Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Lukittu  |  Aihe: Hei, ostin taas kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 517 18 19 20 21122 123 124 125 126
Väsykäsi
06.02.2010 14:53:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Perussälää...
 
- Gibson ES-355 (musta, Bigsbyllä)
- Gibson ES-175 (natural)
- Larrivee L-03R (B-Band A2.2+AST+UST mikityksellä)
- Suhr Backplate Silent Single Coil (BPSSC) system Stratocasteriin: loppui ne vähätkin hurinat
- T-Rex Luxury Drive (ehti jo torillekin asti)
- Suojasukkaa laudan ja vahvistimen välillä kulkeville piuhoille, nyt kaikki menevät kätevästi yhdessä pötkössä: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/lauta15_takaa.jpg
- Nuottivalo
- Piuhoja
- Ständi akustiselle
- 12 settiä akustisen kieliä (Martin)
- Ilmankostutin akustisen caseen (Planet Waves)
 
Siinäpä varmaan tärkeimmät tähän hätään.

 
Sitä ollaan oltu taas vauhdissa. =D
 
Tollanen naturaali yksseiskaviitonen kelpais mulleki, mutta mustista kolmekolmefemmoista en oo oikeen koskaan välittän, mutta punasena kiitos. On varmaankin hyviä? =)
 
Itse ostin viikko sitten Bossin Rt-20:n. Oikein kiva lelu, ja löytyy sitä piisejäkin missä tätä tarvitaan.
 
Miten käy Oivan lihapiirakoiden jos karhu piripäissään nakkelee vaseliinia pitkin gröööööölantia jaettikyrpae heiluem? -Räbbänä
Jucciz
06.02.2010 15:27:46 (muokattu 06.02.2010 15:29:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

355, ihan eri peli. Tommonen: http://www.gibson.com/absolutenm/ar … s/829-SuperbowlXL_KeithRichards.jpg
 
Väsykäsi
06.02.2010 15:37:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: 355, ihan eri peli. Tommonen: http://www.gibson.com/absolutenm/ar … s/829-SuperbowlXL_KeithRichards.jpg
 
Oho lukiko siinä 355? No kamarunkkaushan heikentää näköä... ;)
 
Miten käy Oivan lihapiirakoiden jos karhu piripäissään nakkelee vaseliinia pitkin gröööööölantia jaettikyrpae heiluem? -Räbbänä
Jucciz
06.02.2010 15:39:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Väsykäsi: Oho lukiko siinä 355? No kamarunkkaushan heikentää näköä... ;)
 
Joo. No joko kelpaa? ;)
 
Väsykäsi
06.02.2010 15:57:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Joo. No joko kelpaa? ;)
 
No eiköhän nyt... =)
 
Miten käy Oivan lihapiirakoiden jos karhu piripäissään nakkelee vaseliinia pitkin gröööööölantia jaettikyrpae heiluem? -Räbbänä
Joees
06.02.2010 16:40:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Perussälää...
 
- Gibson ES-355 (musta, kultaosilla ja -Bigsbyllä)
- Gibson ES-175 (natural)
- Larrivee L-03R (B-Band A2.2+AST+UST -mikityksellä)
- Suhr Backplate Silent Single Coil (BPSSC) system Stratocasteriin: loppui ne vähätkin hurinat
- T-Rex Luxury Drive (ehti jo torillekin asti)
- Suojasukkaa laudan ja vahvistimen välillä kulkeville piuhoille, nyt kaikki menevät kätevästi yhdessä pötkössä: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/lauta15_takaa.jpg
- Nuottivalo
- Piuhoja
- Ständi akustiselle
- 12 settiä akustisen kieliä (Martin)
- Ilmankostutin akustisen caseen (Planet Waves)
 
Siinäpä varmaan tärkeimmät tähän hätään.

 
Tjoo... :-D Tarviiko tähän sitten enää muuta sanoakaan?
 
Musta 355 on kyllä aika hemmetin hieno ritsa, kelpais. Mutta niin kelpais kyllä 175. Jotenkin mä aavistelin Ibanezin mentyä torille jotta ehta 175 on tuloillaan jossain vaiheessa.
 
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Jucciz
06.02.2010 16:43:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos Ibanez ei mene, ei se mitään, se on mainio keppi sekin. Mut väkisin se ehkä vähemmälle käytölle jää viimeisten tapahtumien seurauksena. Ostakee. :)
 
Joees
06.02.2010 16:47:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Jos Ibanez ei mene, ei se mitään, se on mainio keppi sekin. Mut väkisin se ehkä vähemmälle käytölle jää viimeisten tapahtumien seurauksena. Ostakee. :)
 
Mä voisin ottaa(jopa ostaakin), mut siinä kävis kuitenkin niin jotta jossain vaiheessa se täytyis vaihtaa... Ja se nyt ei yhtään palvelis mun suunnitelmia, mitkä ne nyt sitten ikinä ovatkaan. :-)
 
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
pths
06.02.2010 17:12:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ostin torilta j-custom ibanezin. harvinaista herkkua se :)
 
mää oon joku vinkinki..
Jyrken
06.02.2010 17:18:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Perussälää...
 
