Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: wah+muuntaja+hurina
1
mikkosah
28.01.2010 19:52:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ostin big bad wahin. kamat on liitetty kitara-wah-podxt-monitorit.
 
Kun wahiin ottaa virran muuntajasta kuuluu hirveä hurina, mutta jos wahhia käyttää patterilla ei ongelmaa esiinny. Mikä vois olla vialla?
 
Piuhoja, pistorasiaa ym olen vaihdellut, mutta ei auta ongelmaan. Onko muuntajani huonolaatuinen? MInkälainen muuntaja olisi paras, kun tähän tarvii 9v muuntajan?
 
Lets go through the wall!!!!
BaldieFarman
28.01.2010 20:09:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En osaa absoluuttista totuutta sulle sanoa, mutta olen itse todennut, että huono (yleensä reguloimaton) muuntaja yhdistettynä tiettyihin waheihin pistää pierut ilmoille.
 
Mulla oli joskus Morleyn Bad Horsie ja jollain säälittävällä Zoomin palikalla sitä syötin. Hurinat ihan infernaaliset, kunnes vaihdoin muuntajaksi 1Spotin. Sitten homma toimi. Kokeileppa sillä... Ei ole kallis ja jos toimii ja hyväksi toteat, niin sen antamalla 1,7 ampeerilla virroittaa parikin pedal boardia! :)
 
Om du vill ha köttbullar... Say YEAH!
horseface
29.01.2010 08:30:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä sama juttu. Kytkin Dunlopin 95Q:n Cioksin Big Johniin ja hurisi kyllä. Tyydyin sitten patteriin. Muiden efektien osalta ongelmaa ei ilmennyt.
 
Oli miten oli, näin on!
vesas78
29.01.2010 09:52:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vääränlainen muuntaja sulla.
Osta 1Spot tai sitten mikä itselläni on : Roland PSB muuntaja(20e uutena) niin toimii moitteetta. Olen liittänyt sen 8:aan eri polkimeen ja jaksaa antaa virtaa!
Ei semmoisilla tavaratalojen myymillä muuntajoilla tee mitään musiikkihommissa.
 
mikkosah
29.01.2010 16:17:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1spot hankittu ja homma korjattu. kiitos vinkistä.
 
Lets go through the wall!!!!
Cyanideish
10.02.2010 18:55:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitara-podxt-wah-monitorit ?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «