lxi 03.03.2009 15:18:49 | |
---|
Bald Anus: Oliko porukka sunnuntaina nelivitosessa katsomassa? Ai Husband soittaa taas Pohjolaa! Jyväskyläänkin uudestaan, pliis, olin ekstaasissa viime syksyn keikasta. |
Bald Anus 09.03.2009 20:03:25 | |
---|
nahkis: Ai Husband soittaa taas Pohjolaa! Jyväskyläänkin uudestaan, pliis, olin ekstaasissa viime syksyn keikasta. Joo, Husband oli soittamassa. "Voisitko olla trollaamatta tänne ketjuun, täällä yritetään keskustella asiallisesti. Painan kohta varoitusta ja jos se ei auta, painan sinua perseeseen." ~heikkijarvinen |
Kiksaus 10.03.2009 01:42:24 | |
---|
Sais kyllä tulla mahdollisimman nopeasti Helsinkiin. Oli viime keikka tavastialla sen verran kovaa settiä. "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
HaloOfFlies 25.07.2009 14:59:18 (muokattu 26.07.2009 12:16:52) | |
---|
Eilen oli Raahen Rantajatseilla tuo Vähällä Sähköllä-kokoonpano, jossa olivat Pekan pojat Verneri ja Ilmari Pohjola mukana. Hyvää settiä, tykkäsin paljon, vaikka yleisö nyt olikin mitä oli tuolla keikalla. Nämä tuli: Benjamin Impun tango Bewit Relief Risto New Impressionist Encore Armoton Idylli Näiden lisäksi tuli setissä yksi biisi jota en tunnistanut, kosta en ole juurikaan Pohjolan soolotuotantoon tutustunut. Encoreakaan en tuntenut. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
UnBrain 26.07.2009 00:33:44 | |
---|
Ennen New Impressionistia tuli Risto ja encorena Armoton Idylli. ljöö.. |
2541 01.08.2009 20:45:37 | |
---|
|
tiukkapipo 15.08.2009 15:02:19 | |
---|
"Pekka Pohjola In Memoriam" Olin unohtanut ohjelman ja kuulin siitä äsken vain loppua. Pitää yrittää ehtiä kuunnella se maanantaina uusintana klo 10. Ohjelman lopussa soi "Risto" live-äänityksenä Tavastialta muistokonsertista, bassossa oli Lauri Porra. Tuolta ohjelman voi kuunnella netin kautta ensi viikon ajan: http://www.yleradio1.fi/musiikki/valilevyja/-------------------------------------------------------------------------------- Pekka Pohjola In Memoriam 15.8.2009 klo 14:03 | Kesto 00:56:50 | Kuunneltavissa 7 päivää Vain Suomi Viime vuonna vain 56-vuotiaana edesmennyt Pekka Pohjola jätti jälkeensä rakastetun musiikillisen perinnön ja määritteli uuden vaatimustason suomalaisen populaarimusiikin esittäjille ja säveltäjille. Välilevyt kunnioittaa Pohjola-teemaohjelman muodossa tämän hienon suomalaisen säveltäjän muistoa. Toimittajana Olli Virtaperko |
Pedroz 01.12.2009 22:34:43 | |
---|
Onko tuo Made in Swedenin levy mistään kotoisin? Lueskelen tässä Bassokenraalia ja siinä levyä haukutaan, mutta kiinnostaisi silti kuulla. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
antnis 01.12.2009 23:36:42 | |
---|
Pedroz: Onko tuo Made in Swedenin levy mistään kotoisin? Lueskelen tässä Bassokenraalia ja siinä levyä haukutaan, mutta kiinnostaisi silti kuulla. Tylsähköä fuusiota. Taustasta fiilistä ja SRV-likkejä päälle paskalla soundilla. |
Jucciz 08.12.2009 20:29:33 | |
---|
Pedroz: Onko tuo Made in Swedenin levy mistään kotoisin? Lueskelen tässä Bassokenraalia ja siinä levyä haukutaan, mutta kiinnostaisi silti kuulla. Mulla on hyllyssä, eikä lainkaan harmita. Onhan levy sinänsä melkoinen sillisalaatti hyvin monenlaisia biisejä, mutta kaikkia niitä yhdistää aivan mielettömän hieno ja taitava soitanta. Pohjolan säveltämä levyn päätösbiisi "43 sec. of arc per century", voisi ihan hyvin olla Keesojen Lehdolta: erittäin pohjolamainen ja kiemurainen sävellys. Mut mulla onkin ollut jonkinlaisena elämäntehtävänä hommata kaikki suht vaivatta (ja tarvittaessa vaivalloisestikin) saatavilla oleva Pohjola-materiaali hyllyyn. Oisko kellään mitään ideaa, mistä voisi ostaa The Group -yhtyeen levyn: http://www.suomijazz.com/group.htm |
antnis 08.12.2009 21:17:22 | |
---|
Perkele, muistalin tuota Grouppia, Ruotsin madetta en jostain kumman syystä tainnut kuullakaan :D Komento takaisin. Taustasta fiilistä ja SRV-likkejä päälle paskalla soundilla. |
90125 11.12.2009 14:51:27 | |
---|
Oisko kellään mitään ideaa, mistä voisi ostaa The Group -yhtyeen levyn: http://www.suomijazz.com/group.htm Ite hommasin omani Digeliuksesta. Luulis, että CD on suht helppo löytää. En ole tosin etsinyt, mutta silloin tällöin se on vastaan tullut. |
Marklar 14.12.2009 22:08:31 | |
---|
Mulle tarttui viime Stockmannin hulluilta päiviltä koko Pohjolan 70-luvun tuotanto mukaan, kävi mäihä :) Vuosittaisissa Turun kirja- ja ruokamessujen yhteydessä pidettävissä levy- ja keräilymessuissa on Pohjolan ja Wigwamin levyjä näkynyt runsaasti, suosittelen katsastaan taas ensi syksynä. Ja jos ei mieluisia levyjä löydy niin sitten vaan maistelemaan juustoja ja makkaroita tai etsimään josko kirjamessuilta löytyisi pahkasikoja :) |
BaariMikko 19.01.2010 11:40:50 | |
---|
Laitetaan tännekin, kun näitä Pohjola-ketjuja tuntuu olevan vähän joka paikassa. Hyviä uutisia löytyi toisaalta: "UMO julkaisee Ylen arkistosta löytyvistä soitannoistaan kootun Pekka Pohjola -albumin "Beauty and the Beast" 11.2.2010. Tarjolla on livesoittoa ja studiotyötä. Mukana ainakin Us, Dancing in the Dark ja nimibiisi." http://maihinnousu.net/tellus |
2541 19.01.2010 13:29:12 | |
---|
BaariMikko: Laitetaan tännekin, kun näitä Pohjola-ketjuja tuntuu olevan vähän joka paikassa. Hyviä uutisia löytyi toisaalta: "UMO julkaisee Ylen arkistosta löytyvistä soitannoistaan kootun Pekka Pohjola -albumin "Beauty and the Beast" 11.2.2010. Tarjolla on livesoittoa ja studiotyötä. Mukana ainakin Us, Dancing in the Dark ja nimibiisi." Tuohan on hieno uutinen. Noita versioita tulikin paljon niissä arkistopätkissä, mitä viime vuonna radioitiin. "Dancing In The Darkia" en muista, mutta esim. "Impun Tangosta" on parikin varhaisempaa versiota ja ainakin toisessa oli Kätkä rummuissa (ja oisko ollut muutenkin "Kätkävaara" -kokoonpano UMOlla vahvistettuna). Samaan syssyyn vois julkaista "Yesterday's Games" -levyn cd:nä. |
Paperilyhty 22.01.2010 21:45:49 | |
---|
BaariMikko: Laitetaan tännekin, kun näitä Pohjola-ketjuja tuntuu olevan vähän joka paikassa. Hyviä uutisia löytyi toisaalta: "UMO julkaisee Ylen arkistosta löytyvistä soitannoistaan kootun Pekka Pohjola -albumin "Beauty and the Beast" 11.2.2010. Tarjolla on livesoittoa ja studiotyötä. Mukana ainakin Us, Dancing in the Dark ja nimibiisi." Jibii! Ylen arkistot kaikki vaan tupla-, tripla- ja ties minä julkaisuina ja vinyylinä ja boksina. Nämä on aarteita. |
jigsore 28.01.2010 13:42:58 | |
---|
|
Tupuna 10.02.2010 08:48:55 | |
---|
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
|
bedlam 10.02.2010 11:17:09 (muokattu 10.02.2010 11:18:48) | |
---|
2541: Mitä tarkoitat "oikealla" versiolla? Eikös Impusta ole jollain levyllä lyhäriversio, josta puuttuu se hieno välikohta kokonaan? Olen itse aina ajatellut sen olevan "väärä" versio. Pitääpäs laittaa toi levy tilaukseen, jees. |