Krice 11.02.2010 20:17:12 | |
---|
Juicy: Testasin mäkin Blue Steeleja, mutta se taisi olla hieman ennen kuin kuulin Juccikzen käyttävän niitä. Ei ne kyllä mitenkään ihmeelliset olleet, tai kestäneet kauemmin kuin normaalit Nickel Steelit. Kalliimmat ne kyllä on. Ei niissä muuta vikaa, mutta D-kieli ei mene intonaatioon ja voisin vannoa, että tehdaskielillä ei ollut samaa vikaa. Samoin muut kielet on intonaatiossa, joten tallakaan ei voi varmaan olla kovin väärässä paikassa. Enpä ole vielä vaihtanut kieltä, joten en osaa vielä sanoa varmasti, mutta epäilen vahvasti, että BS:n D-kieli oli suutari. |
PeeJii 11.02.2010 20:26:14 | |
---|
Niin tai näin - penniäkään ei oo mun taskuun siitäkään tullut Buddan suunnalta. Et kuitenkaan ollut tarpeeksi tehokas. Joutuivat myymään firman Peaveylle... |
Juicy 11.02.2010 20:28:24 (muokattu 11.02.2010 20:34:26) | |
---|
Krice: Ei niissä muuta vikaa, mutta D-kieli ei mene intonaatioon ja voisin vannoa, että tehdaskielillä ei ollut samaa vikaa. Samoin muut kielet on intonaatiossa, joten tallakaan ei voi varmaan olla kovin väärässä paikassa. Enpä ole vielä vaihtanut kieltä, joten en osaa vielä sanoa varmasti, mutta epäilen vahvasti, että BS:n D-kieli oli suutari. Mulla ei ollut vireenpidon eikä intonaation kanssa mitään ongelmia, vaikkakin ne keräs paskaa ja tumppuuntui siinä missä normaalitkin kielet. Mutta sä et tykkää Blue Steeleistä, koska yhden setin yhden kielen intonaatiota ei saanut kohdilleen? :D Tuskin on mikään ominaisuus noilla kielillä. E: Tosin jos niissä ei ole mitään parempaakaan normikieliin verrattuna, niin miksipä maksaa enemmän. Sitä mä tuossa ajoin takaa. Juicylle jallua juotetaan,
sairasauton paareilla kannetaan.
Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä,
Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä |
Mä olen käyttänyt tähän mennessä noin 50-60 settiä Blue Steelejä (11-52) ja joka ainoassa kitarassa intonaatio on saatu niiden kanssa kohdalleen. Yhtään "susikieltä" ei ole vielä tullut vastaan, joten voisin ainakin pitää näitä ilmeisen tasalaatuisina. Hyvä nin, sillä kaapissa on vielä ainakin 30-40 settiä. Mun tatsille nuo toimivat hyvin, vire pysyy mainiosti ja tuntuma on sata kertaa miellyttävämpi kuin vaikkapa teflonpäällysteisissä Elixireissä. Mut hyvähän se on, että eri merkkejä on tarjolla: yleensä jokaiselle joku niistä lopulta on hyvä. Mut takas aiheeseen. :) |
tender.insanity 11.02.2010 20:35:37 | |
---|
Ushimir sai minut tilaamaan TV-shopista Swivel Sweeperin. |
Juicy 11.02.2010 20:43:24 | |
---|
Mut hyvähän se on, että eri merkkejä on tarjolla: yleensä jokaiselle joku niistä lopulta on hyvä. Mut takas aiheeseen. :) Hyvä että on vaihtoehtoja meille lihiksiä soiton ohessa syöville (ainakin mä ja oiva). =) Elixirithän on loistavat niille, joiden kädet hikoaa ja syövyttää normaalit kitarankielet. Niitäkin tulin alunperin kokeilleeksi vain sen takia, koska täällä niistä oli niin paljon puhetta. Ettei nyt ihan offariksi mennä... Juicylle jallua juotetaan,
sairasauton paareilla kannetaan.
Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä,
Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä |
aristoteles666 11.02.2010 20:51:42 | |
---|
trendsetterit? älkää, jos sdellaisia on, seuratko niitä, olkaa omia itsenäisiä yksilöitänne ja tehkää oman päänne mukaan. |
Progorava 11.02.2010 21:03:02 | |
---|
Wespa suositteli egua sooloboostausongelmiini ja ovelana kettuna vielä möi oman 81 vuoden ibanezin purkkinsa mulle :) no eipä ole kaduttanut. Loistava kampe. Jos joku suosittelisi hyvää efektilenkillä varustettua 25-50W putkinuppia, jolla lähtisi mureat mutta ilmavat rok-säröt, niin pääsisi listalle myös. Tuo peevelin classic 50w nuppi on roikkunut matkassa jo toistakymmentä vuotta. Valitettavasti paremmin mulle soveltuvaa kampetta ei ole tullut vielä vastaan. Ainakaan inhimillisessä hintaluokassa. Alkuvuodesta kisa peeveliä vastaan hankaloitui entisestään etuasteelle tehdyn silver mica/orange drops modauksen myötä. Särökanavakin heräsi henkiin jo valmiiksi hyvin toimivan puhtaan rinnalle. Ehkä jtm45 jonain päivänä.. Joka tapauksessa Wespalle kiitokset. Muulloin ovat hyvät vinkit jääneet käyttämättä. Timistä tulikin TS9, Tokai SG:stä LP Studio, ES-339:stä Warmoth Thinline jne... Blues puhdistakoon sielusi,
Hevillä niskaa heiluttele,
Jatsista tulkoon tatsi,
Kovasta elämästä kuuluvat soinnut |
jussi1976 11.02.2010 21:03:02 | |
---|
Jucciz; Luin kysymyksen ja annoin erittäin laajan vastauksen; Kuten jokainen pystyy lukemaan, olen ollut trendserreri vain alussa, kitaroiden suhteen. Oli Brian May - kitaraa, kaksikaulaista SG:tä, EVH:ta jne. Eli vastasin kysymykseesi TÄYSIN. "Rautalankasoittajat soittaa Fenderillä, rautakankimiehet Marshallilla!" |
ballfish 11.02.2010 21:04:45 | |
---|
jussi1976: Jucciz; Luin kysymyksen ja annoin erittäin laajan vastauksen; Kuten jokainen pystyy lukemaan, olen ollut trendserreri vain alussa, kitaroiden suhteen. Oli Brian May - kitaraa, kaksikaulaista SG:tä, EVH:ta jne. Eli vastasin kysymykseesi TÄYSIN. Ei kyllä sä nyt oot ymmärtänyt ihan väärin. Etsittiin siis muusikoiden.netin trendsettereitä. Eli niitä musanetin jäseniä, joilta sinä olet ottanut vaikutteita musakamoihisi. EVH ja brian may ei taida täällä pyöriä. "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
choppari 11.02.2010 21:07:37 | |
---|
Jucciz taisi pari vuotta sitten suositella orange ad30 tc:tä jonka ostin ja hyvä peli onkin, tosin nykyään soittelen enemmän bluesjunnulla jota pystyy ajamaan vähän lujempaa. Orangessa käynnissä armoton etuasteputkivertailu. |
hapan 11.02.2010 21:09:07 | |
---|
aristoteles666: trendsetterit? älkää, jos sdellaisia on, seuratko niitä, olkaa omia itsenäisiä yksilöitänne ja tehkää oman päänne mukaan. No mut hip shotilla on Tremsetter. Saako semmosen ostaa? Sehän on melkein ku trendsetter. |
Terry Pantheras 11.02.2010 21:09:34 | |
---|
aristoteles666: trendsetterit? älkää, jos sdellaisia on, seuratko niitä, olkaa omia itsenäisiä yksilöitänne ja tehkää oman päänne mukaan. Suomenkieli 6, väärinymmärrys 10... einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Jucciz 11.02.2010 21:30:47 | |
---|
jussi1976: ... olen ollut trendserreri vain alussa, kitaroiden suhteen. Oli Brian May - kitaraa, kaksikaulaista SG:tä, EVH:ta jne. Eli vastasin kysymykseesi TÄYSIN. Niin mitenkä? :D |
J.Hollström 11.02.2010 21:31:54 | |
---|
Jucciz: Niin mitenkä? :D Ei oo meillä setteriä, se on terrieri. |
Jucciz 11.02.2010 21:34:17 (muokattu 11.02.2010 21:34:33) | |
---|
J.Hollström: Ei oo meillä setteriä, se on terrieri. Iteki joskus Setzeriä kuunnellu... |
PJS 11.02.2010 21:37:03 | |
---|
Musanetistä mun kamoihin selkeimmin on kyllä vaikuttanut Sir Elwood jonka värkkäämät säröpedaalin ja opto-kompuran hän minulle myi, ei niinkään siksi että niitä olisi minulle sen kummemmin hehkuttanut, mutta kunhan osoittautui mukavaksi hemmoksi joka tekee hyvää jälkeä värkkiensä suhteen. Neo Fuzzin taisin päätyä Bonecrusherin ja Juccizksesen innoittamana. Peace! |
Jucciz 11.02.2010 21:40:06 | |
---|
PJS: mukavaksi hemmoksi joka tekee hyvää jälkeä värkkiensä suhteen Iteki just tulin suihkusta. |
PJS 11.02.2010 21:45:30 | |
---|
Jucciz: Iteki just tulin suihkusta. Tsihih. Aika hauskaa. Pitänee mennä itsekkin suihkuun tästä. Olet siis trendsetter. :) Peace! |
McNulty 11.02.2010 21:57:29 (muokattu 11.02.2010 21:57:45) | |
---|
Oho... olenpas mie ollut aktiivinen. Kiitoksia kaikille meikäläistä äänestäneille, toivottavasti meikäläisestä oli enemmän apua kuin haittaa :) Itselle ei nyt ihan heti tule muita mieleen kuin Fox, jonka avulla jäljitin messinkisen Tune-O-Matic tyylisen tallan Les Pauliin. Double Eagle (nyk. Gotoh) oli tuolloin minulle täysin uusi tuttavuus ja Kettusetä opasti... ja löytyipä Lehmon jemmasta yksi kyseinen tallakin meikäläiselle. Juccizta täytyy kyllä "syyttää" tuosta RMC Picture Wahista. Se on ollut varsin hyvä valinta pedalboardiin pitkäaikaisen Dunlop 535Q ja Crybaby From Hell-seikkailujen jälkeen. Vähemmän säätämistä, enemmän tonea ja soittamista... vaikka wahia aikas vähän käytänkin. The one who used to be known as bonecrusher |