Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Paul Reed Smith
1
1275 A+
11.02.2010 10:22:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pikaisesti nettiä selatessani tulin siihen tulokseen, että PRS:n piirustuksia ei taida olla saatavilla. Olisko jollain kyseistä piirustusta, vai onko joku patentti suoja kyseisellä kitara mallilla.
 
kulmahiomakone
11.02.2010 10:34:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1275 A+: Pikaisesti nettiä selatessani tulin siihen tulokseen, että PRS:n piirustuksia ei taida olla saatavilla. Olisko jollain kyseistä piirustusta, vai onko joku patentti suoja kyseisellä kitara mallilla.
 
Eiköhän niitä ole saatavilla. Soitinrakentajilta kannattaa kysellä, jos ei itse halua tehdä. Voi parikymppiä maksaa. Itse tekemällä saa ilmaiseksi, vaivaa tietysti on vähän. Ohjeet (ylimalkaisten) piirustusten tekemiseen on postattu moneen kertaan palstalle, joten eiköhän haku löydä.
 
Eva jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam.
mtnen
11.02.2010 11:27:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse suurensin vapaalla kädellä netistä löytyvistä kuvista. Siinä on se hyvä puoli että voi aina kehuskella sen olevan paranneltu malli PRS:stä. Ja jos vannesaha lipsahtaa viivan väärälle puolelle niin ei tartte kauhiasti hermostua...
 
Eikö tämä jo riitä?
Zinpula
11.02.2010 21:09:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://wimseegers.googlepages.com/electrics
 
tuolta löytyy sivun loppupuolelta
 
Jasoniitti
15.02.2010 19:15:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko konstia saada noita pdf-kuvia 1:1 mittasuhteeseen?
 
1275 A+
16.02.2010 20:35:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu löysin jotain piirustuksia, mutta kun ei saa selvää esim bodyn vahvuudesta, eikä jyrsin syvyyksistä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «