MarkoS 27.10.2009 18:53:36 | |
---|
John Fluke Brothersin Mikko joskus aikoinaan: Seuraava biisi on Key to the highway, ja se menee näin (pätkä introa totaalisen väärin) eiku näin -> biisi alkaa alusta. Sama mies samalla keikalla Big balls boogien jälkeen: Se oli sitä ihteään. (Rumpali laskee samantien seuraavan sisään) |
Funkånaut 25.11.2009 00:57:21 | |
---|
Mun mielestä Pate Mustajärven "Baby baby, I'm not homo!" on jo niin huono, että se on taidetta. Do fries go with that shake? |
Kaleppi 25.11.2009 16:14:53 | |
---|
Yhdellä keikalla ennen slowaria päätin sanoa mikkiin "Tää biisi on omistettu kaikille pinpeille." Voin sanoa et olis ollu parempi jättää omistamatta :D Samaisen punkkibändin kanssa oltiin aiemmin keikalla ja päätin biisien välissä heittää "Ja seuraavaks soitetaan Slayerin ANGEL OF DEATH" jonka jälkeen rupesin sahaamaan sen alkua. Vähän ajan päästä repesin ite ja sanoin "No ei kai..." Toivottavasti edes joku liimanhaistelija hippitukka kerkesi kastella housunsa. Paskimmat välispiikit, joita olen itse päässyt todistamaan, ovat olleet Katatonialla Helsingissä tänä syksynä. Oli aivan perseestä vaikka muuten kyllä uppoaa musa :) "Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want." -James Hetfield |
Cimble 10.02.2010 15:19:08 (muokattu 10.02.2010 15:21:41) | |
---|
Chameleon-88: Mun mielestä Pate Mustajärven "Baby baby, I'm not homo!" on jo niin huono, että se on taidetta. Eikö ainakin tuo I'm not homo ollu alunperin Remun heittämä..? Pate kait vaan "versioi" sitä. Muutenhan Pate itse heittää vaan sellaisia intelligenttejä ja syvän asiallisia spiikkejä, niin kuin tuollaisilla tosikoilla on tapana. Tä? |
Funkånaut 10.02.2010 20:27:35 | |
---|
Cimble: Eikö ainakin tuo I'm not homo ollu alunperin Remun heittämä..? Pate kait vaan "versioi" sitä. Muutenhan Pate itse heittää vaan sellaisia intelligenttejä ja syvän asiallisia spiikkejä, niin kuin tuollaisilla tosikoilla on tapana. Tä? Saattaa olla Remunkin kehittämä lyyrinen helmi. Popedan Huilut suorina -levyltä löytyy toi Paten vetämänä. Jep, Patenhan lyriikat ovat suoraan rinnastettavissa Bob Dylanin ja Leonard Cohenin teksteihin. "Pullat pystyyn, taikina nousee, beibi nyt leivotaan." Jää siinä Like a Rolling Stonet jälkeen. Do fries go with that shake? |
Niq 10.02.2010 22:40:59 | |
---|
Chameleon-88: Saattaa olla Remunkin kehittämä lyyrinen helmi. Popedan Huilut suorina -levyltä löytyy toi Paten vetämänä. Jep, Patenhan lyriikat ovat suoraan rinnastettavissa Bob Dylanin ja Leonard Cohenin teksteihin. "Pullat pystyyn, taikina nousee, beibi nyt leivotaan." Jää siinä Like a Rolling Stonet jälkeen. No mut Dylan ja Cohen onkin munattomia homppeleita. ;) Se provoilusta. Oikeasti, et voi olla tosissasi. Ootko joskus hei kuunnellut rock-musiikkia? Ootko huomannut että lyyrisesti ei olla missään kansallisrunouden äärellä, vaan lauletaan naisista, viinasta, naimisesta ja paheellisesta elämästä. Tai sit lyriikka on yhtä hölynpölyä, kunhan kuulostaa hyvältä. Ei sun tarvii kuunnella popedaa jos et halua, mut hei joku järki. Ei kai kukaan muukaan niitä lyriikoita tosissaan ota. Semmosta bamalamaa on rock-historia täynnä, mitä välii kun siitä joku saa fiilikset. Älä siis haaskaa voimiasi joutavaan dissaamiseen, tee jotain hyödyllistä. Ja nyt takas aiheeseen. "...svengaa liikaa ollakseen matemaattisesti oikein" -Epämuusikko |
Niq: Se provoilusta. Oikeasti, et voi olla tosissasi. En tietenkään ole. Ois aika kornia jos Matkalla Alabamaan- tahtiin pohdittaisiin elämän merkityksellisyyttä. Paten sanat sopii Popedaan ja Bob Dylanin sanat sopii Bob Dylanin biiseihin. Itsehän arvostan molempia. Do fries go with that shake? |
StJerky 09.03.2010 14:03:51 | |
---|
vantage: Annalan Markokin huusi kerran että -Pojat soittaa tässä välissä nyt jonkun kivan instrumenttaalin niin minä käyn sillä välillä paskalla! Mutta tuo olikin hyvä välispiikki. Irwin taas sanoi että "Pojat soittaa vähän taiteellista musiikkia ja minä käyn takahuoneessa juomassa lasillisen piimää". Sitten kun se tuli takaisin niin vetivät Rentun Ruusun toistamiseen. |
Jkob 09.03.2010 14:27:52 | |
---|
Mahtuukohan tämän topicin alle. Meitin solisti kertoo keikan aluksi vitsin: Edu Kettunen sammui Korkeasaaren hyljeaitaukseen ja kun eläintenhoitajat tulivat herättelemään, Edu tokaisi: "Minä nukahdin hallien varjoon" Wanking is timeless |
puusormi 09.03.2010 19:54:26 | |
---|
Viime viikonlopulla oli taas vähän härö keikka. Meillä on kappale nimeltä Ristillä. Sen alkuun tuli jostain syystä jotain tällaista: "Viime keikalla oli Jeesus katsomassa ja se sano että tää on ihan saatanan hyvä biisi. Kyllä jalka heiluisi tahdissa jos se ei ois naulattu kiinni tähän saatanan pylvääseen." Saapiko lähettää terveisiä? |
Kimmo G. 10.03.2010 16:15:41 | |
---|
Soitettiin joskus setin ainoana coverina Janisin Piece of my heart, josta nokkelana poikana totesin että sehän on sitten vähän niinku jäniksenä matkassa. Vieläki välillä hävettää. Ei usein, ei paljoa, mut silti. |
Kimmo G. 10.03.2010 16:15:42 (muokattu 10.03.2010 16:20:07) | |
---|
Ja koska tää tuli kahdesti ni laitetaan tähän vielä toinenkin, en tiä onks tää välispiikki mutta kun yhen keikan jouduin pitkästä aikaa olemaan basistikin ni huusin sitten mikkiin "No vittu!" kun tyrin yhden osan. Yleisön vastaanotto oli jakautunutta. |
kerpuusi 15.03.2010 04:27:54 | |
---|
Edellisviikonlopun keikalla suhteettoman humalatilan vallassa: "Mulla alkoi äskeisen biisin aikana vähän seistä. Alkoko kellään muulla? Ai Sirkalla siinä alkoi?" Katselin keikan videotaltiointia alkuviikosta selvin päin. Ei naurattanut yhtään. I started with nothing and still got most of it left. |
Burn 14.07.2010 18:13:07 | |
---|
"Kristinuskon vastaisuuden lisäksi Benton on kiinnostunut moottoripyöristä." |
strophe 15.08.2010 14:29:36 | |
---|
~Vittu mikä jätkä~ |
tepeh 15.08.2010 17:23:12 | |
---|
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
puusormi 15.08.2010 18:04:46 | |
---|
Jostain syystä on tullut tavaksi kertoa basististamme kaikenlaista bändiesittelyssä. Nämä pari juttua tuli eilen. Tuon ensimmäisen olen sanonut jossain muuallakin. "Basistimme, joka on nyt hyvin komea kuten varmasti näette, oli vauvana erittäin ruma. Itseasiassa niin ruma, että synnytyslaitoksella kätilö ensin erehdyksessä kapaloi istukan, mutta huomattuaan virheensä pelasti soittajamme roskakorista ja antoi äitinsä kainaloon." "Basistimme on ennen bändiimme liittymistä elättänyt itsensä mm. kosmetologina ja pedikyristinä, vieläpä erittäin hyvällä liikepaikkalla pääkaupunkiseudulla. Hän on kertonut minulle ansainneensa elantonsa antamalla käsi- ja poskihoitoja Helsingin asematunnelissa." Saapiko lähettää terveisiä? |
Gumar 10.09.2010 16:56:34 | |
---|
Bluesman69: Bändimme entinen laulaja heitti joskus 90 -luvun alussa just ennen viimeistä vetoa: "Tää on meidän paras biisi". Oliko ne muut biisit sitten huonoja? Öööh..... Samoin meidän laulaja viime keikalla ennen viimeistä biisiä. Surkeinta, mitä bändi voi tehdä lavalla on oman suorituksensa/biisien/taidon/nimen/minkä ikinä-arviointi. On yleisön tehtävä päättää, onko bändi/biisi hyvä vai huono. Mutta tää threadi on mahtava, repeän ja työkaverit kattoo pahalla. Jeesus sanoo: "Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa." Matt.24:35 |
strophe 11.09.2010 12:32:35 | |
---|
puusormi: "Basistimme, joka on nyt hyvin komea kuten varmasti näette, oli vauvana erittäin ruma. Itseasiassa niin ruma, että synnytyslaitoksella kätilö ensin erehdyksessä kapaloi istukan, mutta huomattuaan virheensä pelasti soittajamme roskakorista ja antoi äitinsä kainaloon." Tässä on sitä jotain. Sorruin jälleen apteekin tiskissä hallitsemattomaan tirskahtelunauruun. Plussaam. ~Vittu mikä jätkä~ |
ten 16.09.2010 14:35:28 | |
---|
Tossa about kuukausi sitten oltiin paikallisella pikkufestarilla soittelemassa ja itse laulajan ominaisuudessa olin tietysti ihan jäässä jälleen kerran ennen keikkaa. No ennen tokaa biisiä ei se pahin jännitys vissiin ollut vieläkään kaikonnut, enkä oikein tiennyt että mitä sitä sanoisi. Heitin sitten vain lakonisesti että "seuraava kappale... (kahden sekunnin hiljaisuus) ...on helvetin hyvä". Jotain muuta mun piti sanoa, mutta en vaan vieläkään muista, että mitä. Samalla keikalla jossain kitaran virityksen lomassa mumisin mikkiin myöskin seuravaa: "Tota... onkos teistä kukaan koskaan käyny Korkeasaaressa?" (Yleisö mylvii ja yrittää ilmeisesti kertoa että joku on ainakin.) Ja tähän minä tietysti sitten vastaan: "...minä EN!", jonka jälkeen alkaa samantien seuraava biisi. Aina ei voi voittaa... THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |