krk 06.02.2010 21:01:05 | |
---|
Hyvät naiset ja herrat, jostain se on aloitettava. Olen "julkaissut" ensimmäisen "oikean" "oman" piisini: Yard Full of Snow. No joo, oikean ja oikean... ja no joo, oman ja oman... Täähän on tietenkin tehty moneen kertaan, mutta teksti on kyllä ikioma. Aiheen inspiraatiosta kiitos jäsen Kuhalle ja Suomen talvelle. http://maihinnousu.net/s/?song_id=7022"Son, can you play me a memory?
I'm not really sure how it goes,
But it's sad and it's sweet and I knew it complete,
When I wore a younger man's clothes"
- Billy Joel |
liljam 06.02.2010 21:09:20 | |
---|
krk: Hyvät naiset ja herrat, jostain se on aloitettava. Olen "julkaissut" ensimmäisen "oikean" "oman" piisini: Yard Full of Snow. No joo, oikean ja oikean... ja no joo, oman ja oman... Täähän on tietenkin tehty moneen kertaan, mutta teksti on kyllä ikioma. Aiheen inspiraatiosta kiitos jäsen Kuhalle ja Suomen talvelle. http://maihinnousu.net/s/?song_id=7022 Aiwan loistava toteutus kaikkinensa. Onnittelut omasta biisistä ja sen "luomistyöstä"!! ei muuta ku eteenpäin |
Kuha 06.02.2010 21:14:18 (muokattu 06.02.2010 21:14:38) | |
---|
krk: Hyvät naiset ja herrat, jostain se on aloitettava. Olen "julkaissut" ensimmäisen "oikean" "oman" piisini: Yard Full of Snow. No joo, oikean ja oikean... ja no joo, oman ja oman... Täähän on tietenkin tehty moneen kertaan, mutta teksti on kyllä ikioma. Aiheen inspiraatiosta kiitos jäsen Kuhalle ja Suomen talvelle. http://maihinnousu.net/s/?song_id=7022 Kerrassaan mainiota tulkintaa. Sen royalty-shekin kanssa ei tarvi pitää kiirettä, kahtotaan myöhemmin...Lataankin tuon iPodiin niin pääsen fiiliksiin, kun on seuraava kolaussessio. Naapuri oli jotain valitellut, että oli hänen tonttinsa puolelle luotu lunta...täytyykin siitä tehdä seuraava biisi, sano. |
Gary Enfield 06.02.2010 21:16:44 (muokattu 06.02.2010 21:34:22) | |
---|
Mies tekee mitä miehen täytyy tehdä, jos rahat ei riitä pihanhuoltopalveluun. Tekis se kyllä eukollekin hyvää. Rehellinen työ antaa rehellisen unen. Mies ei valita kun joutuu uhraamaan pyhäpäivänsä, vaan rustaa bluesin työnsä muistomerkiksi. Jäädään odottelemaan kevättyöbluussia. E: Meinas unohtua, hyvä bluussi ja Hats of to krk, valmis biisi lämmittää mieltä melkein yhtä paljon kuin lumityö ruumista. Itse en tahdo saada aikaiseksi kuin lumityöt vaikka jonkinnäköset äänitysvermeet löytyykin. |
krk 06.02.2010 21:25:02 (muokattu 07.02.2010 10:47:14) | |
---|
liljam: Aiwan loistava toteutus kaikkinensa. Onnittelut omasta biisistä ja sen "luomistyöstä"!! Kuha: Kerrassaan mainiota tulkintaa. Sen royalty-shekin kanssa ei tarvi pitää kiirettä, kahtotaan myöhemmin...Lataankin tuon iPodiin niin pääsen fiiliksiin, kun on seuraava kolaussessio. Naapuri oli jotain valitellut, että oli hänen tonttinsa puolelle luotu lunta...täytyykin siitä tehdä seuraava biisi, sano. My yard is smooth and clean but there's some snow on neighbor's side... Kiitos. E: myös muille, ja edelleen. Onhan tossa toteutuksessa mm. kaikenlaista kiilailua, mutta ei se kolakaan aina niin tasaisesti kulje... Lupailee taas uutta lunta...
"Son, can you play me a memory?
I'm not really sure how it goes,
But it's sad and it's sweet and I knew it complete,
When I wore a younger man's clothes"
- Billy Joel |
Korggari 06.02.2010 21:33:34 | |
---|
krk: Hyvät naiset ja herrat, jostain se on aloitettava. Olen "julkaissut" ensimmäisen "oikean" "oman" piisini: Yard Full of Snow. No joo, oikean ja oikean... ja no joo, oman ja oman... Täähän on tietenkin tehty moneen kertaan, mutta teksti on kyllä ikioma. Aiheen inspiraatiosta kiitos jäsen Kuhalle ja Suomen talvelle. http://maihinnousu.net/s/?song_id=7022 Ihan mahottoman hieno bluussi, kybällä toimii tää mulle ! Jesh ! |
blaekie 06.02.2010 21:53:48 (muokattu 06.02.2010 21:54:04) | |
---|
krk: Hyvät naiset ja herrat, jostain se on aloitettava. Olen "julkaissut" ensimmäisen "oikean" "oman" piisini: Yard Full of Snow. No joo, oikean ja oikean... ja no joo, oman ja oman... Täähän on tietenkin tehty moneen kertaan, mutta teksti on kyllä ikioma. Aiheen inspiraatiosta kiitos jäsen Kuhalle ja Suomen talvelle. http://maihinnousu.net/s/?song_id=7022 Asiaa, hyvä meininki. Sitä ei kannata jäädä miettimään kuinka monta kertaa noi on tehty. Juuri kuuntelin iTunes:ssa ämörikkäläisiä bluesnettiradioita, ja toi menis aivan täydestä siellä seassa, ei häpeis yhtään. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
padaa@dadaa! 06.02.2010 22:04:10 | |
---|
krk: Hyvät naiset ja herrat, jostain se on aloitettava. Olen "julkaissut" ensimmäisen "oikean" "oman" piisini: Yard Full of Snow. No joo, oikean ja oikean... ja no joo, oman ja oman... Täähän on tietenkin tehty moneen kertaan, mutta teksti on kyllä ikioma. Aiheen inspiraatiosta kiitos jäsen Kuhalle ja Suomen talvelle. http://maihinnousu.net/s/?song_id=7022 On se hieno. |
MaQ 06.02.2010 23:40:11 | |
---|
Kyllä kyllä! Mainiota kiitos Pääsin tunnelmaan oivasti ja näin jopa sieluni silmin kun jäsen krk vetää jäisellä kuistilla... katsellen ku kuha kolaa vasurikolalla väärinpäin pihaa... :D |
Kuha 07.02.2010 00:01:56 | |
---|
MaQ: Kyllä kyllä! Mainiota kiitos Pääsin tunnelmaan oivasti ja näin jopa sieluni silmin kun jäsen krk vetää jäisellä kuistilla... katsellen ku kuha kolaa vasurikolalla väärinpäin pihaa... :D Eikun mulla on oikeakätinen kola, kun Albert Kingilläkin oli! |
Täältäkin kehuja krk:n luonnille! |
S.R.V. 07.02.2010 11:57:02 | |
---|
Now they call you prince charming, can't speak a word when your full of ludes. Say you'll be alright come tomorrow, but tomorrow might not be here for you. - Lynyrd Skynyrd, That Smell |
Tuomo_ 07.02.2010 21:38:24 | |
---|
Kiitokset omasta puolestani taas kaikille, jotka kommentoivat vetoja. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
latuska90 07.02.2010 21:44:22 | |
---|
Onnea Papalle voitosta! "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
BigPapa 07.02.2010 21:45:57 | |
---|
Kiitos kaikillensa mukava tausta oli. Haukkis tai Zeeboo vetänee seuraavan, miulla on vetovastuu tuolla, noh kehtaako tuota sanookaan. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Zeeboo 07.02.2010 21:49:08 | |
---|
Kuha: Seuraavan vetää Papa, Haukkis tai Zeeboo. Jury Kiittää. Eikös viisuissa potin tasapisteissä vie se, jolla on eniten täysiä bojoja saaliina? Joten Haukkis, kuis ois? Samalla kiitokset kaikille bluestajille, ja pahoittelut siitä, että isoväsyn takia en saanut aikaiseksi kommentteja. "Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta." |
BigPapa 07.02.2010 21:50:32 | |
---|
Zeeboo: Eikös viisuissa potin tasapisteissä vie se, jolla on eniten täysiä bojoja saaliina? Joten Haukkis, kuis ois? Samalla kiitokset kaikille bluestajille, ja pahoittelut siitä, että isoväsyn takia en saanut aikaiseksi kommentteja. Joo noinhan se menee isoissa kisoissa, miksei täälläkin. Onnittelut Haukkikselle. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
liljam 07.02.2010 21:52:44 | |
---|
Onnittelut voittajille jos katsoin oikein et kolme tasapistettä!!! kiitokset skabakumppaneille hyvästä skabasta sekä kiitokset pisteistä ja kommenteista. Vetoni oli varsin tuhnu ja ei tarkkoja lickejä ja bendejä, mut jotenkin itse tätä diggasin enemmän kuin toista loppuviikosta soittamaani yritelmää. ei muuta ku eteenpäin |
BigPapa 07.02.2010 21:55:42 (muokattu 07.02.2010 21:55:58) | |
---|
liljam: Onnittelut voittajille jos katsoin oikein et kolme tasapistettä!!! kiitokset skabakumppaneille hyvästä skabasta sekä kiitokset pisteistä ja kommenteista. Vetoni oli varsin tuhnu ja ei tarkkoja lickejä ja bendejä, mut jotenkin itse tätä diggasin enemmän kuin toista loppuviikosta soittamaani yritelmää. Kun olis jaksanut kommentit kirjoittaa niin olisin kehunut tota sun meininkiä. Siinä oli jotain kyllä sellaista mitä en oo aikasemmin sulta tainnut kuulla. Sellaisia sävel ryöpsyjä mitkä sopii tohon oivallisesti. ja soundikin istu. Ihan pointsissa kiinni liki. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
liljam 07.02.2010 22:01:39 | |
---|
BigPapa: Kun olis jaksanut kommentit kirjoittaa niin olisin kehunut tota sun meininkiä. Siinä oli jotain kyllä sellaista mitä en oo aikasemmin sulta tainnut kuulla. Sellaisia sävel ryöpsyjä mitkä sopii tohon oivallisesti. ja soundikin istu. Ihan pointsissa kiinni liki. Kiitokset papa Väliin tulee onnistumisia, mut haastavaa on keksiä noihin taustoihin vai sanoisinko että valinnanvaraa on jos osais soittaa. Oon kyllä tyytyväinen kun yritän soittaa jokseenkin omasta päästä juttuja Noita sun likkijuttuja olis kyllä hyvä minunkin yrittää plokkailla on ne vaan niin pahuksen hienoja ja upeasti soitettuja!! ei muuta ku eteenpäin |