Jorkka68 06.02.2010 22:48:18 | |
---|
Jucciz: Perussälää... - Gibson ES-355 (musta, kultaosilla ja -Bigsbyllä) - Gibson ES-175 (natural) - Larrivee L-03R (B-Band A2.2+AST+UST -mikityksellä) - Suhr Backplate Silent Single Coil (BPSSC) system Stratocasteriin: loppui ne vähätkin hurinat - T-Rex Luxury Drive (ehti jo torillekin asti) - Suojasukkaa laudan ja vahvistimen välillä kulkeville piuhoille, nyt kaikki menevät kätevästi yhdessä pötkössä: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/lauta15_takaa.jpg - Nuottivalo - Piuhoja - Ständi akustiselle - 12 settiä akustisen kieliä (Martin) - Ilmankostutin akustisen caseen (Planet Waves) Siinäpä varmaan tärkeimmät tähän hätään. On siinä isin ja äitin lopsa huutanut hoosiannaa kun on pojalle taas leluja hommattu! Nuo humppakeikoilla tuollaisten listauksesi kamojen tienaamiset on aika koomista luettavaa. Jorkka |
Jucciz 06.02.2010 23:17:51 | |
---|
Jorkka68: On siinä isin ja äitin lopsa huutanut hoosiannaa kun on pojalle taas leluja hommattu! Nuo humppakeikoilla tuollaisten listauksesi kamojen tienaamiset on aika koomista luettavaa. Luulisi jo, että olisit vaipunut pysyvästi maan alle erään taannoisen ketjun seurauksena, mutta näköjään kateus tai mikä lie nostaa toistamiseen päätään. Olen saanut viimeksi avustusta vanhemmilta kitarakamoihin 15-vuotiaana kesällä 1997 kun ostin Jyväskylän Musa Pörssistä korealaisen pulttikaulaisen Jackson PS-4 -kitaran. Kitara maksoi 3600 markkaa ja vaihdossa meni Peavey Predator -stratokopio, joka laski välirahan 3100 markkaan. Vanhemmat maksoivat sen ja se oli silloin iso juttu, josta olen edelleen kiitollinen. Tämän jälkeen mulle on ollut kunnia-asia, että ansaitsen ihan itse rahat niihin vempeleisiin, joilla harrastan (ja nykyisin teen töitä). Se, että pääasiallinen tulonlähteeni on tällä hetkellä soittokeikat, ei _välttämättä_ tarkoita, että en ole koskaan tienannut missään muualla penniäkään. Sulla tuskin on mahdollisuutta tarkistaa mun aikaisempia tuloja tai sitä, minkä verran olen vuosien varrella pistänyt "sukanvarteen". Jos todella olet vuosimallia '68, suosittelen muutenkin kovasti hankkimaan parempaa tekemistä. Se olisi ainakin sivistyneempää kuin päätön arvailu. Kerro nyt ihan oikeasti, kuka olet ja tunnenko mä sut oikeassa elämässä - naurettavaa tuollainen nimimerkin takaa urpoilu. |
Juicy 06.02.2010 23:38:26 | |
---|
Hommasinpas Ernie Ballin wahin brittiläisestä nettikaupasta tässä toista viikkoa sitten, alkuviikosta se jo tulikin kirjattuna "kirjeenä". Ei ehkä välttämättä ollutkaan mun juttu, mutta pitää kokeilla ja leikkiä vielä vähän aikaa. Kliineillä toimii tosi kivasti, mutta säröillä ei ihan niin kuin kuvittelin. Juicylle jallua juotetaan,
sairasauton paareilla kannetaan.
Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä,
Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä |
tracyjacks 07.02.2010 10:45:43 | |
---|
Telecasteriin kolmipalainen talla ja siihen Fenderin omat kompensoidut satulat. Ja Juzzikselle kiitokset hyvästä ideasta pedaalilautaan, nyt menee mullakin muutama johto suojasukan sisällä eteenpäin. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
UITTO- 07.02.2010 20:37:54 | |
---|
Hoh. Ihanan kallis päivä tuli. Projektina Ibanez RG 2550 EGK muodonmuutos. Taino muodot samat, vain muu muuttuu. Tänään sai tilaukseen tallalle EVOn ja kaulalle Jazzmalli Duncanilta. Keskimikki on vielä harkinnan alla. Suositteluja?? Pickguard oli halki niin savupeilimallin tilalle tulee nyt mustaa simpukkaa jäljittelevä muovi. Samalla EGK vaihtuu Custom väriin, tulee valkonen pohja ja päälle sininen Xirallic niin valosta riippuen väri flippaa valkosesta jään siniseksi. Jos siltä tuntuu niin myöhemmin kansipuoleen maalautan Twin Peaks-teemaa Musta Kilta-kuvan punaiset verhot ja siksakkilattian tekstillä Fire walk with me. Voipi olla vähä överi mutta väliäkös sen, itelle se tulee :) Jos toi väri natsaa omaan silmään niin jää ilman kuvaa kyl. Kaulan kävin mehiläisvahalla läpi tänään ja tuli taas nätti. |
choppari 07.02.2010 21:11:26 | |
---|
tuli ostettua pari tadin etuasteputkea ja viimeks seymour duncanin pickupbooster joka on kyllä ihan hyvä peli omiin tarpeisiin. |
Morri 07.02.2010 21:17:58 | |
---|
Jucciz: Kerro nyt ihan oikeasti, kuka olet ja tunnenko mä sut oikeassa elämässä - naurettavaa tuollainen nimimerkin takaa urpoilu. Näkyy olevan profiilissa paikkakunta ja s-postiosoitteessa nimi, joten ei muuta kuin Finderiin vaan hakua ja tarkempaa tuttavuutta tekemään. Olettaen tietysti että vastapuolella riittää suoraselkäisyyttä. "Nälkä lähtee syömällä ja nainen juomalla..." |
Kivijalka 07.02.2010 21:43:43 | |
---|
Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
Punisher 07.02.2010 21:47:41 | |
---|
"There is no need for torture: hell is other people."
- Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944) |
Raist 07.02.2010 21:51:56 | |
---|
|
Kivijalka 07.02.2010 22:37:21 | |
---|
Raist: Mulle tuloo seuraavan viikon aikana (toivottavasti) oma DC727, kitara on jo Suomen maalla mutta FedExin pitää tullata ja kuljettaa tänne pohjolaan. Minkälainen toi sun Carvini mahtaa olla? Ei mitään tietoa, myyjä laittaa matkaan vasta maanantaina ja kaiken lisäksi väärään maahan. Jospas sitä kesällä joutaisi jo testaamaankin. ;) Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
junnnu 07.02.2010 23:02:50 (muokattu 07.02.2010 23:03:05) | |
---|
Kivijalka: Ei mitään tietoa, myyjä laittaa matkaan vasta maanantaina ja kaiken lisäksi väärään maahan. Jospas sitä kesällä joutaisi jo testaamaankin. ;) Ellei oo naises myyny kitaroitas ja ostanu koko rahalla kenkiä ja muuta tuiki tarpeellista... :P "Raha ei tuo onnea, mutta mielummin itken Jaguaarissa kuin bussissa" |
Kivijalka 07.02.2010 23:07:02 | |
---|
junnnu: Ellei oo naises myyny kitaroitas ja ostanu koko rahalla kenkiä ja muuta tuiki tarpeellista... :P En pitäis mitenkään mahdottomana skenaariona sitäkään. Tremoverb on kuulemma komerossa kenkätelineenä. :) Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
Tami 07.02.2010 23:24:19 | |
---|
tracyjacks: Mesa-Boogien Subway Rocket pikkucombo tuli hommattua. Yksi (1) sana: Paras. Tuo ajautuikin sittemmin minulle... Nyt uskaltaudun jo hiukkasen hehkuttamaan, vaikka kuherruskuukausi onkin vielä kesken. Muutama keikka soitettu ja täyttää mun tarpeet ainakin tällä hetkellä. Pieni ja mukava toudattava mutta pirun äänekäs laite.... oisvat vaan tehneet sen 12" kajarilla.. Oman särön kanssa en ole vielä sinut, mutta hiljalleen... Mesalle tyypillisesti millin liikautus nappulasta vaikuttaa melkoisesti soundiin ja aika paljon aikaa tuommosen kanssa pitää käyttää tutustumiseen laitteen kykyihin. Mä käytän yleisesti vahvaria vaan cleanina ja muljutukset sitten polkimista. Tarkoitus on kuitenkin valjastaa tuo Mesan oma särö komppihommiin...hiljalleen hiljalleen... En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
Jucciz 08.02.2010 00:08:17 | |
---|
Jucciz: - Gibson ES-355 (musta, kultaosilla ja -Bigsbyllä) - Gibson ES-175 (natural) - Larrivee L-03R (B-Band A2.2+AST+UST -mikityksellä) Sainpas valokuvankin aikaiseksi: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/jan_2010.jpg Aika onttoa meininkiä ollut viime aikoina kitararintamalla - näitä edellyttänyt hankinta oli Rickenbacker 330, joka sekään ei ole umpipuuta. Ihme touhua. Huomatkaa ES-175:n EMG 81/85-mikitys! |
Swan 08.02.2010 00:27:17 | |
---|
Jucciz: Huomatkaa ES-175:n EMG 81/85-mikitys! No niin, selitys kiitos. :D "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Jucciz: Huomatkaa ES-175:n EMG 81/85-mikitys! Sinun statuksesi Aikuisten Kitaroiden ja Aikuisten Vahvistimien omistajana koki juuri suunnattoman kolauksen. Hyh! Painajaismainen: Tätä keskustelua ei sitten käyty. |
Jucciz 08.02.2010 00:38:27 (muokattu 08.02.2010 00:39:24) | |
---|
Swan: No niin, selitys kiitos. :D Täh? Eikö ne muka oo parhaat jazz-mikit mitä on? Nyt mua on kusetettu. |
author 08.02.2010 01:49:19 | |
---|
|
Jii-Gee 08.02.2010 10:09:10 | |
---|
Jucciz: Huomatkaa ES-175:n EMG 81/85-mikitys! Jucciz goes Jazz-Metal / uusi genre keksitty by Jucciz ?? " You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |