Aihe: Halvat akustiset
1
L.Ruoska
08.03.2004 22:33:15

Moi!

Osaako kukaan sanoa noista T-kaupan ~100e akustisista kitaroista mitään? Entä halvat sähköakustiset? Haluisin himaan täysakun mutta rahat on todella tiukalla. Bassoa kuitenkin soitan bändissä, joten ei mikään ykköskitara. Semmonen vaan millä pystyy soittelemaan, kunhan on suht matala action ja kielet ei rämise.

Multa löytyy Aria Diamond puoliaku mutta tarttisin ihan perinteisen nuotiokitarankin =)
(kts. mun ääninäyte)
jwalk
08.03.2004 22:37:06
Kaiken lukemani ja kuulemani perusteella noi thomannin bentonit sinne nuotioon kuuluisivatkin;-)
Enpä tiedä kun ei ole henk'koht kokemusta,olisi itellekin käyttöä vastaavalle.Paska juttu kun ei pääse kokeilemaan noita thomannin keppejä.
Master of reality
08.03.2004 22:41:12
Joo älä osta Bentonia. Jonkun Yamahan tai Fenderin sai tuolla Thomannilla johonkin satsen pintaan.
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
wizard86
08.03.2004 22:58:43
kyllä niillä bentoneilla soittamaan pystyy..jotku ei sitä vaan näytä ymmärtävän..mutt jos suunnilleen samaan hintaan saa yammun tai fenkun niin kyllä mä kumminkin jomman kumman jälkimmäisistä ottaisin..
Albert järvinen on jumala...8}
Fleda
08.03.2004 23:13:15
uuuaahh ostin vuonna blöö T-Kaupasta tämän:

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-152025.html

se oli kauhea. siis ei hyvä. siis älä osta. kaks viikkoo ihmettelin et onko vika mussa kun sormist lähti tunto soittamisen jälkeen.

muutenkin, tosi tunkkanen saundi ja tuntu ku soittais sementtiin kastettua patalappua.

hmm mitä vielä... lakka. sitä sai irti kynnellä ku vähä rapsutteli.
L.Ruoska
09.03.2004 07:04:37

Jooh...juurikin nää Harley Bentonit mua epäilyttää, ja samaten tälläset "Thomann"-merkkiset, varmasti nämä on kitarain pohjasakkaa. Tuolla bassopuolella on niin paljon jauhantaa niistä HB:n halpisbassoista joita ei kyllä voi suositella kellekkään. Arvelin kitaroiden olevan vähän samaa laatua.

Mites noi Yamahat? C40-akustinen irtois hintaan 99e..kukaan kokeillu?
(kts. mun ääninäyte)
SURf
09.03.2004 07:44:30

Legenda jo eläessään tuo kitara. Jos klasarimallikin käy sinulle niin osta ehdottomasti tuo.

HB:n vähän kalliimmat akustiset on myös sangen soitettavia kitaroita.
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt, että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
Mage
09.03.2004 08:25:04
C40 on melkoisessa kulttimaineessa, jossain topicissa ilmoittautui kymmenkunta onnellista omistajaa. jos ei nylon pelota, tuossa kitarassa on yksi parhaita hinta/laatu suhde.
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink. - RL Burnside
Heavymies
09.03.2004 08:29:00 (muokattu 09.03.2004 08:30:52)
Joo noi harley bentonit on mitä on. Itselläni on sellanen halpis sähkökitara joka on ihan paska.
Rock 'N' Rollllllllllllllllll
Heavymies
09.03.2004 08:29:24

Hyvä akustinen toi c40. Itse olen kaks vuotta sellaisen omistanut ja olen enemmän kuin tyytyväinen.
Rock 'N' Rollllllllllllllllll
thriste
09.03.2004 11:08:23
Kannataa myös testata ihan kotimaasta saatavat Morgan -merkkiset kitarat. Jyväskylän Musikantissa oli n.160e teräskielinen akustinen mikillä. Ihan hyvän tuntunen ja kuuloinen peli.
p130
09.03.2004 11:54:39

Ostin lähinnä mökkikitaraksi Squierin SD3. Hintaa sillä on 99€ ja mielestäni se oli täysin hintansa väärti, en uskonut että noin halvalla lähtee hyvää kitaraa, mutta niinpä vain lähti.

Totta! Kaveri laittoi tuollaisen vastikään, on kitaraa todellakin 99 euron edestä!
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
JTS
09.03.2004 18:52:32

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-161205.html

Tällainen Yamaha ostettiin faijan kanssa T-kaupasta viime vuonna ja todella hyvän tuntuinen kitara on hintaisekseen.
Jäätävää.
bender
09.03.2004 21:12:51
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-161205.html

Tällainen Yamaha ostettiin faijan kanssa T-kaupasta viime vuonna ja todella hyvän tuntuinen kitara on hintaisekseen.

ostin tuon itselleni mökkikitaraksi f-musiikista ja täytyy sanoa että on kyllä tuohon hintaan erittäin hyvä vempule.
there can be such music as would kill a man instantaneously
juici
09.03.2004 21:18:35

C-40 on hinta/laatusuhteelta paras. Osta se jos ostat. Omastani en luovu missään olosuhteissa. Paitsi jos saan toisen tilalle. :)
"And now for something completely different..." | Neurotic Defense.
mikasoi
09.03.2004 23:45:15
Puhun myös Yamahan C 40 puolesta. Sopivan halpa, ettei v-tuta pienet kopsut ja naarmut. Kuitenkin soitin missä on perusasiat ihan kunnossa, eli sillä jo viittii soitella. Kestää myös erittäin rajut sään vaihtelut narisematta. Kokeiltu Pyhätunturilla myös saunassa. Tosin ensimmäinen kauhallinen kiukaalle vie "hieman" virettä.
E A H
heinovi1
13.03.2004 12:04:17
Hieman off-topic, mutta valmiiksi "sisäänajettuja" kitaroita kannattaa vilkuilla myös panttilainaamojen ikkunoista. Olen itse tehnyt niistä montaa ERITTÄIN hyvää hankintaa.

Mm. akustinen Ibanez, jostain 80-luvulta, (nyt en pääse tarkistamaan mallia, mutta ei ole valmistettu ainakaan vuosikymmeneen) + kova Washburnin 4-lukko laukku. Muistaakseni 90 €. En myy koskaan pois.

Toisten ahdinkoa kannattaa käyttää hyväkseen, panttilainaamoon mars! :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)