Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: kokemuksia Vintagesta?
1
corwet
09.02.2010 07:18:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.musiikkiliike.fi/index.php?target=products&product_id=31026
 
Ostin tuollaisen kitaran samaisesta liikkeestä ja hyvin toimii! mutta onko kellään kokemuksia toimivuudesta ajan kanssa,onko ollut mikeissä ongelmaa tai jotain muuta vastaavaa??
 
vitut minä muitten mielipiteistä,onhan mulla omatkin!
Ziggy Bubba
09.02.2010 08:08:31 (muokattu 09.02.2010 08:08:39)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän tuo sulle ajan myötä selviä. Harvoin mikeissä kummempia ongelmia tulee ainakaan ihan äkkiä. Jotkut juotokset voivat kyllä falskata tai vaikka mikkikytkin pätkiä...
 
...Tai sitten kaikki toimii vuosikaudet just niinkuin pitää.
 
This Is Sonar Transistor...
Scuttle
09.02.2010 09:06:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

corwet:onko kellään kokemuksia toimivuudesta ajan kanssa,onko ollut mikeissä ongelmaa tai jotain muuta vastaavaa??
 
Ostin vastaavan n. vuosi sitten, kun niitä myytiin halvalla englannissa ja lespakuume vaivasi. Nauhanpäiden hionnan, nauhojen kiillotuksen, otelaudan putsaamisen ja öljyämisen ja satulan viilaamisen ja normaalien säätöjen jälkeen sitä tuli ihan käyttökelpoinen soitin. 205 e hinta huomioiden erittäin hyvä.
 
Ei ole ollut ongelmia mikkien kanssa eikä elekroniikassa. Nauhat sen sijaan on tarkkailulistalla: niissä näkyy jo pientä jälkeä kulumisesta. Ei taida nauhat olla ihan parasta terästä. Kun satula viilailin, huomasin että se on aika haurasta muovia. Tämäkin osa saattaa mennä vaihtoon aika nopeasti. Virittimet ja mikit ovat taas ihan kelpo kamaa, pitää vireen ja saundi on selkeästi lespan sukua.
 
Dinorocker
10.02.2010 14:34:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Scuttle: Virittimet ja mikit ovat taas ihan kelpo kamaa, pitää vireen ja saundi on selkeästi lespan sukua.
 
Joo, ite tossa joulun tienoilla ostin Vintagen "Peter Green" Lemon Dropin, eli LP-tyylin kitara, johon tosin vaihdettu Gibsonia konehuoneeseen...
 
Mutta juu, todella tyytyväinen olen kitaraan kokonaisuutena, noista "käytössä" tulleista kulumista en niin innostunut ole, mutta helvetin resonoiva kitara se on, varmaan erittäin ohuen lakan/pintakäsittelyn ansiota. And it looks good!
 
Rahalle vastinetta, mun miälest.
 
Turbo!!!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «