Aihe: Ääni & Vimma
1 2 3
Dumb
08.03.2004 09:37:13

me soitetaan 20.3, onko rokkituomareista vielä tietoa?

Taidetaan muuten olla teidän kanssa samoissa karsinnoissa. Oranki-nimisessä bändissä soitan siis.

Minä muuten ajattelin myös raahata mukana oman vahvistimen. Järjestäjien puolesta asia on kuulemma ok, kunhan hoitaa sen vahvistimen omatoimisesti lavalle ja pois. Pitää kyllä vielä varmistaa, että eikö niillä ole siellä yhtään erillistä kaiutinkaappia, jolloin ei tarvitsisi ottaa kuin räkki mukaan ja olisi helpompaa. Yksi vaihtoehto olisi tietenkin tarjota miksaajalle linjakamaa, mutta se on niin riskipeliä, jollei monitorointi ole 100% kunnossa, niin kuin tuolla tuskin on.
skebajaba
08.03.2004 22:19:01 (muokattu 08.03.2004 22:20:08)
Aivan. Kamat ja miksaajat ovat aina olleet siellä hyviä. Kyllä ne kääntelee niitä nappuloita.

kamat oli ihan ok, mut ainakin meidän bändin osalta miksaus ei toiminut, ei oo varmaan totuttu bassosooloihin siellä=)
ei kuulunut yhtään meinaan edes lavalla se bassosoolo saati sitten yleisöön, näytti nauhalta aika tyhmältä kun näky basisti huitomassa bassoansa ja rummut pelkästään taustalla, noh kai sitä kokeneemmillekkin sattuu välillä mokia.

DIT: niin viimevuonna yksi bändi roudas omat sähkörumpunsa lavalle, ja kanteli siellä monet line6 vahvareitansakkin sinne, ja aikatauluthan yleensä aina kusee tuolla tapahtumassa joten ei sen niin väliä jos omia kamoja sinne haluaa viedä...
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?-
VÄKIPÄÄ
09.03.2004 00:24:21
siis milloin tää on ja missä ja mihin mennessä pitää ilmoittautuu??

http://www.nk.hel.fi/tapahtumat/aanijavimma/start.php?sivu=start

Ootte vähän myöhässä, mutta jos ensi vuonna sitten...
PAINA TÄSTÄ! Pääset matkalle.
Dumb
09.03.2004 10:33:19

soitatte näköjään just meän jälkeen :D eli rattlesnakesta ite oon.

Näin näyttää olevan, heh!
Pitkavirta
09.03.2004 15:24:17
No voi hitto. me ollaan perjantaina, ja lauantaina en paikalle pääse. jää sitten teidän keikat näkemättä. harmi.

Miten mä saan sen tiedon että meidän pikku velve on päässyt jatkoon?( hahhah. :) Siis jos en pääse lauantaina paikan päälle? Soittamalla? ÄV-sivut on jotenkin perseellään. ei toimi.
Niin minäkin sinua.
arancia
09.03.2004 20:04:34
No voi hitto. me ollaan perjantaina, ja lauantaina en paikalle pääse. jää sitten teidän keikat näkemättä. harmi.

Miten mä saan sen tiedon että meidän pikku velve on päässyt jatkoon?( hahhah. :) Siis jos en pääse lauantaina paikan päälle? Soittamalla? ÄV-sivut on jotenkin perseellään. ei toimi.

Mekin soitetaan 19.3 perjantaina. :) Hienosäätö siis bändin nimi.
Asenteella siitä selvitään..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)