suoperkele 04.02.2010 01:14:04 | |
---|
Englin fireball kaasuttelis,samoin kuin joku vanha jackson/charvel lumenvalkoinen superstrato h-s mikityksellä ja stratolla perinteisellä lavalla. Vanha RR jollain Old school-maalauksella gasittais. Ferrarin punainen RR mustilla pinstripeillä tai bevelsseillä gasittais.. Lista ei lopu ikinä :s *tanan GAS You're so fat.. but yet... so cold |
teukka 06.02.2010 21:01:01 | |
---|
Mä olen jotenkin ruvennut ihmettelemään kun mun GAS on yhtäkkiä loppunut... Viimeiset oli tosiaan Amfisound Routa King Custom ja sitten X3 Live kylkeen. Nyt mä en keksi enää mitään himoittavaksi. Oikeasti, vuosia on himottanut vaikka mikä mutta nytkö se on ohi? EXREMAINS "Choices"-EP 3.3.2010 @Myspacessa.
Muista tsekata!! |
dexi 06.02.2010 21:06:04 | |
---|
Gibsonin seiskakielistä exploa olen ihaillut tässä viimeaikoina. Tämän takia o seiskakielinen kitara kaasutellut kovasti. |
Painajaismainen 06.02.2010 21:06:19 | |
---|
-Jokin nuppi helvetin monipuolisella säröosastolla. -MXR Carbon Copy "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Fender Stratocaster "When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
Satiainen 07.02.2010 20:31:08 | |
---|
Fender American Standard Stratocaster Blizzard Pearl- värillä ja yksikelasella tallassa. Eikä hintakaan paha ole. :) |
Kunnallisjäte 07.02.2010 21:35:35 | |
---|
Satiainen: American Standard Blizzard Pearl- värillä ja yksikelasella tallassa. Eikä hintakaan paha ole. :) Mulle Custom Shop tai ei mitään... Ei vaineskaan, kaipa noi Am std on ihan ok myöskin. "When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
Andy Six 07.02.2010 21:43:54 | |
---|
teukka: Mä olen jotenkin ruvennut ihmettelemään kun mun GAS on yhtäkkiä loppunut... Viimeiset oli tosiaan Amfisound Routa King Custom ja sitten X3 Live kylkeen. Nyt mä en keksi enää mitään himoittavaksi. Oikeasti, vuosia on himottanut vaikka mikä mutta nytkö se on ohi? Kyllä se palaa,valitettavasti....Itte olin kymmenen vuotta ilman kitarakamoja,sitten ostin yhden sähkiksen ja PAM...Olin samassa kamarunkkauskierteessä,josta luulin jo päässeeni pois.... "Behind these shades, the visions fade...." Ian Hunter |
Karhukoira74 07.02.2010 22:38:49 | |
---|
On taas halpaa listaa kaasun alla...Mesan Dualille 412-kaappi, joku seiska (jos yrittäisi opetella soittamaan), PA-kamat... =D -So many assholes, so few bullets- |
seventy4 12.02.2010 22:21:54 | |
---|
Gretsch 5191. Filtertron mikit ja groverin virittimet ei tarvi modata. Mulle parempi kun ei ole Bigsbyä. Matta musta ja kulta osat aika komia. Kyllä kelpaisi.... |
oiva tumpeloinen 12.02.2010 22:24:05 | |
---|
Antroid: Eipä tässä nyt sitten oo enää tarvetta ku G-Forcelle, Polytunelle ja PRS Cu24:selle vasurina. Rahaa näihin palaisi about 7000e, joten mennee opiskelijalta jokunen aika vielä... Minkälaisen PRS:n sä oikein meinaat hommata? Tolla rahallahan niitä saa kakskolme ja vielä noi muut romut päälle. |
Trendkeel 12.02.2010 22:24:07 | |
---|
Tais käydä vanhanaikaiset, kun pääsin vähän passoa räpläämään.. Look mummy! There's a loud plane up in the sky!
//Eiku nyt mä tajusin. Vähän niinku Kelju K. Kojootti --> Trendi K. Iilimato. Eli oot iilis tästälähtien. - Antti1 |
Antroid 12.02.2010 23:13:28 (muokattu 12.02.2010 23:14:07) | |
---|
oiva tumpeloinen: Minkälaisen PRS:n sä oikein meinaat hommata? Tolla rahallahan niitä saa kakskolme ja vielä noi muut romut päälle. Noita Cu24:sia ei valmisteta vasurina, mutta yhdelle jälleenmyyjälle on tullut/tulossa muutamia sellaisia_todella_suolaiseen hintaan...Hitusen halvempia kuin Private Stockit kuitenkin. |
ballfish 12.02.2010 23:16:07 | |
---|
Antroid: Noita Cu24:sia ei valmisteta vasurina, mutta yhdelle jälleenmyyjälle on tullut/tulossa muutamia sellaisia_todella_suolaiseen hintaan...Hitusen halvempia kuin Private Stockit kuitenkin. Siis melkein 6000 euroa PRS:n perusmalliin mut vasurina? Siis..?! "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
JCM 12.02.2010 23:18:09 | |
---|
Ruokangas. |
Antroid 12.02.2010 23:32:58 (muokattu 12.02.2010 23:34:07) | |
---|
ballfish: Siis melkein 6000 euroa PRS:n perusmalliin mut vasurina? Siis..?! Jep. Ei oo halpaa, mut pakko on saada, ku lähemmäs 10 vuotta on moisesta haaveillut. Vähän lisää, niin saisi Private Stockin, mutta en mä toisaalta halua siihen mitään ihmeempiä. Kattoo ny. Schroeder ois toinen kova vaihtoehto, mut ne maksaa about samaa luokkaa. |
Quill 16.02.2010 13:42:36 | |
---|
Uusi kitara GASittaisi (PRS tai Gibson), overdrive ja kompura ja sitten vielä Sennheiser e606. Rahoitus vaan tuppaa (yllätys, yllätys) olemaan ongelma :/ |
ballfish 16.02.2010 14:04:45 | |
---|
Antroid: Jep. Ei oo halpaa, mut pakko on saada, ku lähemmäs 10 vuotta on moisesta haaveillut. Vähän lisää, niin saisi Private Stockin, mutta en mä toisaalta halua siihen mitään ihmeempiä. Kattoo ny. Schroeder ois toinen kova vaihtoehto, mut ne maksaa about samaa luokkaa. Mieluummin ostat private stockin kuin maksat muutaman tonnin ylimääräistä tyhjästä. "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
Antroid 16.02.2010 15:13:20 | |
---|
ballfish: Mieluummin ostat private stockin kuin maksat muutaman tonnin ylimääräistä tyhjästä. Mjoo, noissa Willcuttin vasuri-CU24:sissa on aivan liian vaalea madagaskarin ruusupuuotelauta, niin jää kyllä väliin, sillä se alkaisi vituttaa pidemmän päälle. Täytynee yrittää saada rahaa Private Stockiin tai Ruokankaaseen... |
elsewhere 16.02.2010 15:34:47 | |
---|
Jos olisin vasuri ja tahtoisin high end-kitaran, teettäisin suoraan jollain custompajalla. Ei kannata maksaa ylihintaa tehdastuotetusta. ~ Love broke out and I forgot it's war. |