Aihe: Ruokangas guitar builder
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Raist
10.02.2010 19:51:02
Simo78: Ainakaan itse en pidä duncaneita yhtä hyvinä kun noita orkkis ruokangaita, vaikka ei mulla tollasta mojoa ole itellä

Kuinkas kattava sun kokemus sit on?
evaddave
10.02.2010 20:43:35
Simo78: Miksi duncanit oot vaihtanut? Ainakaan itse en pidä duncaneita yhtä hyvinä kun noita orkkis ruokangaita, vaikka ei mulla tollasta mojoa ole itellä vaikka kovasti haluaisinkin sellaisen

Unicorn on kanssa makeen näköinen lespa, näinkin noita tossa joku aika sitten Juhan pajalla roikkumassa, kun kävin sälää ostamassa. LP-malli on varmaan suht haluttua tavaraa...

Minä en ihan hirveästi tykänny niistä alkuperäisistä mikeistä. Vaihdoin sitte nuo duncanit ja kai se minun mielestä on parempi nyt.
bfoc
10.02.2010 20:49:16
Vladi: Mä oon käsittäny että Ruokankaalla ei Juhan lisäks oo ku yks toinen rakentaja hommissa. Ja Juha on muistaakseni jossain sanonut, ettei halua firmana kasvaa yhtään suuremmaks.

Kävin siellä pari vuotta sitten kun oli kitaroissa remppaa. Silloin siellä oli 3 muuta hemmoa ja yksi neitokainen, mutta en toimenkuvia ryhtynyt utelemaan. Ei kuulu mulle moiset kun ihan normi asiakas vaan olen, enkä mikään über-syynääjä.

Olikohan niitä aikoja kun Ruokangas oli enemmän reissun päällä markkinoimassa rapakon takana pelejä, jolloin jonkun piti ne soittmet tehdäkin.

Joka tapauksessa on siellä Hyvinkäällä ollut kynä käytössä. Viideskin soitinmalli tärähtänyt myyntiin. Jee jee. Hyvä että joku vielä jaksaa luoda omaa brandia antaumuksella ja menestyksekkäästi.

Joskus kun on oooikein tuelta rahaa, ostan tuollaisen ylikiillotetun karkki-Duken.
sutiojrikellA
miikargh
10.02.2010 23:31:30
miikargh: Vsopin tai mojon ku sais, niin ei tarvis vähään aikaan muita kitaroita katella, vaikka kattelisin kuitenki.

Kyllähän tuon tuolta poistais jos ois 15 hunttia taskussa :D
Simo78
10.02.2010 23:36:22 (muokattu 10.02.2010 23:43:32)
evaddave: Minä en ihan hirveästi tykänny niistä alkuperäisistä mikeistä. Vaihdoin sitte nuo duncanit ja kai se minun mielestä on parempi nyt.

Meinasinpa myös, että myynnin kannalta vois olla parempi ruuvata ne orkkikset takaisin, vai ootko jo laittanut ne kiertoon? Tai ainakin luulen, että mieluummin jengi joka ruokangasta hakee haluu sen alkuperäiskunnossa, mutta mistäpä mitään varmaa voin sanoa:-). Mulle käsinkäämityllä ja tehdastekoisella on eroa, luultavasti se kuuluisa mojo, mikä onkin useimmissa tapauksissa se kaikkein tärkein juttu mitä sitä turhaan kiistämään:-). Harmi vaan ettei nyt tällä hetkellä talous anna myöden, koska aika halvallahan tuon saisi poistettua...

Ylläolevaan kysymykseen, että sen verran on kokemusta duncaneista ettei niitä enää tule yhteenkään keppiini, koska mun mielestä parempiakin löytyy ja ihan suomalaista käsityötä voi tukea siinnä sivussa! Mutta mutta aika makukysymyksiähän nää mikit ovat...
JeKo
10.02.2010 23:52:37 (muokattu 10.02.2010 23:53:34)

miikargh: Vsopin tai mojon ku sais, niin ei tarvis vähään aikaan muita kitaroita katella, vaikka kattelisin kuitenki.

"Jos Jennifer Anistonin tai Megan Foxin sais, niin ei tarvis vähään aikaan muita katella, vaikka kattelisin kuitenki". :)
Instrumentaalikitarointia Mikseri
Bilemeininkiä Tsekkaa ulos!
miikargh
11.02.2010 00:24:26
JeKo: "Jos Jennifer Anistonin tai Megan Foxin sais, niin ei tarvis vähään aikaan muita katella, vaikka kattelisin kuitenki". :)

Niinhän se menee :)
P-man
11.02.2010 09:02:24
munkero: Johan on rapeita hintoja. Neckthru Hellcat lähtee halvimmillaankin vähän reilu 4000€.

Tiedetään että laatu maksaa, mutta Amfisoundiltahan saa tuohonhintaan jo täyscustomin jos pitää speksit yhtään järkevänä?

Onhan noissa Artist Hellcateissa aika eksoottiset puumateriaalit nostamassa hintaa. Amfisoundilla esim floikallinen neckthru-Kaira maksaa jo 3000e, ja se on vasta perusmalli. Siinäkin nousee varmasti hinta, jos lepän tilalle otetaan jotain erikoisempaa.
JCM
11.02.2010 09:31:54

penatuna: http://www.ruokangas.com/wp/?page_id=7

Aika mielenkiintoinen appletti jolla voi customoida itselleen Ruokangas-kitaran haluamillaan spekseillä (kaulaprofiilia ja kielenpaksuuksia myöten), jonka jälkeen voi katsoa hinnan ja suorittaa halutessaan tilauksen. Muutenkin hienot nuo Ruokankaan uudet sivut.

Eiii saatana.. meninkin.

Nyt pitää jostain repiä 3510 valuuttaayksikköä eurooppalaista.
svilo
11.02.2010 09:32:23
*You can look at the menu, but you cant order anything*

:D
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
Confidentum
11.02.2010 11:39:43
Kivijalka: Nonih! Ahne paska... Nyt ne Ruokkis-kitarat on kaikki aivan ala-arvoista skeidaa. ;)

Kohta ne siirtää tuotannon Kiinaan ;)
Kaiuttimesta kuuluu ääniä
Kivijalka
11.02.2010 12:35:24
Olisihan se mukava omistaa joskus rikkaana pari Ruokankaan Mojoa ja Dukea, sekä Amfisoundilta sitten pari hevikirvestä. Taittuisi kaikki musisointi Suomalaisittain.
Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Jucciz
11.02.2010 12:57:30
JeKo: "Jos Jennifer Anistonin tai Megan Foxin sais, niin ei tarvis vähään aikaan muita katella, vaikka kattelisin kuitenki". :)

Mitä ihmettä te näätte tuossa Anistonissa?
JCM
11.02.2010 13:04:06

Jucciz: Mitä ihmettä te näätte tuossa Anistonissa?

No ei sitä ainakaan Ruokankaalta saa:D

Perhana.. oon viihtyny aika hyvin tuolla sivuilla tänään.. jos jonkinlaista härpäkettä on tullut rakennettua ja yhden tarjouspyynnön olen jo lähettänyt.

Mihin tässä joutuu...
jyrkalt
11.02.2010 13:05:46

Nyt ollaan niin samaa mieltä :)
"Huuhdon kultaa", sanoi lapin-ukko, kun eukkoaan hukutti.
this1sux
11.02.2010 13:06:01

Itsekin oon tätä toisinaan ihmetellyt, mutta luulen, että siinä on kyse siitä, että persoonallisuus edelleen kaunistaa ihmistä. Uskoisin monien tykästyneen Anistonin (jonkin roolihahmon(?)) persoonaan siinä määrin, että sinänsä melko tavallisen näköinen ihminen alkaa näyttää kauniimmalta. Tämmöistä efektiä oon huomannut joidenkin muiden näyttelijöiden kohdalta, ja tietysti myös oikeasta elämästä :)

Mutta sitä, miksi lehdet ja ihmiset ihailevat Anistonin hiuksia yli kaiken, en ihan ymmärrä.
"All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford
krk
11.02.2010 13:14:48

En nää mitään enkä tiedä juurikaan sen enempää, mutta selittäisikö asiayhteyttä kitarapalstaan se että neidon entinen poikaystävä on tiettävästi ollut John Mayer?
"Son, can you play me a memory? I'm not really sure how it goes, But it's sad and it's sweet and I knew it complete, When I wore a younger man's clothes" - Billy Joel
Pluto
11.02.2010 13:16:49

Mä olin pitkään samaa mieltä.

Nyt kun olen katsellut Frendien uusintakierrosta varttuneempana ja jopa kypsempänä, olen omaksi yllätyksekseni havainnut Anistonin olevan ihan hiton ihQ.
Dillon, you son of a bitch!
Simo78
11.02.2010 13:22:16
JCM: No ei sitä ainakaan Ruokankaalta saa:D

Perhana.. oon viihtyny aika hyvin tuolla sivuilla tänään.. jos jonkinlaista härpäkettä on tullut rakennettua ja yhden tarjouspyynnön olen jo lähettänyt.

Mihin tässä joutuu...

Taloushelvettiin ja henkilökohtaiseen konkurssiin? Lähe ny hyvä mies nopeesti pois koneen äärestä:-)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)