Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ruokangas guitar builder
1 2 3 4 59 10 11 12 13
penatuna
10.02.2010 15:05:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.ruokangas.com/wp/?page_id=7
 
Aika mielenkiintoinen appletti jolla voi customoida itselleen Ruokangas-kitaran haluamillaan spekseillä (kaulaprofiilia ja kielenpaksuuksia myöten), jonka jälkeen voi katsoa hinnan ja suorittaa halutessaan tilauksen. Muutenkin hienot nuo Ruokankaan uudet sivut.
 
Raist
10.02.2010 15:39:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä kätevät. Ainut pettymys on vaan tarve pankkilainaan noiden selauksen jälkeen :D
 
Grugi
10.02.2010 15:58:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo tulee vaan paha mieli ku tolla leikkii, ellei sitten tule tänään sitä Vikin Loton pääpottia.
 
SDMF
Ziggy Bubba
10.02.2010 16:14:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tekevätköhän Ruokankaalla kiltisti vasureja kans pyydettäessä?
 
This Is Sonar Transistor...
Terry Pantheras
10.02.2010 16:15:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sikki-six: Tekevätköhän Ruokankaalla kiltisti vasureja kans pyydettäessä?
 
Varför inte?
 
einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~
Joees
10.02.2010 16:23:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sikki-six: Tekevätköhän Ruokankaalla kiltisti vasureja kans pyydettäessä?
 
Tottakai tekevät. Tossa builderissahan saa myös vaihtaa sen vasuriksi.
 
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
munkero
10.02.2010 16:28:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johan on rapeita hintoja. Neckthru Hellcat lähtee halvimmillaankin vähän reilu 4000€.
 
Tiedetään että laatu maksaa, mutta Amfisoundiltahan saa tuohonhintaan jo täyscustomin jos pitää speksit yhtään järkevänä?
 
Kiitos 24.12.2009 - 21.01.2010 "Mukavaahan se on asua suomessa kun tollainen tyyppi hoitaa olkiluotoa ja kattoo samalla korealaisia koulutyttöjä." - Traditional
Vladi
10.02.2010 16:31:53 (muokattu 10.02.2010 16:32:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Raist: On kyllä kätevät. Ainut pettymys on vaan tarve pankkilainaan noiden selauksen jälkeen :D
 
Pitäskö sinne jaa facebookissa-napin viereen laittaa yleisimpien suomalaisten pankkien linkit? Se jos mikä olis asiakaspalvelua.
 
Kyllä se siitä.
Joees
10.02.2010 16:34:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

munkero: Tiedetään että laatu maksaa, mutta Amfisoundiltahan saa tuohonhintaan jo täyscustomin jos pitää speksit yhtään järkevänä?
 
Miksi pitää hinnat alhaalla ja pitää törkeää jonoa tilauksissa? Mulla on jotenkin sellanen haju jotta noi on aika sopivasti hinnoiteltuja verrattuna kysyntään. Muutenhan siinä ei olis hirveesti järkeä kai.
 
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Ziggy Bubba
10.02.2010 16:36:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Methis: Tottakai tekevät. Tossa builderissahan saa myös vaihtaa sen vasuriksi.
 
Katos, jäipä huomaamati. Pitääpä katella uusiks...
 
This Is Sonar Transistor...
bfoc
10.02.2010 17:18:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Methis: Miksi pitää hinnat alhaalla ja pitää törkeää jonoa tilauksissa? Mulla on jotenkin sellanen haju jotta noi on aika sopivasti hinnoiteltuja verrattuna kysyntään. Muutenhan siinä ei olis hirveesti järkeä kai.
 
Ilmeisesti on hinta sopivassa suhteessa kysyntään, koska omassa varastossa ei ole yleensä montaakaan soittopeliä pölyttymässä.
 
Iso ongelma on tietysti se että kysynnän kasvaessa pitää jostain haalia lisää osaavaa työvoimaa ja noin pienessä pajassa yksikin väärä henkilö vaikuttaa paljon.
 
sutiojrikellA
Vladi
10.02.2010 17:25:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bfoc: Ilmeisesti on hinta sopivassa suhteessa kysyntään, koska omassa varastossa ei ole yleensä montaakaan soittopeliä pölyttymässä.
 
Iso ongelma on tietysti se että kysynnän kasvaessa pitää jostain haalia lisää osaavaa työvoimaa ja noin pienessä pajassa yksikin väärä henkilö vaikuttaa paljon.

 
Mä oon käsittäny että Ruokankaalla ei Juhan lisäks oo ku yks toinen rakentaja hommissa. Ja Juha on muistaakseni jossain sanonut, ettei halua firmana kasvaa yhtään suuremmaks.
 
Kyllä se siitä.
Mandarax
10.02.2010 17:31:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: Mä oon käsittäny että Ruokankaalla ei Juhan lisäks oo ku yks toinen rakentaja hommissa. Ja Juha on muistaakseni jossain sanonut, ettei halua firmana kasvaa yhtään suuremmaks.
 
On siellä pari soitinrakentajaa Juhan lisäksi nykyään.
 
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
Kivijalka
10.02.2010 17:32:15 (muokattu 10.02.2010 17:32:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harvey666: On siellä pari soitinrakentajaa Juhan lisäksi nykyään.
 
Nonih! Ahne paska... Nyt ne Ruokkis-kitarat on kaikki aivan ala-arvoista skeidaa. ;)
 
Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
zzy
10.02.2010 17:36:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivijalka: Nonih! Ahne paska... Nyt ne Ruokkis-kitarat on kaikki aivan ala-arvoista skeidaa. ;)
 
Ja eikun huononee: "I have three luthiers working for me" peräti jo kolme, nou nou!
 
Kivijalka
10.02.2010 17:45:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zzy: Ja eikun huononee: "I have three luthiers working for me" peräti jo kolme, nou nou!
 
Aivan liukuhihnalta rullaa Ruokkis-skeboja rakentaja-armeijan toimesta, ihan kuin Kiinan halpatehtaasta konsanaan!
 
Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
miikargh
10.02.2010 17:59:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vsopin tai mojon ku sais, niin ei tarvis vähään aikaan muita kitaroita katella, vaikka kattelisin kuitenki.
 
evaddave
10.02.2010 18:52:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on myynnissä Ruokankaan mojo blues torilla kohtuu huokeaan hintaan. Jos kiinnostaa, niin ostakaa pois.
 
JeKo
10.02.2010 19:34:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ruokankaan sivut on kyllä aika pro-tasoa. Siellä Guitar builderissa on monta iltaa vierähtänyt :) Myös Ruokankaan MySpace-sivuja kannattaa seurata, jos rakennusprojektin eri vaiheet kiinnostaa. Siellä on paljon kuvamateriaalia. Ja Juutuubista näkee videokuvaa.
 
Onhan se oma Ruokangas semmonen ikuinen haave, joka pitää varmaan vielä joskus toteuttaa. Luulen kyllä, että samaa laatua saa myös monilta muilta suomalaisilta soitinrakentejilta, mutta joku taika noissa Ruokankaissa vaan piilee. Juha on todella mukavan oloinen kaveri sen perusteella, mitä oon hänen kanssaan yhteyksissä ollut. Voisin kuvitella, että custominen teettäminen olis aika mukava projekti. Tosin halvaksi se ei tuu :)
 
Instrumentaalikitarointia Mikseri
Bilemeininkiä Tsekkaa ulos!
Simo78
10.02.2010 19:47:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

evaddave: Minulla on myynnissä Ruokankaan mojo blues torilla kohtuu huokeaan hintaan. Jos kiinnostaa, niin ostakaa pois.
 
Miksi duncanit oot vaihtanut? Ainakaan itse en pidä duncaneita yhtä hyvinä kun noita orkkis ruokangaita, vaikka ei mulla tollasta mojoa ole itellä vaikka kovasti haluaisinkin sellaisen
 
Unicorn on kanssa makeen näköinen lespa, näinkin noita tossa joku aika sitten Juhan pajalla roikkumassa, kun kävin sälää ostamassa. LP-malli on varmaan suht haluttua tavaraa...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 59 10 11 12 13

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «