U.Honey 09.03.2004 05:48:52 | |
---|
Tässä threadissa saa vapaasti kehua Marcus Milleriä basistina, multi-instrumentalistina, säveltäjänä, sovittajana sekä tuottajana. Children of Baron - kun vain paras on kyllin hyvää |
Karlsson 09.03.2004 08:07:17 | |
---|
Saaks haukkua kans? "I don’t eat and sleep and crap music!" -Shujaat Hussain Khan |
U.Honey 09.03.2004 08:18:30 | |
---|
Bannia tulee jos Marcusta pilkkaa. Children of Baron - kun vain paras on kyllin hyvää |
Karlsson 09.03.2004 08:25:05 | |
---|
Bannia tulee jos Marcusta pilkkaa. Aha, no sitten en kirjoita mitään siitä, miten en pidä miehen sinänsä laadukkaasta bassonsoitosta ja -soundista, joka ei kuitenkaan minua säväytä juurikaan ja siitä kuinka Millerin tuottamat Milesin kokkelijazzlevyt ovat häpeäpilkku trumpetin mestarin tuotannossa. Kerrankin pidän pääni kiinnni. "I don’t eat and sleep and crap music!" -Shujaat Hussain Khan |
U.Honey 09.03.2004 08:50:36 (muokattu 09.03.2004 08:52:32) | |
---|
Aha, no sitten en kirjoita mitään siitä, miten en pidä miehen sinänsä laadukkaasta bassonsoitosta ja -soundista, joka ei kuitenkaan minua säväytä juurikaan ja siitä kuinka Millerin tuottamat Milesin kokkelijazzlevyt ovat häpeäpilkku trumpetin mestarin tuotannossa. Saanen siteerata omakuvaustasi: " 'Sinä olet ollut mummo jo pitkään, et ole vain tiedostanut sitä.' -arva". " 'Senkin läski sika!' -ohikulkija kadulla". Children of Baron - kun vain paras on kyllin hyvää |
Bassballs 09.03.2004 08:51:49 | |
---|
Tässä threadissa saa vapaasti kehua Marcus Milleriä basistina, multi-instrumentalistina, säveltäjänä, sovittajana sekä tuottajana. Minä kehun häntä basistina. En ole mieheen kovin paljoa tutustunut, mutta henk.koht.pidän hänen soundistaan ja tyylistään..siis basistina. Olen kuunnellut muutamaa soolo-levyistään, mutta en tykännyt. Tunnistettava soundi ja minun mielestäni hoitaa tonttinsa erinomaisesti. Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista. |
Keny 09.03.2004 08:53:29 | |
---|
Muutaman kerran oon Millerin livenä nähny ja täytyy kyl kehuu aijää bändileaderina ja tietty soittajana. Osaa hoitaa homman niin solistina kun taustamuusikkona eikä me soitto liikaa tiluks tai kokkeliks.Oikeastaan ainoo peukuttelia jota jaksaa kuunnella pidempäänki kun siin soitos on tietty tyyli/groove. Ja älyttömän kurinalainen bändi Millerillä on vaikka niil on livenä aika paljon vapauksia. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Karlsson 09.03.2004 09:02:10 | |
---|
Saanen siteerata omakuvaustasi: " 'Sinä olet ollut mummo jo pitkään, et ole vain tiedostanut sitä.' -arva". " 'Senkin läski sika!' -ohikulkija kadulla". Kiitos. Hyvä, että palautetaan välillä maan pinnalle. "I don’t eat and sleep and crap music!" -Shujaat Hussain Khan |
The sun don't lie on mielestäni hyvä levy, Millerin paras mukaan lukien kaikki Milesit, Sanbornit, Ritenourit ym. Livebändinä tuo on aivan loistava! Ekalla kertaa Porissa oli suu auki jo pelkästä bassosoundista, tuli meinaan tymäkästi. Viime kesänä oli myös soundit kohdallaan ja setti ainakin iltakinkereissä hyvä. Meinasi herahtaa touhutippa kun Purple Hazen riffi tuli basso-trumpetti-foni -stemmana. Säveltäjänä Marcus on vähän kyseenalainen. Parhaimmillaan toimii kyllä, mutta itsekritiikki tuntuu välillä olevan hukassa. Mutta eipä sitä paljon voi kai karsia, kun tekee N:lle artistille biisit. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Notefix 09.03.2004 10:24:14 | |
---|
Mä diggaan. My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
M.i.k.key 09.03.2004 10:26:17 | |
---|
Uusin hänen tuotantonsa mitä kuulin on Take6 lauluyhtyeen, Beatiful World levy. Hieno yhdistelmä miller-juttuja ja bändin omaa hienoa soundia! My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Notefix 09.03.2004 10:29:09 | |
---|
Uusin hänen tuotantonsa mitä kuulin on Take6 lauluyhtyeen Take6 muuten on ihan mielettömän hyvä bändi. Muistan kun kuulien eka kertaa esim. sen niiden joululevyn, meinas mennä glögi väärään kurkkuun. My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
käki 09.03.2004 10:32:33 | |
---|
Millerin basismi sopii toisinaan kuunneltavaksi, lähinnä silloin kun hän ei ole pääroolissa. Valitettavasti nyt kun olen tutustunut herran tekosiin paremmin, tippuu mies suosikkibasistien listalta pois. Mikä helkkari sen etusorminykimisen tarkoitus on ? Kuulostaa lähinnä säälittävältä tekniikkaharjoitukselta, jos siltäkään. Siitä on musikaalisuus kaukana. Tyylikäs peukuttelukin mieheltä sujuu, mutta voisi myös pitäytyä siinä. Biisitkään eivät ole kovinkaan mielenkiintoisia, lähinnä väkisin kyhätyn tuntuisia. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
M.i.k.key 09.03.2004 10:38:55 | |
---|
Take6 muuten on ihan mielettömän hyvä bändi. Muistan kun kuulien eka kertaa esim. sen niiden joululevyn, meinas mennä glögi väärään kurkkuun. Täällä palstoilla nostetaan paljon hyvää musaa nykyään esiin. Hyvä! My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Epämuusikko 09.03.2004 10:47:46 | |
---|
Kulmikasta. en juuri diggaa. saa lyyä Älä pelkää: Kovan ulkokuoreni alla piilee kivisydän |
Henga 09.03.2004 11:09:05 | |
---|
Pidän. Viime kesän keikka oli tosi jies. Ainoa, että eturivissä kun olin, niin basson jytke oli välillä aika rankkaa. Meinasi rintalastasta painua läpi! ;) Kukas se trumpetisti muuten sillä keikalla oli? Oli aika tyylitajuista ja letkeätä menoa.. |
Basismi 09.03.2004 11:15:20 (muokattu 09.03.2004 11:16:47) | |
---|
Kukas se trumpetisti muuten sillä keikalla oli? Oli aika tyylitajuista ja letkeätä menoa.. Michael 'Patches' Stewart. Taisi olla Grammy-gaalan bändissä mukana jos oikein muistan. EDIT: eikun taisikin olla joku "Diivat" -konsertti joka tuli ykköseltä jokunen aika sitten. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Cup 11.06.2005 11:50:19 | |
---|
En viitsinyt aloittaa uutta ketjua joten kirjoitin tähän. Onko kukaan kuunnellut Marcus Millerin uusinta? Ilmestyi jokin aika sitten, nimeltään Silver Rain. Minun mielestäni se on aivan holtittoman mahtava veto. Mielettömän upeat basso soundit ja mahtava meininki! Ensi kuussa lähden Imatralle häntä katsomaankin. Onko kukaan muu menossa? Tämä puoli ylöspäin. |
Epämuusikko 11.06.2005 15:48:10 | |
---|
Ensi kuussa lähden Imatralle häntä katsomaankin. Onko kukaan muu menossa? Olin tulossa jo hyvää vauhtia (toki myös muitakin bändejä katselemaan, kts. edell), mutta duunit estivät tämän perskele. Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
Niskamies 11.06.2005 21:16:40 | |
---|
Marcus Millerin versio Teen Townista on kyllä erittäin hyvä. Hatunnosto siitä että menee kyseinen riffi peukulla:) Virallisesti semi-pro! |