Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Paramoren signeerama 72' Telecaster Deluxe meni halvalla?
1 2 3 4 5
anzza
11.02.2010 13:07:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.clothesoffourback.org/product_info.php?products_id=2538
 
Onko jotaon järjellistä syytä miksi bändin hyväntekeväisyyteen signeerattu kitara huutettiin vain $950.00 ?? Eihän tuota saa Thomanniltakaan tuohon hintaan?
 
Jucciz
11.02.2010 13:16:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anzza: http://www.clothesoffourback.org/product_info.php?products_id=2538
 
Onko jotaon järjellistä syytä miksi bändin hyväntekeväisyyteen signeerattu kitara huutettiin vain $950.00 ?? Eihän tuota saa Thomanniltakaan tuohon hintaan?

 
Kyllä mäkin ottaisin ennemmin ilman Paramore-nimmareita, voisin vaikka maksaakin vähän enemmän. Mikä siis ei täsmää?
 
zzy
11.02.2010 13:16:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anzza: http://www.clothesoffourback.org/product_info.php?products_id=2538
 
Onko jotaon järjellistä syytä miksi bändin hyväntekeväisyyteen signeerattu kitara huutettiin vain $950.00 ?? Eihän tuota saa Thomanniltakaan tuohon hintaan?

 
Jos tämän näköinen sakki tuhrii kitaran, niin voiko hinta muuta tehdä kuin laskea?
http://showclix.com/blog/wp-content/uploads/2008/02/paramore.jpg
 
JCM
11.02.2010 13:26:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anzza: http://www.clothesoffourback.org/product_info.php?products_id=2538
 
Onko jotaon järjellistä syytä miksi bändin hyväntekeväisyyteen signeerattu kitara huutettiin vain $950.00 ?? Eihän tuota saa Thomanniltakaan tuohon hintaan?

 
Tuohan menee heti pintakäsittelyyn ja se tulee kalliiksi ostajalle.
anzza
11.02.2010 14:26:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no joo :) .. mutta se kitaristi Josh Farro on ihan symppis ja asiallinen kaveri - "Gear Walhthrough With Paramore's Josh Farro" you tubesta 2007:
 
http://www.youtube.com/watch?v=EWXiXGGUcSI
 
Joshilla on videon esittelyn mukaan Taylor akustinen, Gibson Les Paul Cherry Sunburst, Fender Telecaster DeLuxe 72' .. Marshall JCM 2000 .. Boss Chromatic Tuner, Boss Digital Delay, Digitech Wah, Ernie Ball volume pedal, George L's kaapelikitti (pedaalilautaan) .. ja erikoisuutena Mesan kustom kaapit Riot!-albumin kuvituksilla (ne valkoiset kaapit) ..
Noilla eväillä Josh Farro on tehnyt biisit 4 miljoonaa kopiota myyneille levyille ..
Tuossa on video "Decode" jossa Fender Telecaster Black 72' esiintyy:
 
http://www.youtube.com/watch?v=RvnkAtWcKYg&feature=fvst
 
Huutokauppa meni heidän kotikunnassaan (Franklin, Tennesee) olevan Porter's Call kristillisen järjestön hyväksi - ja joku ilmeisesti tavallinen pulliainen "Alan" sen huusi itselleen ..
 
Näyttää siltä että kitaroita ei toisaan kannata töhriä :)
 
htm
11.02.2010 19:02:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anzza: no joo :) .. mutta se kitaristi Josh Farro on ihan symppis ja asiallinen kaveri - "Gear Walhthrough With Paramore's Josh Farro" you tubesta 2007:
 
http://www.youtube.com/watch?v=EWXiXGGUcSI

 
"this is my uhh telecaster, which really like ... an this is my marshall uhh, which I really like and this is my uhh mesa, which I really uhh like and this is uhh my volume pedal uhh, which I really like and uhh..."
 
tracyjacks
11.02.2010 19:05:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

htm: "this is my uhh telecaster, which really like ... an this is my marshall uhh, which I really like and this is my uhh mesa, which I really uhh like and this is uhh my volume pedal uhh, which I really like and uhh..."
 
Eipä se ole paljon järkevämmältä kuulostanut, kun Kitaraklubi-sarjassa porukat ovat kamojaan esitelleet.
 
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
Simo78
11.02.2010 19:11:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JCM: Tuohan menee heti pintakäsittelyyn ja se tulee kalliiksi ostajalle.
 
Paskat menee. Paramore on yksi niistä ainoista järjellisistä poprock-bändeistä mitä viime aikoina on breikannut. Ette vaan tajuu sanon mä:-)
 
trih
11.02.2010 19:18:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uus maksaa kylläkin n. 660e postikuluineen. Kyllä tuo on kalliimpi kuin uusi.
http://www.dv247.com/guitars/fender … deluxe-electric-guitar-black--40945
 
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
JCM
11.02.2010 19:56:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simo78: Paskat menee. Paramore on yksi niistä ainoista järjellisistä poprock-bändeistä mitä viime aikoina on breikannut. Ette vaan tajuu sanon mä:-)
 
Joo, siis sehän on ihan hyvää poprockia mitä ne tuuttaa, mutta ei sillä bändillä minkään sortin statusarvoa ole niin, että nimikirjoituksia kitarassa voisi sanoa järjelliseksi ratkaisuksi:D
tracyjacks
11.02.2010 20:11:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JCM: Joo, siis sehän on ihan hyvää poprockia mitä ne tuuttaa, mutta ei sillä bändillä minkään sortin statusarvoa ole niin, että nimikirjoituksia kitarassa voisi sanoa järjelliseksi ratkaisuksi:D
 
Ei varmaan kaikkien mielestä ole järjellistä. Eikä pidäkään olla, ja siitä voi kinastella, että kenellä sitä statusarvoa on ja kenellä ei - omalla kohdalla jonkun Ynkän tai Youngin signeerama kitara ei herätä mitään tunteita, mutta jollain muulla eri fiilikset.
 
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
Simo78
11.02.2010 21:34:06 (muokattu 11.02.2010 21:37:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JCM: Joo, siis sehän on ihan hyvää poprockia mitä ne tuuttaa, mutta ei sillä bändillä minkään sortin statusarvoa ole niin, että nimikirjoituksia kitarassa voisi sanoa järjelliseksi ratkaisuksi:D
 
En nyt voi olla ihan samaa mieltä. Niinku tossa ylempänä sanotaan, aika paljon riippuu ihmisestä. Jos joltain 15v teineiltä kysytään niin voi sitä statusarvoa olla yllättävän paljon enemmän kuin niillä mun ja sun idoleilla. Duunissa kun oon noiden junnujen kanssa, niin ei niitä oikeesti kiinnosta mitkään pappojen bändit:-). Jos kysyt kuka on a.young? Blackmore? Tai sitten bändeistä Faith no moret sun muut ei myöskään tiedossa, niin se juna vaan kulkee eteenpäin:-)
 
Jucciz
11.02.2010 21:44:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simo78: En nyt voi olla ihan samaa mieltä. Niinku tossa ylempänä sanotaan, aika paljon riippuu ihmisestä. Jos joltain 15v teineiltä kysytään niin voi sitä statusarvoa olla yllättävän paljon enemmän kuin niillä mun ja sun idoleilla. Duunissa kun oon noiden junnujen kanssa, niin ei niitä oikeesti kiinnosta mitkään pappojen bändit:-). Jos kysyt kuka on a.young? Blackmore? Tai sitten bändeistä Faith no moret sun muut ei myöskään tiedossa, niin se juna vaan kulkee eteenpäin:-)
 
Mutta luultavasti niille käy niinkuin meillekin suurimmalle osalle: ne tajuaa josain vaiheessa, että just rockmusiikin tärkeimmät jutut tehtiin aika kauan ennen niiden syntymää ja siispä aika monet meidän esikuvista tulee olemaan myös heidän esikuviaan, kunhan vähän varttuvat.
 
En mäkään tiedä oikeastaan yhtään, mitä musaa kuluneella vuosikymmenellä tehtiin. Juna on ilmeisesti kulkenu taaksepäin ainakin mun tilanteessa, koska mä tunnen vähintään yhtä hyvin vanhempieni nuoruuden musiikin kuin oman nuoruuteni musiikin - ja taatusti paremmin kuin omien muksujeni nuoruuden musiikin. ;)
 
Simo78
11.02.2010 21:50:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Mutta luultavasti niille käy niinkuin meillekin suurimmalle osalle: ne tajuaa josain vaiheessa, että just rockmusiikin tärkeimmät jutut tehtiin aika kauan ennen niiden syntymää ja siispä aika monet meidän esikuvista tulee olemaan myös heidän esikuviaan, kunhan vähän varttuvat.
 
Mä en oo tätä tajunnut vieläkään ja tuskin tuun koskaan tajuumaan, mun mielestä parhaat jutut on tehty ysärillä, 60 ja 70 luvun musiikki ei kiinnosta juuri pätkän vertaa, pink floyd ja deep purple poikkeuksia. Beatlesit ja hendrixit ei innosta pätkääkään, pari vuotta sitten ostettua henkan kolmen levyn kokoelmaa oon ehkä just yheksän biisiä kuunnellut...
 
Power_chord
11.02.2010 22:08:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite tällä hetkellä 15 vuotta nuori ja voin sanoo, että noin 5% kavereistani tietää kuka on esim, Ynkkä. Ja pakko itekkin myöntää, ettei itelleni oo koskaan ACDC tai Deep Purple iskeny sen enempää kuin Metallicakaan. Suurin osa nykynuorista kuuntelee räppiä, poppia, mitä kuka nyt kuunteleekin (Ei siinä mitään, itsekkin pidän kyseisestä musiikista), mutta jos kuuntelet death/black metallia kuten itse kuuntelen niin sitä ei pidetä edes musiikkina. Luulisi ihmisillä olevan edes sen verran älyä päässä, että musiikkia se on siinä missä räppikin (Ja vielä parempaa IMO). Eli sanoisin meitä nykynuoria rajoittuneiksi. Sanokaas te fossiilit, oliko ennen tämmöstä ongelmaa? Ja anteeksi kun poikkean aiheesta.
 
http://www.youtube.com/user/FatFingersRock
Simo78
11.02.2010 22:12:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Power_chord: Ite tällä hetkellä 15 vuotta nuori ja voin sanoo, että noin 5% kavereistani tietää kuka on esim, Ynkkä. Ja pakko itekkin myöntää, ettei itelleni oo koskaan ACDC tai Deep Purple iskeny sen enempää kuin Metallicakaan. Suurin osa nykynuorista kuuntelee räppiä, poppia, mitä kuka nyt kuunteleekin (Ei siinä mitään, itsekkin pidän kyseisestä musiikista), mutta jos kuuntelet death/black metallia kuten itse kuuntelen niin sitä ei pidetä edes musiikkina. Luulisi ihmisillä olevan edes sen verran älyä päässä, että musiikkia se on siinä missä räppikin (Ja vielä parempaa IMO). Eli sanoisin meitä nykynuoria rajoittuneiksi. Sanokaas te fossiilit, oliko ennen tämmöstä ongelmaa? Ja anteeksi kun poikkean aiheesta.
 
Toi mitään uutta ole, ihan yhtä rajoittuneita me fossiilitkin ollaan.-). Osa ei vaan suostu tätä myöntämään. Mun mielestä parasta blackmetallia on Ajattara ja Itse levy! Ja jos multa kysytään, niin ei rappi ole musaa...
 
JCM
11.02.2010 22:15:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simo78: Mä en oo tätä tajunnut vieläkään ja tuskin tuun koskaan tajuumaan, mun mielestä parhaat jutut on tehty ysärillä, 60 ja 70 luvun musiikki ei kiinnosta juuri pätkän vertaa, pink floyd ja deep purple poikkeuksia. Beatlesit ja hendrixit ei innosta pätkääkään, pari vuotta sitten ostettua henkan kolmen levyn kokoelmaa oon ehkä just yheksän biisiä kuunnellut...
 
Ysärillä lähti paha paha alamäki. Valitettavasti.
 
Ja miten hemmetissä pari vuotta pinnalla kellukkeiden varassa pulikoinut bändi olisi voinut mitään statusta saada oikeasti? Tottakai nykypäivän 15v. silmissä, mutta niillehän muutenkin tarjotaan kertakäyttökamaa jolla on status niiden silmissä just max. muutaman vuoden ajan ja sit se iloisesti unohtuu.
trih
11.02.2010 22:20:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Power_chord: Ite tällä hetkellä 15 vuotta nuori ja voin sanoo, että noin 5% kavereistani tietää kuka on esim, Ynkkä. Ja pakko itekkin myöntää, ettei itelleni oo koskaan ACDC tai Deep Purple iskeny sen enempää kuin Metallicakaan. Suurin osa nykynuorista kuuntelee räppiä, poppia, mitä kuka nyt kuunteleekin (Ei siinä mitään, itsekkin pidän kyseisestä musiikista), mutta jos kuuntelet death/black metallia kuten itse kuuntelen niin sitä ei pidetä edes musiikkina. Luulisi ihmisillä olevan edes sen verran älyä päässä, että musiikkia se on siinä missä räppikin (Ja vielä parempaa IMO). Eli sanoisin meitä nykynuoria rajoittuneiksi. Sanokaas te fossiilit, oliko ennen tämmöstä ongelmaa? Ja anteeksi kun poikkean aiheesta.
 
Ennenkin oli sama (ongelma?) asia. Ei nää asiat muutu. Dödö ja bläkkis on 80-luvulta asti kauhistuttanut "taviksia".
 
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
Teppo2
11.02.2010 22:25:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mut Paramoren laulaja on hooot!
 
Kyllä nykyäänkin tehdään hyvää musiikkia, Paramore vaan ei ole sitä.
 
"Tämä on kai tällainen heavy bottom-tyyppinen ratkaisu, eli ei ihan kovin ZOG."
Jucciz
11.02.2010 22:29:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JCM: Ysärillä lähti paha paha alamäki. Valitettavasti.
 
Ja miten hemmetissä pari vuotta pinnalla kellukkeiden varassa pulikoinut bändi olisi voinut mitään statusta saada oikeasti? Tottakai nykypäivän 15v. silmissä, mutta niillehän muutenkin tarjotaan kertakäyttökamaa jolla on status niiden silmissä just max. muutaman vuoden ajan ja sit se iloisesti unohtuu.

 
Samaa mieltä. Vaikka 80-luvun hiusmuodista ja ällöchorus-kitaroista onkin jäänyt ikuiset traumat, on pakko myöntää että silloin vielä tehtiin musiikkia ja kitarasoundeissakin oli keskiääntä. Melkeinpä yhden käden sormilla on laskettavissa kiinnostavat 90-luvulla tai sen jälkeen siinneet bändit: Absoluuttinen Nollapiste, Foo Fighters, Cardigans, Hellacopters ja Kosteusprosentti tulevat mieleen kun nopeasti mietin. Olikohan muita?
 
En muuten tiedä tai ole kuullut yhtään biisiä Paramorelta. Ei se oo pelkästään Paramoren vika, mutta mua ei jostain syystä edes haittaa se, että olen enimmäkseen täysin pihalla siitä, mitä musiikkia viimeisen 15-20 vuoden aikana on tehty. Jotenkin vaan ei kiinnosta mikään uusi, ellei joku hyvällä musamaulla varustettu luotettavaksi osoittautunut henkilö ihan tosissaan pakota kuuntelemaan. Aika vähän on sellaisia tilanteita tullut viime vuosina.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «