JeKo 11.02.2010 13:27:56 | |
---|
JCM: No ei sitä ainakaan Ruokankaalta saa:D Haha. Siinä olis hyvä custom-optio kitaraan. Pitääkin laittaa Ruokankaalta tilaukseen uusi telen kaula Aniston-upotuksilla. |
Joees 11.02.2010 14:32:41 | |
---|
JCM: Eiii saatana.. meninkin. Nyt pitää jostain repiä 3510 valuuttaayksikköä eurooppalaista. Hehe. Sä muistaakseni mun Ruokangasta tsekkailit pari vuotta takaperin August Rockissa? Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
JCM 11.02.2010 14:35:47 | |
---|
Methis: Hehe. Sä muistaakseni mun Ruokangasta tsekkailit pari vuotta takaperin August Rockissa? Joo, hämärästi muistan, että näin on tainnut käydä:) Nyt pistin tarjouskyselyn.. sain vastauksen nopeasti ja tarjous oli miellyttävämpi kuin sivuilta saatava listahinta. Nyt on paha paikka. Mut ihan vielä ei kyllä pysty, nyt on niin paljon muuta menoa. Joka tapauksessa: pahasti vaikuttaa siltä, että Ruokangas. |
Kivijalka 11.02.2010 15:06:57 | |
---|
Kaulaprofiileja valittaessa tuo "Baseball bat" ihan naurautti. Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
Bluesmies 11.02.2010 15:25:56 | |
---|
JCM: Joo, hämärästi muistan, että näin on tainnut käydä:) Nyt pistin tarjouskyselyn.. sain vastauksen nopeasti ja tarjous oli miellyttävämpi kuin sivuilta saatava listahinta. Nyt on paha paikka. Mut ihan vielä ei kyllä pysty, nyt on niin paljon muuta menoa. Joka tapauksessa: pahasti vaikuttaa siltä, että Ruokangas. Laitapa linkkiä, millaista kattelit. Ihan mielenkiinnosta. |
JCM 11.02.2010 15:29:43 | |
---|
|
Bluesmies 11.02.2010 16:36:57 | |
---|
|
JCM 11.02.2010 16:39:43 | |
---|
Bluesmies: Ei paha, ei paha. Uskaltaako kysyä, minkä verran hinta tuosta kysymällä laski? Tuskin ne salaisuuksia noille on, mutta pidätän toistaiseksi tiedon itselläni. Kunnes teen ostopäätöksen, sit voin kertoa kun oon saanu ton hommattua. ..ei ne nyt ihan hyväntekijöiksi kuitenkaan alkaneet, eli ei merkittävästi:D |
Simo78 11.02.2010 19:15:03 | |
---|
Ainut asia mikä ei ihan ruokangaassa ole täydellistä on se, että se ei ite duunaa mikkejänsä, vaan ne tulee Saksasta, koska hyvin pitkälti sähkökitaroista on kyse. Mutta joo aika kaukaa haettu ja epäolennainen juttu kuiteskin... |
Bluesmies 11.02.2010 21:10:17 | |
---|
Kauankos noilla kestää tehdä skitta? Eli aika tilauksesta siihen, kun sen saapuu kotiin. |
Simo78: Ainut asia mikä ei ihan ruokangaassa ole täydellistä on se, että se ei ite duunaa mikkejänsä, vaan ne tulee Saksasta, koska hyvin pitkälti sähkökitaroista on kyse. Mutta joo aika kaukaa haettu ja epäolennainen juttu kuiteskin... Mun mielestä mikä Ruokankaan skeboissa ei ole täydellistä on design. Poislukien Duke, en tykkää yhtään noista rungon muodoista, varsinkaan lavoista. Unicornin body miellyttää kyllä silmää, mutta se onkin melkein sama kuin Les Paulissa... En vaan tykkää - varsinkaan vsop:sta tai mojosta. einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Raist 11.02.2010 21:26:38 | |
---|
Terry Pantheras: Mun mielestä mikä Ruokankaan skeboissa ei ole täydellistä on design. Poislukien Duke, en tykkää yhtään noista rungon muodoista, varsinkaan lavoista. Unicornin body miellyttää kyllä silmää, mutta se onkin melkein sama kuin Les Paulissa... En vaan tykkää - varsinkaan vsop:sta tai mojosta. Miten design voiskaan olla täydellinen? |
Joees 11.02.2010 21:29:39 | |
---|
Bluesmies: Kauankos noilla kestää tehdä skitta? Eli aika tilauksesta siihen, kun sen saapuu kotiin. Helpoiten selviää kun kysyt heiltä itseltään. Mut saahan tuossa varautua odottelemaankin. Riippuen toki mallista. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Terry Pantheras 11.02.2010 21:36:06 | |
---|
Raist: Miten design voiskaan olla täydellinen? No niin no, no niin no - niin... :) einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Simo78 11.02.2010 21:46:33 | |
---|
|
trih 11.02.2010 21:53:53 | |
---|
Terry Pantheras: Mun mielestä mikä Ruokankaan skeboissa ei ole täydellistä on design. Poislukien Duke, en tykkää yhtään noista rungon muodoista, varsinkaan lavoista. Unicornin body miellyttää kyllä silmää, mutta se onkin melkein sama kuin Les Paulissa... En vaan tykkää - varsinkaan vsop:sta tai mojosta. Saman oon huomannu. Unicornin riipputissinysää (cut) aiemmin kommentoin ja onneksi se on muutettu vähän paremmaksi. Tuo vsop on vähän niiku behringerin strato disainiltaan. Ei ole niitä kauniita muotoja siis: http://www.dolphinmusic.co.uk/shop_ … 6a1d8d782c50a36437938931f2ee73a.jpg Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
Raist 11.02.2010 21:59:05 | |
---|
|
JCM 11.02.2010 21:59:59 | |
---|
Bluesmies: Kauankos noilla kestää tehdä skitta? Eli aika tilauksesta siihen, kun sen saapuu kotiin. 8-9 kuukautta tämän päivän tarjouksessa mainittiin kestävän. |
JCM 11.02.2010 22:05:02 | |
---|
|
trih 11.02.2010 22:05:02 | |
---|
Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |