geeza 09.02.2010 10:26:03 | |
---|
Renne diggaa Joy Divisionia, hitto mikä palikka. "I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!" |
ukko idänmies 09.02.2010 13:02:30 (muokattu 09.02.2010 15:28:59) | |
---|
|
vpjarvi 09.02.2010 14:45:46 | |
---|
Mun mielestä on vähintäänkin hämmentävää, että tää Renne sanoutuu rasistitouhuista irti ja siltikin tän The Wrongdoers -yhtyeen vaikutteiksi luetaan tuolla yhtyeen MySpace-sivuilla RAC, eli Rock Against Communism. Mä ainakin olen mieltänyt kyseisen musiikillisen liikehdinnän varsin rasistissävytteiseksi. Kuuntele enemmän. Puhu vähemmän. |
Nuages 09.02.2010 17:51:19 (muokattu 09.02.2010 17:57:26) | |
---|
vpjarvi: Mun mielestä on vähintäänkin hämmentävää, että tää Renne sanoutuu rasistitouhuista irti ja siltikin tän The Wrongdoers -yhtyeen vaikutteiksi luetaan tuolla yhtyeen MySpace-sivuilla RAC, eli Rock Against Communism. Mä ainakin olen mieltänyt kyseisen musiikillisen liikehdinnän varsin rasistissävytteiseksi. Juu, en vaan kyllä ymmärrä mistä ne on ton nimen sille musiikkityylilleen vääntäneet, mutta kyllä se käsittääkseni on ihan just sitä ihteänsä. En mä sitten tiiä, kuinka vakavissaan noi on, mutta kyllähän ton kaltaisessa musiikissa kai se sanoma on aika tärkeä elementti, kun musiikillinen anti tuppaa yleensä (lue: aina) olemaan varsin vaatimatonta. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
tarmo 09.02.2010 18:38:54 | |
---|
geeza: Renne, hitto mikä palikka. Yhdyn joka sanaan. "kentillä tavataan, veljet". Hihhii... |
Simo78 09.02.2010 21:52:54 | |
---|
masterhat: joskus ku sattumalta joutu duunis kuuntelee nrj:ä, ni oli kyl radios aika raivostuttavan vittupään olonen hemmo (tai se läppä). joskin tänään ku se yks typy tuli laulaa jolla oli alkoholisti ollu himassa + koulukiusausta, aloin ittekin melkeen poraa ku renne kävi herkistelee siin. en kyl tajuu miks se on tollasen skaban tuomaristos, mut ainakin mun mielestä ei läheskään niin kusipään olonen tyyppi, ku luulin ennen ku katoin x-factorii Mä oon aina luullut että Heikelä ja sen korporaatio ois se huonoin aamuohjelma, mutta ilmeisesti näin ei ole. Rock pitää kuunnella kun ei autossa kuulu groove ja nrj:ltä tulee vieläkin paskempan musaa kuin rockilta. No mutta meijän bändin musavideolle piti sisällyttää omat terveisensä heikelälle, sen verran suurisuinen ja "kovajätkä" on kyseessä:-D. Mutta Renneen verrattuna Heikelä vaikuttaakin ihan ok-tyypiltä. Mitä vittua toi on me ollaan skinhedejä mutta ei meillä ole mitään tekemistä rasismin kanssa? Ehkä mä en vaan tajua.... |
Kre-per 10.02.2010 09:13:43 | |
---|
Mitä vittua toi on me ollaan skinhedejä mutta ei meillä ole mitään tekemistä rasismin kanssa? Ehkä ne on niitä reggae-skinnareita. way cool. respect to the monkey. |
Zaphod 10.02.2010 12:33:31 | |
---|
Kre-per: Ehkä ne on niitä reggae-skinnareita. REPS! :D No ei minulle ainakaan epäselväksi jää mitä sakkia nuo ovat, kun katsoo myspace sivuja. Kenkää vaan ja kovaa. Megatherium sanoi: "Tieto-ja miellekykyni, eli älyni olemattoman alhainen kvantitatiivisuus, mistään täysimääräisyydestä, saatikka ylijäämästä ei voida puhuakaan, sekä epämusikaalisuteni, ts. musiikillinen lahjattomuuteni, eivät riitä harmoniselta strukt |
HaloOfFlies 10.02.2010 15:04:36 (muokattu 10.02.2010 15:15:36) | |
---|
Onkohan tuo X Factor-mainoksissa soiva Whole Lotta Love ihan laillisin keinoin laitettu soimaan? Kun tietää miten nuivasti Led Zeppelin antaa musiikkiaan mainoksiin. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Deep Shadow 10.02.2010 17:55:33 | |
---|
Iltapäivälehden verkkosivuilla arvuutellaan jo Rennen kohtaloa ohjelmassa. Eiköhän tuota oo jo niin pitkälle kuvattu, että hankala sitä on sieltä poiskaan viskata. "Piristypä nyt, pahin on vielä tulossa." - Philander Case Johnson |
Bluesmies 10.02.2010 17:57:41 | |
---|
Deep Shadow: Iltapäivälehden verkkosivuilla arvuutellaan jo Rennen kohtaloa ohjelmassa. Eiköhän tuota oo jo niin pitkälle kuvattu, että hankala sitä on sieltä poiskaan viskata. No pidetään peukkuja, että lentäis pihalle. |
Johnny Buzz 10.02.2010 18:02:34 (muokattu 10.02.2010 18:04:48) | |
---|
Bluesmies: No pidetään peukkuja, että lentäis pihalle. Kyllä. Ei jatkoon! Näen jo lööpit "Rennen X Factor -ura katkesi jo semifinaalivaiheeseen." "MTV3: Rennessä ei ollut tarpeeksi X Factoria." :D |
Chimera 10.02.2010 18:43:44 | |
---|
Melkeinhän tuon tietää, että mitä järjettömämpi ennakkohypetys ja mainoskampanja niin sitä surkeampi lopputulos. Eniten kenties ärsyttää silkka toteutus, koska jopa Idolsiin nähden koelauluja näytetään vähän. Kohta on varmaan taas kamerat jonkun heebon kotona kuvaamassa ja haastattelemassa äidistä sekä serkuista lähtien - tadaa, ohjelma-aikaa menee vartti ja väliin mahtuu kivasti mainoksetkin. Se on ihan hyvä :: THV-klubi #25 (ps. sääh) |
Rhapa 10.02.2010 19:07:36 (muokattu 10.02.2010 19:07:56) | |
---|
Nojaa, aika laskelmoidulta tuntuu tämä kaljupään ottaminen shöyhyn mukaan. Saadaan otsikoita revittyä, kun muuten paska ei ketään kiinnosta. Nyt on taas porukka valppaana teeveen äärellä katsomassa, kun se nahkakuula siellä tuomaroi!!! OMG! gigity gigity |
masterhat 10.02.2010 20:20:43 | |
---|
Simo78: Mä oon aina luullut että Heikelä ja sen korporaatio ois se huonoin aamuohjelma, mutta ilmeisesti näin ei ole. Rock pitää kuunnella kun ei autossa kuulu groove ja nrj:ltä tulee vieläkin paskempan musaa kuin rockilta. No mutta meijän bändin musavideolle piti sisällyttää omat terveisensä heikelälle, sen verran suurisuinen ja "kovajätkä" on kyseessä:-D. Mutta Renneen verrattuna Heikelä vaikuttaakin ihan ok-tyypiltä. Mitä vittua toi on me ollaan skinhedejä mutta ei meillä ole mitään tekemistä rasismin kanssa? Ehkä mä en vaan tajua.... joo, jostain syystä itekin oon alkannu sietämään heikelää ihan toisella tapaa, vaikken juurikaan muuta kuin ylexää kuuntele (rip peltsin radioura). Jotenkin jäi tuosta kaverista vain traumat jo sieltä JYRK:.n ajoilta, vaikka kieltämättä esim. pokeritähdessä Heikelä hoiti homman ihan fine. mut toi rennen myspace oli jo niin karmeeta, ettei mitään rajaa ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Simo78 10.02.2010 22:03:40 | |
---|
masterhat: joo, jostain syystä itekin oon alkannu sietämään heikelää ihan toisella tapaa, vaikken juurikaan muuta kuin ylexää kuuntele (rip peltsin radioura). Jotenkin jäi tuosta kaverista vain traumat jo sieltä JYRK:.n ajoilta, vaikka kieltämättä esim. pokeritähdessä Heikelä hoiti homman ihan fine. mut toi rennen myspace oli jo niin karmeeta, ettei mitään rajaa Ylexillä on kyllä parhaat juontajat, mutta musa on välistä kyllä niin karmeeta paskaa--> etenkin Suomirap, ei pysty kuuntelee sitä yhtään:-). Välistä sieltä taas kuulee ihan hyvää musaa, mitä ei muualta tule. Rockilla parhautta on Flemingin ohjelmat, mitkä sattuu tulemaan just sillon kun pääsee iltavuorosta. |
Simo78: Ylexillä on kyllä parhaat juontajat, mutta musa on välistä kyllä niin karmeeta paskaa--> etenkin Suomirap, ei pysty kuuntelee sitä yhtään:-). Välistä sieltä taas kuulee ihan hyvää musaa, mitä ei muualta tule. Rockilla parhautta on Flemingin ohjelmat, mitkä sattuu tulemaan just sillon kun pääsee iltavuorosta. Flaming kyllä toimmii. Ja mää tykkään Heikelän ja Sainion aamushowsta joskus ku sattuu kuulemaan. Niillä on just härskiä läppää ajankohtaisista asioista ja siitä tykkään. |
Simo78 10.02.2010 23:47:24 | |
---|
JCM: Flaming kyllä toimmii. Ja mää tykkään Heikelän ja Sainion aamushowsta joskus ku sattuu kuulemaan. Niillä on just härskiä läppää ajankohtaisista asioista ja siitä tykkään. Mä tykkään siitä että Sainio on ollut Raptorin lämppärinä, siinnä teille stadilaiset purtaa meikä tulee kans Hyvinkäältä mistä on kotoisin ne kovimmat bändit: Raptori, Allekirjoittanut, XL5, 3some ja Paska--> tosta on teijän paha pistää paremmaksi :-DDD. Onhan niillä tosiaan välistä ihan jees läppää ja etenkin Sainion tultua remmiin taso on noussut, kun se jotenkin hyvällä tavalla tasoittaa Heikelän yliäijäilyä. |
JCM 11.02.2010 00:03:27 | |
---|
Simo78: Mä tykkään siitä että Sainio on ollut Raptorin lämppärinä, siinnä teille stadilaiset purtaa meikä tulee kans Hyvinkäältä mistä on kotoisin ne kovimmat bändit: Raptori, Allekirjoittanut, XL5, 3some ja Paska--> tosta on teijän paha pistää paremmaksi :-DDD. Onhan niillä tosiaan välistä ihan jees läppää ja etenkin Sainion tultua remmiin taso on noussut, kun se jotenkin hyvällä tavalla tasoittaa Heikelän yliäijäilyä. No.. mut mä en oo alkuunkaan stadilainen:D Helvetin kaukana stadilaisesta. Mää oon Raahesta, sieltä sentään tullee Pertti Salovaara, Waymen, Zen Cafe, Charon ja Pauli Ylitalo. Ja mitä lies muuta:D |
Juicy 11.02.2010 00:10:11 | |
---|
Juicylle jallua juotetaan,
sairasauton paareilla kannetaan.
Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä,
Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä |