Lilli 11.02.2010 17:48:49 (muokattu 11.02.2010 17:50:42) | |
---|
Tässä jokusen vuoden ajan oli varsin vaikutusvaltaista menoa: Jos oli aikeita ostaa jotain pedaalia ja tulin kysyneeksi nimimerkki javialta, mikähän olisi hyvä, niin melkein kehun aiheena olleeseen lootaan päädyin. RMC Picture Wah, OCD, Xotic BB, Red Repeat, Mud Honey ja useita muita. Mikäs siinä, kokeilla kannattaa (paitsi kansan- ja suku-). Muutama on jäänyt lautaan, loput Mnetin torin kautta kiertoon, heh, jopa Juzzicselle asti ;-) But she never lost her head
Even when she was given head She says, hey babe, take a walk on the wild side |
TexasFlood 11.02.2010 18:00:03 (muokattu 11.02.2010 18:04:18) | |
---|
Ite tuli hankittua Fulltonen OCD, kun sitä kaikki täällä Mnetissä suitsuttavat. Piti olla palikka, jonka jälkeen mikään ei ole enää ennallaan. Kun se vihdoin saapui, niin jo ensivaikutelma oli aika vaisu. Koitin ajan kanssa oppia pitämään siitä, mutta ei meistä kavereita tullut. Pidin sitä jopa muutaman kuukauden komerossakin, että jos yritin liikaa ja aloittaisin taas puhtaalta pöydältä totuttelemisen, mutta ei siitä tullut mitään. Palikka torille ja oiskohan ollut vartti siitä, kun sen sinne laittoi, niin sai jo valita, että kenelle sen myy. Edit: Jos tässä joku pitää erityisesti oikein nimimerkiltä mainita, niin arvoisa jäsen Jucciz, kaikkien kamarunkkareiden isä ja äiti... |
Kivijalka 11.02.2010 18:02:48 | |
---|
vänkylä: H&K edition tubeen, joka oli vielä suurempi virhe Juu tämä oli kyllä huono. Itsekin tuollaisen menin joskus m.net kehujen takia hankkimaan. Esim. perinteinen Peavey Classic 30 tuhoaa tuon 100-0. Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
Wespa 11.02.2010 18:08:10 | |
---|
Kivijalka: Juu tämä oli kyllä huono. Itsekin tuollaisen menin joskus m.net kehujen takia hankkimaan. Esim. perinteinen Peavey Classic 30 tuhoaa tuon 100-0. Heh, hauskaa että tää jakaa niin rankasti mielipiteitä, munsta taas Classic ei paini ollenkaan samassa sarjassa ET:n kanssa, varsinkaan säröpuoli. :) Ja itse topicciin, aika paljon tullut vuosien varrella seurattua kehuja ja haukkuja, mutta aika harva romu on lopulta päätynyt omistukseen pelkästään jonkun kehujen perusteella. Budda on ainoa mieleen tuleva poikkeus, Jucciz saa siitä kunnian osakseen. No, tavallaan sitäkään ei oikein voida laskea kun siitä tehdyillä ääninäytteillä lopulta oli kaikkein suurin vaikutus hankintapäätökseen. Tai no joo, tuoreempien hankintojen osalta Celestion G12-65 Heritage on kyllä tällainen tapaus, svilo hehkutti niin kovasti että pakkohan sellainen oli sokkona Torilta poistaa. Ei puhunut pskaa, kevyesti parassoundisin elluhan tuo on mitä vastaan on tullut. ;) "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Kivijalka 11.02.2010 18:12:55 | |
---|
Wespa: Heh, hauskaa että tää jakaa niin rankasti mielipiteitä, munsta taas Classic ei paini ollenkaan samassa sarjassa ET:n kanssa, varsinkaan säröpuoli. :) Ehkä kyseiseen vahvaimeen tehtiin muutoksia jossain välissä... Muistelisin että Jucciz omisti sellaisen punertavalla etuverkolla varustetun mallin kun taas oma oli kultaisella koristeltu. Ei se kyllä hyvältä saundannut millään äänenvoimakkuudella, putkilla eikä kaiutinelementeillä. Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
-Cale 11.02.2010 18:14:36 | |
---|
Kivijalka: Juu tämä oli kyllä huono. Itsekin tuollaisen menin joskus m.net kehujen takia hankkimaan. Esim. perinteinen Peavey Classic 30 tuhoaa tuon 100-0. Joo no ei se oma soitto sen kautta varmaan samalta kuulosta kuin Juccizen ääninäytteissä, joka myös saattaa olla osasyy pettymykseen. Itse pohdin juuri Classicin ja ET:n välillä, ja ET:hän sen voiton vei. Statesman vie taas voiton siitä. |
Kivijalka 11.02.2010 18:17:33 | |
---|
-Cale: Joo no ei se oma soitto sen kautta varmaan samalta kuulosta kuin Juccizen ääninäytteissä, joka myös saattaa olla osasyy pettymykseen. Itse pohdin juuri Classicin ja ET:n välillä, ja ET:hän sen voiton vei. Statesman vie taas voiton siitä. Kyllä meikäläinen ne samat Van Halen-pätkät osaa hutkia, ei siitä tällä kertaa ollut homma kiinni. Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
Nacher 11.02.2010 18:20:05 | |
---|
Ainakin kourallinen porukkaa taisi tilata Atlakset hehkutuksieni seurauksena. Vladi tosin ainoa, joka kehtaa tunnustaa? ;). Itse tullut ostettua BKP:t niitä hehkuttaneen ketjun myötä, mutta muutoin lopulta soittokamat ovat sellaisia, joita täällä ei ole mitenkään trendiksi asti käsitelty. Tai no, Rockerverb 50W ehkä. Ilman sen suurempaa empiiristä todistusaineistoa veikkaisin, että noin puolet Suomeen ostetuista Buddan vahvareista ovat enemmän tai vähemmän Juccizen promotyön tulosta. |
Juicy 11.02.2010 18:20:28 (muokattu 11.02.2010 18:21:19) | |
---|
Pekurides on muistaakseni eniten hehkuttanut noita BKP:n tuotteita metallikäytössä, kuten myös Blackoutseja. Lavaamo vinkkasi siitä Savagesta, mutta en kyllä muista kuka sen Fearedin videon ensimmäisenä linkitti. Ainakin se toimi alkusysäyksenä vahvarin hankinnassa... Helena2004 myös oli yks joka noita BKP:n mikkejä kehui, ja hän diileröi mulle ensimmäisen Sotapossuni. =) Dadaajien keskenhän tuota kitarakamaa liikkuu kans jonkin verran, en ihte oo varmaan käynyt kauppaa kuin Kanen (myin EMGeet) ja Junnnun (ostin Planet Waves-piuhoja) kanssa. Harvemmin mitään trendikästä kylläkään. Juicylle jallua juotetaan,
sairasauton paareilla kannetaan.
Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä,
Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä |
Trendkeel 11.02.2010 18:23:21 | |
---|
No sokkonahan mä tuon Edition Tuben poistin, kun Swan sen meikäläiselle kauppasi ja Susihukkakitaran taisin ostaa ihan yleisen hypen vuoksi. Look mummy! There's a loud plane up in the sky!
//Eiku nyt mä tajusin. Vähän niinku Kelju K. Kojootti --> Trendi K. Iilimato. Eli oot iilis tästälähtien. - Antti1 |
-Cale 11.02.2010 18:24:26 | |
---|
Kivijalka: Kyllä meikäläinen ne samat Van Halen-pätkät osaa hutkia, ei siitä tällä kertaa ollut homma kiinni. En väittänytkään ettetkö osaisi, mutta osaamisessa ja kuulostamisessa on kuitenkin selvä ero. |
Vemmy 11.02.2010 18:27:17 | |
---|
Ainoa laite, jonka hankintaan m.net on suoranaisesti vaikuttanut on tuo Epin japsi-lespa, kun noita japanian ihmeitä täällä LP-keskusteluissa paljon kehuttiin. Nimimerkki J_Mantyla sitten taisi vielä mainita keskustelussa että olisi sellainen myynnissäkin, ja tuossahan se nyt on sitten, ollut jo useamman vuoden. Eipä ole kaduttanut. Ketä kiinnostaa. |
vänkylä 11.02.2010 18:29:36 | |
---|
-Cale: Itse pohdin juuri Classicin ja ET:n välillä, ja ET:hän sen voiton vei. Statesman vie taas voiton siitä. Mä testailin ton ET:n jälkeen Peavey Classiciä ja Statesmania ja kyllä mun mielestä Statesman oli selkeästi paremman kuuloinen, jopa niin hyvän kuuloinen että se tarttu sieltä kaupasta mukaan. |
Jucciz 11.02.2010 18:32:25 (muokattu 11.02.2010 18:33:34) | |
---|
Nacher: Ilman sen suurempaa empiiristä todistusaineistoa veikkaisin, että noin puolet Suomeen ostetuista Buddan vahvareista ovat enemmän tai vähemmän Juccizen promotyön tulosta. Niin tai näin - penniäkään ei oo mun taskuun siitäkään tullut Buddan suunnalta. Möks. Mummielestä Edition Tube pesee Peavey Classicin ainakin säröosastolla mennen tullen - cleaneissa ero ei ole niin suuri. Mun ET ei tainnut olla Anniversary-malli vaan ihan perus, jos oikein muistan. Hyvä kone se oli edelleen omassa hintaluokassan, aivan kelpo peli. |
hapan 11.02.2010 18:38:10 | |
---|
Jaa-a, oiskohan tuo bonecrusherin mulukku aikanaan ollu etunenässä sen suht pienen mutta pippurisen joukon seassa, joka sai meikäläisen testaamaan Eminencen Wizardia. Ei voi kyllä sanoa muuta kuin että johan on. Oikeastaan muita ei nyt tuu mieleen. Jotain pieniä elektroniikka jippoja Foxin innoittamana ainakin. |
vänkylä 11.02.2010 18:41:19 | |
---|
Jucciz: Niin tai näin - Mummielestä Edition Tube pesee Peavey Classicin ainakin säröosastolla mennen tullen - cleaneissa ero ei ole niin suuri. Huom.Paino arvo sanalla mun(tai siis hassun hauskasti mum) |
Jucciz: Kenen foorumilaisen takia tai suosittelemana päädyit hankkimaan kitarakamaa, ja mitä? Ei oo semmosta paavoo täällä. Yks Paavo on, jonka suosittelemat kamat kelpaa myös mulle, mutta se ei heilu täällä m.netissä. Yleensä hankin semmosta roinaa mitkä ei oo mitään m.netin yleisesti suosittelemaa osastoa. Tosin uusimman villityksen, ZOG-kielet (jotka on parhaat) bongasin täältä jostain haukkumaketjusta. Joten toisinpäin toimii. |
Tuomoo 11.02.2010 18:50:06 | |
---|
Itsellä heräs mielenkiinto Blackstarin HT-5:een tuon jäsen Grugin avaaman ketjun myötä. Varsinaista ostopäätösä kyllä siivitti muiden kehut ja jäsen Spiralin videot youtubessa. En ole katunut ostosta. Jotkut täällä ovat kehuneet myös Elixirin kieliä, joita kokeilin tässä joulun alla ja nyt tuntuu siltä että muilla en tahdo enää soittaa. Noin vuosi sitten täällä järjestettiin seitsemättä (?) Wolf-kimppaa tuolla kimppahuoneen puolella. Vähän aikaa tätäkin puntaroin, mutta luettuani jäsen Foxin artikkelin näistä itämaan ihmeistä, päätin itsekin kokeilla. Voisin siis omistaa kiitoksen sanat Ketulle hienoista artikkeleista minkä pohjalta itsekin otin rahallisesti pienen riskin ja ostin tuolta yhden kitaran ja yhden basson, ja ainakin basso jää taloon ikuisiksi ajoiksi.
vänkylä: Opetus oli lapsukaiset että ei muiden kehut vaan omat korvat. Nimenomaan. Aamen tälle. Ei välttämättä muiden kehut takaa sitä että itselle laite olisi sopiva. |
munkero 11.02.2010 19:25:03 | |
---|
On täysin Jucciz-sedän syytä että jos olisin perinteisemmän kitaran tarpeessa niin se olisi Gibson Les Paul, eikä edes mikään halvin faded/studio tms. malli, kopioista puhumattakaan. Kiitos 24.12.2009 - 21.01.2010 "Mukavaahan se on asua suomessa kun tollainen tyyppi hoitaa olkiluotoa ja kattoo samalla korealaisia koulutyttöjä." - Traditional |
Punisher 11.02.2010 20:08:39 | |
---|
Engliin siirtyminen tapahtui entisen bänditoveri drlecterin innoittamana. "There is no need for torture: hell is other people."
- Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944) |