MV 11.02.2010 11:45:56 | |
---|
Voisiko joku valaista noista teostojutuista sun muista, kun itse en tiedä niistä mitään? Elikkäs eikö jokaisesta soittokerrasta joudu jotain pulittamaan jonnekin? Onko tietyn bändin eri biiseillä eri hintoja? Jos ei ole niin en voi ymmärtää tuollaista paskaa, hyi saatana. |
Kulkunen 11.02.2010 12:08:11 | |
---|
Tande: Kyllähän radio Rock on ainakin nykyään pikemminkin Radio Metal... Hahahahahahahahahahaha Joo. Tosi. The downward spiral never ends. |
Dropped C 11.02.2010 12:51:22 | |
---|
Eipä sieltä omasta mielestä hirveästi metalliakaan pukkaa, Torstain Terävämpiä lukuunottamatta. Itse en tosin laske Disturbed, yms. Volbeat osastoa lainkaan metalliksi. |
Simo78 11.02.2010 13:20:26 | |
---|
Teijo K.: Ylellä ei ole päässyt käymään niinä kertoina kun minä olen noita tommosia kuunnellut, mutta kaupallisilla varmaan aika arkea. :) Eikös noissa ole kuitenkin joku "esikarsinta", jonka perusteella sitten valitaan lähetykseen? Mä oon soittanut radioon joskus 15v sitten ja silloin Hyvinkään paikallisradion johonkin mikälie nuortenohjelmaan ja siellä ainakin piti ensin puhua jollekin muulle tyypille kuin sille pääjehulle, no mutta ylläri että varmaan kaikki soittajat päästettiin läpi kun tuskinpa ihan hirveesti jengi tonne soitteli, varsinkaan kun ei ollut kännyköistä tietoakaan:-) |
Volle 11.02.2010 13:33:42 | |
---|
Epämuusikko: Suomen paskin radiokanava. ei _mitään_ tekemistä grooven kanssa. Kasari-adult contemporary-roskakori koko kanava. Jeps, tosin muistelen, että Groove FM:ltä tuli jossakin välissä (muutama vuosi sitten) hyviäkin ohjelmia, mutta nyt viime aikoina silloin kun harvoin olen kuunnellut, sieltä tulee samoja biisejä koko ajan ihan samaan tapaan kuin novalta tai radio rockilta. Ainoa vaan, että Mamban ja Suulähettiläiden tai Metallican ja Nickelbackin tilalla on Gloria Gaynor ja Bob Marley. No mua se ei paljoakaan haittaa, koska kanavaa voi vaihtaa tai vaikka pistää koko toosan pois päältä, jos ei kivaa kuunneltavaa löydy. |
StJerky 11.02.2010 14:29:31 | |
---|
Teijo K.: Juu, kylläpä me ollaan sitten fiksuja ja älykkäitä. Ei ollenkaan niinku noi aivokuolleet tuolla. Hyvä me. Oon muutaman kerran pistänyt toivekonserteissa merkille, että kun jengi saa ite toivoa musaa, niin ne toivoo ihan niitä samoja hittibiisejä mitä radiosta tulee muutenkin. Tai muuten niitä isoimpia ja tutuimpia juttuja. Biisejä mitä niillä on himassa levyllä jokatapauksessa. Kun oli nuori niin Nuorten Sävellahjassa toivottiin piisejä joita haluttiin äänittää kasetille. Nykyään sellaista ei varmaan enää tehdä. Nyt varmaan vaan halutaan osoittaa että minäkin olen jengiä ja muodikas ja tykkään Rihannasta. Mukava olo kun ei mikään jää häiritsemään korvien välissä vaan menee ongelmitta läpi. |
viivamies 11.02.2010 15:04:18 (muokattu 11.02.2010 15:04:34) | |
---|
Tänää aamulla oli kyllä erittäin mielenkiiintonen nykäsen haastattelu radio rockilla. Haastattelun voi kuunella radio rockin sivuilta jos meni ohi. |
Teijo K. 11.02.2010 15:34:03 | |
---|
Simo78: Eikös noissa ole kuitenkin joku "esikarsinta", jonka perusteella sitten valitaan lähetykseen? Mä oon soittanut radioon joskus 15v sitten ja silloin Hyvinkään paikallisradion johonkin mikälie nuortenohjelmaan ja siellä ainakin piti ensin puhua jollekin muulle tyypille kuin sille pääjehulle, no mutta ylläri että varmaan kaikki soittajat päästettiin läpi kun tuskinpa ihan hirveesti jengi tonne soitteli, varsinkaan kun ei ollut kännyköistä tietoakaan:-) Ei siellä Pikku Päkällä ollut juuri levystöäkään. :) Kaveri teki sinne jotain ohjelmaa ja lainas mun levyjä sinne. Ainakaan niitten ohjelmaan ei ollut mitään esikarsintaa kyl. |
Teijo K. 11.02.2010 15:36:27 | |
---|
Kulkunen: Hahahahahahahahahahaha Joo. Tosi. Radio rock on tr00 rokharille liian metal, ja tr00 metallistille liian roch. Suurelle massalle on melko sama kun se musa nyt on vaan taustatapettia kaikelle tärkeemmälle puuhastelulle. |
Traditional 11.02.2010 18:45:15 | |
---|
Katselin noita tilastoja ja aika monen (stam1nan) biisin nimen perässä oli teksti "Älä soita". Ei soiteta mitä kanavapäällikkö ei salli. Viihdyttävää paskaa. "Suosittujahan ne on, mutta niin on Lauri Tähkäkin. Go figure." -Jucciz |
Teijo K. 11.02.2010 20:33:08 | |
---|
Traditional: Katselin noita tilastoja ja aika monen (stam1nan) biisin nimen perässä oli teksti "Älä soita". Ei soiteta mitä kanavapäällikkö ei salli. Viihdyttävää paskaa. noi listat kyllä on. :) Ohjelma sit ei. |
Teijo K.: Ei siellä Pikku Päkällä ollut juuri levystöäkään. :) Kaveri teki sinne jotain ohjelmaa ja lainas mun levyjä sinne. Ainakaan niitten ohjelmaan ei ollut mitään esikarsintaa kyl. Joopa ei varmaan ollut:-). Muistikuvat ei kauheen tarkat, joku discoohjelma se kai oli, samat jannut pyöritti limudiscoa Hyvinkäällä ja Riihimäellä, nimi pöllitty Beverly hill91210:sta eli Beach Pit:-). Tuli silloin junnuna pöyrittyä aika tavalla noissa paikoissa ja olihan siellä portsarina/dj:nä Ufo3, jäi vaan kaivelee kun se ei koskaan suostunut raptoria soittamaan:-) |
Lennu 11.02.2010 22:29:43 | |
---|
Simo78: Joopa ei varmaan ollut:-). Muistikuvat ei kauheen tarkat, joku discoohjelma se kai oli, samat jannut pyöritti limudiscoa Hyvinkäällä ja Riihimäellä, nimi pöllitty Beverly hill91210:sta eli Beach Pit:-). Tuli silloin junnuna pöyrittyä aika tavalla noissa paikoissa ja olihan siellä portsarina/dj:nä Ufo3, jäi vaan kaivelee kun se ei koskaan suostunut raptoria soittamaan:-) Heh, kumma juttu. Raptori yhdessä Pääkkösten kanssa kuitenkin toi hiphopin Suomeen. My life is like an Opel-highway. |
Planetist 12.02.2010 00:04:38 | |
---|
Simo78: Joopa ei varmaan ollut:-). Muistikuvat ei kauheen tarkat, joku discoohjelma se kai oli, samat jannut pyöritti limudiscoa Hyvinkäällä ja Riihimäellä, nimi pöllitty Beverly hill91210:sta eli Beach Pit:-). Tuli silloin junnuna pöyrittyä aika tavalla noissa paikoissa ja olihan siellä portsarina/dj:nä Ufo3, jäi vaan kaivelee kun se ei koskaan suostunut raptoria soittamaan:-) !HUOM! Se on Jufo3 |
JCM 12.02.2010 00:17:52 | |
---|
Planetist: !HUOM! Se on Jufo3 :------------D Tämä on tärkeää. |
sn 12.02.2010 01:41:13 (muokattu 12.02.2010 01:41:49) | |
---|
!HUOM! Se on Jufo3 Itseasiassahan se on kyllä JuFo III. Käsittämätöntä että kukaan edes jaksaa enää välittää jostain niin aataminaikuisesta mediumista kuin radio. Kuinka moni haluaa oikeasti täyttää äänitilansa markkinatutkimusten ja pienimmän yhteisen nimittäjän mukaisella muzakilla? Hmm, siitä on epäilemättä tehty varsin positiivisesti indikatiivinen markkinatutkimus. Itsehän nautin taajuusmoduloidut sulosäveleni ainoalla oikealla tavalla--säröpedaalin läpi. |