JCM 11.02.2010 23:00:29 | |
---|
Simo78: Ei muakaan. Mutta mun mielestä loppuysärillä on tehty ne ensimmäiset suomalaiset levyt, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta tyylin pellen levyt, missä on mun mielestä järkeä. Eikä sitä tarvii mitään jauhaa, jos vaan hyväksyy että maailma on täynnä mielipiteitä ja kaikki ei diggaa siitä 60/70/80 luvun musasta, vaikka kuinka yritäisitte. Ja tää sama keskustelu nyt on käyty täällä mnetissäkin jo niiiin useasti. Sorkke poijat, mutta välillä on pakko päästä provoamaan... Ei mulla oikeesti ole mitään suuria antipatioita noita vuosikymmeniä kohtaan. Anna noille vuosikymmenille mahdollisuus. Minäkin olen antanut 90-ja 00- luvuille mahdollisuuden. Ei vaan nappaa. Toki jos oot testannu ja et tykkää niin hommahan on sillä selvä ja se on makuasia:D |
Simo78: Oikeesti tää menttaliteetti, en siis väitä että sulla sitä ois, mutta monella on "tosta saa digata, mutta tosta ei" on ihan hanurista! Mä kuuntelen tasan sitä mikä mun korvaan toimii, ei tällä iällä ja iän tuomalla kyynisyydellä kiinnosta kuulua mihinkään joukkoon:-) Täysin sama. Tuota mentaliteettia on just monella. Enkä minäkään väitä, että sulla ois. |
Ziggy Bubba 11.02.2010 23:03:14 (muokattu 11.02.2010 23:08:00) | |
---|
"Kuulematta paskaa" -tekstillä varustetun t-paidan voi laittaa M.netin kimppatilauksen. Tuntuis olevan kysyntää. Paramorella on väkevä-ääninen laulaja ja jokunen tarttuva ralli, ei pahimmasta päästä mun mielestä radioiden soittolistarockin saralla. Kummasti löytyy toisilta mielipide asiaan josta eivät mitään tiedä. En mä ainakaan kehtais. E: 90-luvun lopulla tehtiin pirun musaa mm. Kornin, Deftonesin ja Sepulturan toimesta. Jopa Limp Bizkitillä oli ajoittain ihan asiallinen meno mulkerosta laulajasta huolimatta - oi niitä nu-metallin kulta-aikoja :) |
novo 11.02.2010 23:03:34 | |
---|
Enkä anna. JCM on mun kokemuksen mukaan asiallinen kaveri, mutta eihän nyt kaikkien kanssa tarvii olla musasta samaa mieltä! En mäkään väitä, että kaverissa mtn vikaa ois, mutta hetkisen aikaa kieli lerpatti liian kaukana poskesta =) voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
JCM 11.02.2010 23:05:13 | |
---|
novo: En mäkään väitä, että kaverissa mtn vikaa ois, mutta hetkisen aikaa kieli lerpatti liian kaukana poskesta =) Tiedän, että se sattuu, kun omia suosikkeja arvostellaan. Mutta en mää pahalla sitä tee, kunhan mielipiteitäni vain lauon. |
Simo78 11.02.2010 23:06:11 | |
---|
JCM: Anna noille vuosikymmenille mahdollisuus. Minäkin olen antanut 90-ja 00- luvuille mahdollisuuden. Ei vaan nappaa. Toki jos oot testannu ja et tykkää niin hommahan on sillä selvä ja se on makuasia:D Oon mä yrittänyt montaakin näistä mistä "pitäis digata" ramonesin kokoelmaa oon sen yheksän biisiä ja henkkaa saman verran. Enkä nyt tosiaan väitä etteikö sieltä löytyis hyviäkin, mutta yleisellä tasolla diggailen uudemmasta tuotannosta... |
Jii 11.02.2010 23:06:31 | |
---|
JCM: Tiedän, että se sattuu, kun omia suosikkeja arvostellaan. Mutta en mää pahalla sitä tee, kunhan mielipiteitäni vain lauon. eihän se satu. mielipiteet on mielipiteitä. Southbound again. Don't know if I'm going or leaving home. |
JCM 11.02.2010 23:08:06 | |
---|
Simo78: Oon mä yrittänyt montaakin näistä mistä "pitäis digata" ramonesin kokoelmaa oon sen yheksän biisiä ja henkkaa saman verran. Enkä nyt tosiaan väitä etteikö sieltä löytyis hyviäkin, mutta yleisellä tasolla diggailen uudemmasta tuotannosta... Ramonesiin en oo päässy sisälle. Siedän sen, että studiomuusikot soittaa suurimman osan siitä kamasta sisään, mutta sitä laulajaa en voi sietää. Henkkaa rakastam livevetojensa puolesta. Levyjä en oikein jaksa kuunnella. Mielestäni loistokkaita en jaksa luetella, niitä on liikaa:D |
JCM 11.02.2010 23:09:09 | |
---|
Jii: eihän se satu. mielipiteet on mielipiteitä. Sinuun ei satu. Moneen muuhun sattuu. Minuunkin sattuu, jos joku, varsinkin perusteetta, dumaa suosikkejani. |
Simo78 11.02.2010 23:09:52 (muokattu 11.02.2010 23:11:26) | |
---|
Jii: eihän se satu. mielipiteet on mielipiteitä. Mulla on paha tapa vähän tahallaan ärsyttää jengiä ja parhaiden kavereiden kanssa jatkuvasti vittuillaan toisen musamausta, kun ne ääliöt ei vaan suostu myöntämään että In Flames on parhautta:-). Netissä ehken se sitä tiettyä "tilanne tajua" on sitten vaikeampi toteuttaa... JCM: Sinuun ei satu. Moneen muuhun sattuu. Minuunkin sattuu, jos joku, varsinkin perusteetta, dumaa suosikkejani. mua ei koska oon tehnyt sosiaali- ja terveyspuolen hommia kohta 15v. ja siellä jos jossain oppii olla välittämättä--> tietenkin välistä kirpaisee kuiteskin... |
McNulty 11.02.2010 23:10:07 | |
---|
Mielummin olisin ottanut signeerauksen rahassa... tai no vaikka treffeinä sen laulajalikan kanssa. Hän on ihan nätti :) The one who used to be known as bonecrusher |
JCM 11.02.2010 23:10:22 | |
---|
Simo78: Mulla on paha tapa vähän tahallaan ärsyttää jengiä ja parhaiden kavereiden kanssa jatkuvasti vittuillaan toisen musamausta, kun ne ääliöt ei vaan suostu myöntämään että In Flames on parhautta:-). Netissä ehken se sitä tiettyä "tilanne tajua" on sitten vaikeampi toteuttaa... In Flames on kyllä VK. |
Jii 11.02.2010 23:11:04 | |
---|
JCM: Sinuun ei satu. Moneen muuhun sattuu. Minuunkin sattuu, jos joku, varsinkin perusteetta, dumaa suosikkejani. Jos muut eivät tajua hyvän musiikin päälle, se on varsin vähän oma syyni. :) Ja tuo tele ei ole edelleenkään tele, jonka hankkisin. Southbound again. Don't know if I'm going or leaving home. |
McNulty 11.02.2010 23:11:51 | |
---|
JCM: In Flames on kyllä VK. Vaisua Kamaa? On kyllä... varsinkin viimeisin levy osoitti sen. Come Clarityllä oli vielä muutama kova ralli mutta kyllähän tuo bändi on kokenut pahimmanlaatuisen inflaation jos joku. Geneeriseksi ja tylsäksi muuttunut. The one who used to be known as bonecrusher |
JCM 11.02.2010 23:12:20 | |
---|
McNulty: Mielummin olisin ottanut signeerauksen rahassa... tai no vaikka treffeinä sen laulajalikan kanssa. Hän on ihan nätti :) Antaisitko sen laulaa sun mikkiin? Antaisiko hän liittää plugisi jakkiinsa? Karkaisiko käyttösavu samalla kun lipsautat standbyn "on" -asentoon? Kärähtäisikö päätekivet mikäli hänen innostuksensa kääntyisi ns. kaakkoon? Jne:D |
McNulty 11.02.2010 23:13:11 | |
---|
JCM: Antaisitko sen laulaa sun mikkiin? Antaisiko hän liittää plugisi jakkiinsa? Karkaisiko käyttösavu samalla kun lipsautat standbyn "on" -asentoon? Kärähtäisikö päätekivet mikäli hänen innostuksensa kääntyisi ns. kaakkoon? Jne:D Kaikkiin tasapuolisesti: "Vois käydä!" :) The one who used to be known as bonecrusher |
Simo78 11.02.2010 23:13:50 | |
---|
McNulty: Vaisua Kamaa? On kyllä... varsinkin viimeisin levy osoitti sen. Come Clarityllä oli vielä muutama kova ralli mutta kyllähän tuo bändi on kokenut pahimmanlaatuisen inflaation jos joku. Geneeriseksi ja tylsäksi muuttunut. Viimeisin levy on kyllä ihan paska! Mutta ne aikaisemmat ja se miten nää vetää livenä onkin toinen asia, vaikka levyillä on inflaatio käynyt... Tää on paras ketju pitkään aikaan:-) |
McNulty 11.02.2010 23:15:11 | |
---|
Simo78: Viimeisin levy on kyllä ihan paska! Mutta ne aikaisemmat ja se miten nää vetää livenä onkin toinen asia, vaikka levyillä on inflaatio käynyt... Allekirjoitan. Tää on paras ketju pitkään aikaan:-) On kyllä. Alternative dada? :) The one who used to be known as bonecrusher |
JCM 11.02.2010 23:16:07 (muokattu 11.02.2010 23:18:28) | |
---|
Jii: Jos muut eivät tajua hyvän musiikin päälle, se on varsin vähän oma syyni. :) Jep. Mutta ei voi omana lauseenaan yleistää, että "Eihän se satu.". Ja tuo tele ei ole edelleenkään tele, jonka hankkisin. Mistä telestä puhut? Vai puhutko siitä MOJO:sta minkä linkitin mm. huoneeseen? Eihän se tele olekaan. Ja minähän sen hankin, jos hankin. Ehkä kuitenkin kallistun sen VSOP:n puoleen. Mut ei tässä kiirettä.. ehkä mää tällä välin jonku telenkin kerkiän hommaamaan. E: siis: yleistää |
JCM 11.02.2010 23:17:23 | |
---|
McNulty: Vaisua Kamaa? On kyllä... varsinkin viimeisin levy osoitti sen. Come Clarityllä oli vielä muutama kova ralli mutta kyllähän tuo bändi on kokenut pahimmanlaatuisen inflaation jos joku. Geneeriseksi ja tylsäksi muuttunut. :D En oo niin paljon kuunnellut, kun en fanita, mutta se mitä oon kuullu on melkein vakuuttanu. |