el Bastardo 08.03.2004 23:10:06 | |
---|
Valehtelet! En, kyllä mä ihan oikeasti pidän siitä. :) |
The Duke 08.03.2004 23:49:47 | |
---|
Greatest lovesongs vol.666 on loistava levy! Olisiko ollut 1998 kun näin bändin DBTL-festivaalilla ja olin todella innoissani poppoosta. Nyt on meininki mennyt hieman huonompaa suuntaan...Tosin kyllä poijjaat osaavat biisejä tehdä mut ei enää kolahda yhtä paljon. ...multa muuten löytyy ensimmäinen bändistä tehty juliste nimmareilla. Tarjouksia otetaan vastaan ;) It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Skebaholikko 08.03.2004 23:51:32 (muokattu 08.03.2004 23:56:48) | |
---|
Solitary Man Written by Neil Diamond Released by Neil Diamond in 1972 (niin! ole nyt tyytyväinen skebaholikko) )) Aah, kiitän Jenka, now my heart can rest in piece....eikun siis peace. "Milhouse: Well Bart, I guess we learned that war is not the answer to anything." "Bart: Except to all of Americas problems. Milhouse: Amen." MATT GROENING JA KUMPPANIT OVAT NEROJA! |
Heissi 09.03.2004 00:15:59 | |
---|
Kyllähän se eka levy on helvetin hyvää taustamusiikkia lemmiskelylle ja muulle sellaiselle. Ja muutenkin hyviä tsipaleita sillä levyllä. Muut levyt ovatkin sitten enemmän tai vähemmän pyllystä. Möö. |
Dreameater 09.03.2004 00:20:58 | |
---|
Nähkääs..huomasin äsken että mähän pidän perkules HIMistä..siis HIMistä! Se on tyttöjen musaa, onkohan mussa jotain vikaa.. haHAhaa! Juu... Mä huomasin itsessäni saman taipumuksen vissiinkin viime kesänä. Se teinityttöleima on ihan hanurista. Vertaansa vailla oleva bändi tietyssä mielessä... Like a glove. |
Vemmy 09.03.2004 09:13:24 | |
---|
Täytyy kyllä sanoa, että riippumatta His Infernal Majesty-yhtyeen suosiosta en pidä heidän musiikistaan erityisemmin. Joskus on tullut ihan keikallakin käytyä katsomassa, mutta kun ei kolahda niin ei. Tuota ensimmäistä levyä tuli joskus jopa kuunneltuakin, mutta nykyään sitä ei jaksa kuunnella enää edes puoliväliin. Jos sattuu radiosta korviin osumaan, niin en nyt kanavaa välttämättä vaihda, mutta... No, kaikkia ei voi miellyttää. Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |
Varaani 09.03.2004 09:28:14 | |
---|
Niin, kyllä minäkin jostain Himmin biiseistä tykkään. Hiukan nolottaa :) Vielä enempi pitäisin jos olisi erityylinen rumpali ja malodiatajuisempi kitaristi... |
voltasparta 09.03.2004 10:06:42 | |
---|
eipä taida tällä hetkellä mielestäni suomessa mitään parempaakaan olla.. ;) Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Himpulathan on levyllä ihan toimivaa ja paljonhan niiltä ässä-biisejä löytyy, mutta voi luoja miten tylsä livenä. Ville vaan keekoilee hitaasti ja ilmeisesti tarkoituksella mumisee ne välispiikkinsä epäselvästi. Himinkin live-esiintymisessä yksi häiritsevä puoli on setin tasapaksuus, noin tempojen puolesta. Tulee vaan saman tempoista viisua toisensa jälkeen Shake your money maker! |
PJS 09.03.2004 10:42:00 (muokattu 09.03.2004 10:42:09) | |
---|
Mut siel keikoil on kivasti nättejä typsyjä...oh yeah... Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Nixzar 09.03.2004 10:42:12 | |
---|
Him on hyvää musiikkia eikä siinä ole mitään vikaa. *Keep on rocking in the free world* |
D-Kay 09.03.2004 10:51:31 | |
---|
HIM on loistavaa musiikkia ja Ville Valo vaikuttaa hyvin fiksulta jätkältä. Saivat pojat juuri arvolevyn Brittein saarilla, ensimmäisinä suomalaisina vissiinkin. Olisi hyvin mielenkiintoista nähdä bändi livenä. Myydään/Vaihdetaan: Yerasov SD-2 |
Bee-äf 09.03.2004 10:56:27 | |
---|
HIM on loistavaa musiikkia ja Ville Valo vaikuttaa hyvin fiksulta jätkältä. Kun aikoinaan kuulin ensimmäistä kertaa Ville Valon puhuvan radiossa, luulin kyseessä olevan jonkun Gösta Sundqvistin ohjelman uuden hahmon. |
Mimi 09.03.2004 12:43:44 | |
---|
Kyllä pitää pitää ihan oikeasti siitä mikä tuntuu parhaalle. Kuunteleehan jotkut Jari Sillanpäätä ja toiset Eminemiäkin... Mua ei hävetä yhtään sanoa että kuuntelen Himiä (Hmm.. olenkohan mä sittenkin teini, vaikka toisin tuli väitettyä äskön....?) Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |
voltasparta 09.03.2004 14:38:54 | |
---|
razorblade romance on helvetin hieno levy. Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
SiwamieS 09.03.2004 15:43:33 | |
---|
En, kyllä mä ihan oikeasti pidän siitä. :) Emmä... Kyllä minäkin smithsiä diggaan (mulla on jopa aika monta ko. orkesterin levyjä(+Morrisseyn sooloja)... Tuohon homopoppiin lähinnä kommentoin... Toisaalta voihan olla, et säkin ymmärsit sen ja nyt vaan kettuilet =) There's too much caffeine
in your blood stream
and a lack of real spice
in your life.. |
Fortune 09.03.2004 17:09:02 | |
---|
Emmä... Kyllä minäkin smithsiä diggaan (mulla on jopa aika monta ko. orkesterin levyjä(+Morrisseyn sooloja)... Tuohon homopoppiin lähinnä kommentoin... Toisaalta voihan olla, et säkin ymmärsit sen ja nyt vaan kettuilet =) Tokihan hyvät, melodiset pop-biisit ovat homostelua :) Tänään oli hieno matka töistä kotiin, kun kanavasurffailemalla selvisin kotiin asti soundtrackilla Rockin' in the free world-Ask-Light my fire. Ei höpömpää. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
el Bastardo 09.03.2004 18:05:20 | |
---|
Emmä... Kyllä minäkin smithsiä diggaan (mulla on jopa aika monta ko. orkesterin levyjä(+Morrisseyn sooloja)... Tuohon homopoppiin lähinnä kommentoin... Toisaalta voihan olla, et säkin ymmärsit sen ja nyt vaan kettuilet =) Osuit niin sanotusti asian ytimeen. :) Vaikka Hand in Glove onkin ihan ehta homopoppikappale. |
Lord of the strings 09.03.2004 21:14:19 | |
---|
Nähkääs..huomasin äsken että mähän pidän perkules HIMistä..siis HIMistä! Se on tyttöjen musaa, onkohan mussa jotain vikaa.. Ehdotan, että menet lähimpään teurastamoon, kiltti teurastaja-setä lopettaa kärsimyksesi... "Onks Kekkonen viel hengissä?" - Ystäväni Emmi. |
zeitball 10.03.2004 19:29:38 | |
---|
Ihan normaalia, eihän se HIM turhaan niin paljoa myy ja suosiota saa. Lisäksi minulla on viime aikoina noussut Valoa kohtaan suuri arvostus takaraivoon, se jätkä tietää mitä haluaa ja miten se saavutetaan, oikealla asenteella. Ja lahjakaskin vielä. Ei harmita tuon bändin menestys pätkääkään, se on työvoitto. Tuohon yhdyn täysin. Mutta samaa mieltä olen myös siitä, ettei toimi livenä yhtä hyvin, kuin levyllä. Tai no... jotain keikkoja tv:stä nähneenä sanon tämän. Eri asia sitten kännissä paikanpäällä. Mutta Valo osaa oman hommansa. Nyt vähän ammattimaisuutta kehiin hei! |