Mako 08.03.2004 20:42:24 | |
---|
Onko aivan perseestä (toimii mielestäni mainiosti), mulla on tietokoneen nauhottelu/äänipuolella tämmönen tsysteemi: P3 560Mhz, 384 Mt RAM. Wanha paska fostexin ANALoginen 4-raituri josta RCA-pikkuplugipiuha äänikorttiin joka on SB Live Value (tai joku, hehe) ja äänitysohjelmana ensisijaisesti Cool Edit Pro 2.0. Mitään latenssia tai muuta probleemaa en ole havainnu nauhotellessani hilpeää jatsia tällä systeemillä. Vaikka sitä täällä niin mainostetaan. Lisävalaisua: toi raiturinrämä on mulla niinku köyhän miehen m-boxina (vai mikä se systeemi onkaan mikä väliin saadaan..?) eli jotta saan kitaraa ja keyb ym. kiinni äänikortin inputtiin. Ja säädettyä myös helposti miten kovaa sinne tykitän. Noh? (anteeksi tuhannesti etukäteen tyhmyyteni!!) Ei paska punniten parane -trad |
Fortune 08.03.2004 20:43:19 | |
---|
Jos se toimii mainiosti, niin sehän on sitten tarpeisiisi sopiva elikä kaikkea muuta kuin perseestä. Jos se kuulostaa hyvältä, se on hyvä. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
-Q- 08.03.2004 21:10:35 | |
---|
Lisävalaisua: toi raiturinrämä on mulla niinku köyhän miehen m-boxina (vai mikä se systeemi onkaan mikä väliin saadaan..?) eli jotta saan kitaraa ja keyb ym. kiinni äänikortin inputtiin. Ja säädettyä myös helposti miten kovaa sinne tykitän.
öö, Mikseri? Vähän outo toi sun kysymys. Mitäs väliä sillä on mitä mieltä täällä joku on sun laitteista. Jos haukun sen lyttyyn, niin lopetatko sen käyttämisen? Jos se toimii niin se toimii. Kaikki hyvin. Jos sulla olis latenssimurheita, niin sitä ei kyllä voi olla huomaamatta. |
Niq 09.03.2004 08:08:08 | |
---|
Vanha viidakon sanonta: Ei kannata päivittää toimivaa järjestelmää. [ostin ku sai halavalla] |
eetuss 09.03.2004 09:50:48 | |
---|
Vanha viidakon sanonta: Ei kannata päivittää toimivaa järjestelmää. Tai "Jos se ei ole paskana, älä korjaa".. Toisaalta "Paskaa on paha mennä kiilottamaan..". Mulla on tylsää töissä, sori. |
Tai "Jos se ei ole paskana, älä korjaa".. Toisaalta "Paskaa on paha mennä kiilottamaan..". Mulla on tylsää töissä, sori. Melkein se on parempi tuo: " Paskasta ei saa konvehtia". Harppu on alaston piano |
Mako 09.03.2004 16:50:19 | |
---|
öö, Mikseri? Vähän outo toi sun kysymys. Mitäs väliä sillä on mitä mieltä täällä joku on sun laitteista. Ei nyt ihan mikseri varmaan.. :) Sitä väliä, että a) tekeekö joku samoin b) minkä verran vaikuttaa mahd. äänenlaatuun, vertailukohtaa kun ei ole. Ei paska punniten parane -trad |
askomiko 09.03.2004 17:17:08 (muokattu 09.03.2004 17:18:54) | |
---|
Ei nyt ihan mikseri varmaan.. :)
Mikserinähän se nimenomaan toimii. M-box on vain digidesignin USb-äänikortin tuotenimi, ei yleisnimi. Jos raiturissa on toimivat mikkietuasteet niin mikäpä tuota estäisi käyttämästä. Seuraavana rajoitteeksi varmaan tulee yhtäaikaisten raitojen määrä, jos huvittaisi äänittää vaikkapa rummut omille raidoillensa. |