Mandarax 08.02.2010 19:37:29 | |
---|
No, eikös tässä ollut sitten ihan häpy end, niin kuin se Kokkosen Erekin aikanaan veisteli..? Poika sai mieleisensä kitaran ja hintakin oli kohdallaan. Ehkä... Iskä sai vähän epätoivottua uutta maalipintaa menopeliin HKL:n toimesta, mutta eipä tarvinnut kauppareissulta palata tyhjin käsin kotiin..! Ja todettakoon näin spåra-aiheisten anekdoottien hengessä, että kyllähän se stone-bodom -Roopekin aikanaan koitti siipiänsä ratikan ratissa/kahvassa ihan noin niinkuin ansionhankinnan merkeissä. Taisi pesti kyllä jäädä hiukan tyngäksi, mutta kuitenkin..! Jii: Stonen luoma "Finnish RR style" on kyllä komein ja omistinkin Amfisound-replikan. No mutta onneksi se sai ihan hyvän kodin kuitenkin...heh..! I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
lavaamo 08.02.2010 19:38:28 (muokattu 08.02.2010 19:38:38) | |
---|
ballfish: Tuon Alexi-600 kepin olisi saanut torilta 700 euron hinnalla. Siinä ois 550€ jäänyt ylimääräistä. Siksipä kirjoitinkin loppuun pari sanaa käytetyn hankkimisesta. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Juicy 08.02.2010 19:39:31 | |
---|
No mutta eihän niitä kitaroita myytäväksi osteta, eihän? =) Juicylle jallua juotetaan,
sairasauton paareilla kannetaan.
Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä,
Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä |
Fantasmic 08.02.2010 20:03:08 (muokattu 08.02.2010 20:04:55) | |
---|
Minä nyt en tajunnut mikä kusetus tuossa oli?Keppi oli varattu eli ilmeisesti kauppa jo sovittu?Ja vielä plektra kaupan päälle.Toki tuon hintaiseen kamppeeseen voisi jo laittaa hihnaa yms mukaan mutta pyydettiinkö niitä? Ja kannattaa kuitenkin muistaa ettei myyjällä ole mikään velvollisuus alkaa tavaraa ilmaiseksi jakamaan.Toivottavasti nyt kitara oli kuitenkin mieluinen. Aika hyvä ostaa yli tonnin floikkakitara vaikkei edes tiedä mikä on floikan jousi. Mutta niinhän se sanonta menee että tyhmyydestä sakotetaan etc... |
Terry Pantheras 08.02.2010 20:04:22 | |
---|
Kyllä nyt on dilemmaa kerrakseen: LTD:tä arvuutellaan ja niitähän sieltä Musamualimasta saa, mutta saa olla kyl melkonen citymörssäri tai viiden korttelin limousine, että yltäis lähimmille ratikkakiskoille... En kestä enää!!! Muutun mustaksiaukoksi 3-2-1 *tsup* einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
ballfish 08.02.2010 20:09:28 | |
---|
Terry Pantheras: Kyllä nyt on dilemmaa kerrakseen: LTD:tä arvuutellaan ja niitähän sieltä Musamualimasta saa, mutta saa olla kyl melkonen citymörssäri tai viiden korttelin limousine, että yltäis lähimmille ratikkakiskoille... En kestä enää!!! Muutun mustaksiaukoksi 3-2-1 *tsup* Eikös musamaailmaan viitattu vain sillä ettei tule laukkua mukana? Tehtaaltahan se laukun mukana lähtee jos on lähteäkseen. Maahantuojalta varmaan helpoin tarkistaa? "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
Fantasmic 08.02.2010 20:14:14 | |
---|
Esp:n mukana tulee laukku, ei ltd:n ellei sellaisesta erikseen sovi kauppiaan kanssa. |
niemepet 08.02.2010 20:14:16 | |
---|
Minä sanoisin, että tää oli elämänsä kauppa. Kahden tonnin kitaran sai tonnilla. Mutta veikkaukseksi menee kun ei tiedä mitä on ostettu - halkoja liiteristä vai stradivarius. Hyviä soittoja vaan... |
AC Anjala 08.02.2010 20:16:55 (muokattu 08.02.2010 20:36:23) | |
---|
ballfish: Tuon Alexi-600 kepin olisi saanut torilta 700 euron hinnalla. Siinä ois 550€ jäänyt ylimääräistä. Missäs se tommonen tori on? Soli kolmosen ratikka! |
ballfish: Eikös musamaailmaan viitattu vain sillä ettei tule laukkua mukana? Tehtaaltahan se laukun mukana lähtee jos on lähteäkseen. Maahantuojalta varmaan helpoin tarkistaa? Kappas! Mustana aukkonakin pystyy kirjoittamaan tänne... Jaa mutta saakos ltd:tä sitten muualtakin kuin Musamaailmasta? Siis uutena... einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
ballfish 08.02.2010 20:18:09 | |
---|
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
Juicy 08.02.2010 20:19:04 | |
---|
Terry Pantheras: Kappas! Mustana aukkonakin pystyy kirjoittamaan tänne... Jaa mutta saakos ltd:tä sitten muualtakin kuin Musamaailmasta? Siis uutena... Saa vaikka Kokkolan laitevälityksestä? Juicylle jallua juotetaan,
Dropped C 08.02.2010 20:21:56 | |
---|
Taisinpa keksiä Alexi:n LTD:stä ja ratikkakiskoista mikä liike on kyseessä... Sivuillakin hinta täsmäsi. Itse olen saanut k.o. liikkeestä kyllä erinomaista palvelua ja hintatasokin on ollut kohdillaan, eli jätetäänpä kuitenkin spekuloimatta... |
Terry Pantheras 08.02.2010 20:22:21 | |
---|
Juicy: Saa vaikka Kokkolan laitevälityksestä? Tarkoitin nyt tätä kyläpahasta mistä niitä ratikkakiskoja löytyy. :) Hmm, jopas on musakauppaa nimellä paiskattu: Kokkolan laitevälitys... einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Terry Pantheras 08.02.2010 20:25:17 | |
---|
Dropped C: Taisinpa keksiä Alexi:n LTD:stä ja ratikkakiskoista mikä liike on kyseessä... Sivuillakin hinta täsmäsi. Itse olen saanut k.o. liikkeestä kyllä erinomaista palvelua ja hintatasokin on ollut kohdillaan, eli jätetäänpä kuitenkin spekuloimatta... Kah! Ny määki hokasin! Tullaan siis lähemmäs kotikontuja... einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Dropped C 08.02.2010 20:26:08 (muokattu 08.02.2010 20:43:08) | |
---|
Kyllä, juurikin näin. Jos siis muistan oikein missäpäin asut. Mutta siis epäilen että k.o liikkeessä ei todellakaan ole kusetettu. Sanoisin että case closed. |
AC Anjala 08.02.2010 20:41:11 (muokattu 08.02.2010 20:42:34) | |
---|
Juuri saamani tiedon mukaan, kitaraan ollaan oikein varauksettoman tyytyväisiä. Oikein isommalla porukalla ja kokeilijoita on ollut jo kymmeniä... Ja melkein olen jo lupautunut kuskiksi uudestaan, kun niitä lisää lähdetään hakemaan... Asiakas on siis täydellisen tyytyväinen. Mitässitäisän puhinoista! Sitäpaitti se oli elämäni ensimmäinen kitarakauppa, jossa olen ollu melkein mukana. Aina oppii.... |
Juicy 08.02.2010 20:43:24 | |
---|
AC Anjala: Juuri saamani tiedon mukaan, kitaraan ollaan oikein varauksettoman tyytyväisiä. Oikein isommalla porukalla ja kokeilijoita on ollut jo kymmeniä... Ja melkein olen jo lupautunut kuskiksi uudestaan, kun niitä lisää lähdetään hakemaan... Asiakas on siis täydellisen tyytyväinen. Mitässitäisän puhinoista! No niin - loppu hyvin, kaikki hyvin. Eihän tässä voi muuta kuin toivottaa mukavia soittohetkiä. =) Juicylle jallua juotetaan,
aristoteles666 08.02.2010 20:43:31 | |
---|
Dropped C: Kyllä, juurikin näin. Jos siis muistan oikein missäpäin asut. Mutta siis epäilen että k.o liikkeessä ei ole todellakaan ole kusetettu. Sanoisin että case closed. jep, olin unohtanut ton koska koti on lähes vieressä. |
Confidentum 08.02.2010 20:44:33 | |
---|
AC Anjala: Juuri saamani tiedon mukaan, kitaraan ollaan oikein varauksettoman tyytyväisiä. Oikein isommalla porukalla ja kokeilijoita on ollut jo kymmeniä... Ja melkein olen jo lupautunut kuskiksi uudestaan, kun niitä lisää lähdetään hakemaan... Asiakas on siis täydellisen tyytyväinen. Mitässitäisän puhinoista! Sitäpaitti se oli elämäni ensimmäinen kitarakauppa, jossa olen ollu melkein mukana. Aina oppii.... Sympatiseerausta ja plussaa asenteesta :) olen itsekin huomannut, että on mukava olla melkein mukana nuorison harrastuksissa Kaiuttimesta kuuluu ääniä |