaakseni, vaan kun ei ikä riittänyt. foetor ex ore: billum maailmaam pyörittääm |