- Gibson ES-355 (musta, kultaosilla ja -Bigsbyllä)
- Gibson ES-175 (natural)
- Larrivee L-03R (B-Band A2.2+AST+UST -mikityksellä)
- Suhr Backplate Silent Single Coil (BPSSC) system Stratocasteriin: loppui ne vähätkin hurinat
- T-Rex Luxury Drive (ehti jo torillekin asti)
- Suojasukkaa laudan ja vahvistimen välillä kulkeville piuhoille, nyt kaikki menevät kätevästi yhdessä pötkössä: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/lauta15_takaa.jpg
- Nuottivalo
- Piuhoja
- Ständi akustiselle
- 12 settiä akustisen kieliä (Martin)
- Ilmankostutin akustisen caseen (Planet Waves)
 
Siinäpä varmaan tärkeimmät tähän hätään.

 
Huh huh, ES-175 on itselläni hyvin hyvin kaukaisen tulevaisuuden haaveissa mutta tajuttoman kalliita ovat...
 
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
Satu ja Tuija
06.02.2010 17:18:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

10 kpl jazz III plekuja Tevarista. ;)
 
oiva tumpeloinen
06.02.2010 17:21:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Satu ja Tuija: 10 kpl jazz III plekuja Tevarista. ;)
 
Äijä pannu elämän risaseks.
 
McNulty
06.02.2010 17:24:47 (muokattu 06.02.2010 17:25:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Satu ja Tuija: 10 kpl jazz III plekuja Tevarista. ;)
Ai se olit sie... no perkele :)
Olisit sanonut "notta morojens... dadasta päivää!" niin olisin kenties tajunnut jotain.
 
The one who used to be known as bonecrusher
Satu ja Tuija
06.02.2010 17:27:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oiva tumpeloinen: Äijä pannu elämän risaseks.
 
Joo, makso vitosen...oisko ollu entinen Bonecrusher myymäs...
Ja hitto, oikeesti tampereelta ei edes löydy moisia, aina loppu. Hyvä puoli noissa että noi kestää tosi kauan ja hyvä saundi. Ens kerran ostan 20 kpl ja retostelen vallan.
 
McNulty
06.02.2010 17:27:54 (muokattu 06.02.2010 17:28:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Satu ja Tuija: Joo, makso vitosen...oisko ollu entinen Bonecrusher myymäs...
Olin olin... sama miäs.
 
Ja hitto, oikeesti tampereelta ei edes löydy moisia, aina loppu. Hyvä puoli noissa että noi kestää tosi kauan ja hyvä saundi. Ens kerran ostan 20 kpl ja retostelen vallan.
On se ihmeellistä jos pitää Tampesterista asti ajella HeManLinnaan hakemaan leproja :)
 
The one who used to be known as bonecrusher
Mikael
06.02.2010 17:28:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Perussälää...
 
- Gibson ES-355 (musta, kultaosilla ja -Bigsbyllä)
- Gibson ES-175 (natural)
- Larrivee L-03R (B-Band A2.2+AST+UST -mikityksellä)
- Suhr Backplate Silent Single Coil (BPSSC) system Stratocasteriin: loppui ne vähätkin hurinat
- T-Rex Luxury Drive (ehti jo torillekin asti)
- Suojasukkaa laudan ja vahvistimen välillä kulkeville piuhoille, nyt kaikki menevät kätevästi yhdessä pötkössä: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/lauta15_takaa.jpg
- Nuottivalo
- Piuhoja
- Ständi akustiselle
- 12 settiä akustisen kieliä (Martin)
- Ilmankostutin akustisen caseen (Planet Waves)
 
Siinäpä varmaan tärkeimmät tähän hätään.

 
Just. Sä oot varmaan todella kateellinen mulle mun kahdesta uudesta Behringer-pedaalista.
 
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
Satu ja Tuija
06.02.2010 17:29:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McNulty: Ai se olit sie... no perkele :)
Olisit sanonut "notta morojens... dadasta päivää!" niin olisin kenties tajunnut jotain.

 
No pidin krapuloissani matalaa profiilia, mutta toivotinhan sentään tsemppiä sulle. Sieltä Birgeriin... ;D
 
McNulty
06.02.2010 17:31:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Satu ja Tuija: No pidin krapuloissani matalaa profiilia, mutta toivotinhan sentään tsemppiä sulle. Sieltä Birgeriin... ;D
Näin teit :)
Onneksi siulla oli siinä se oma "holhooja" matkassa mukana niin Birgeri onnistui ja kenties rajoittui samalla kertaa :)
 
The one who used to be known as bonecrusher
Satu ja Tuija
06.02.2010 17:40:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McNulty: Näin teit :)
Onneksi siulla oli siinä se oma "holhooja" matkassa mukana niin Birgeri onnistui ja kenties rajoittui samalla kertaa :)

 
Joo, se "holhooja", vai pitäskö sanoa hoilaaja sano muuten Micro Cubesta, että onks toi joku akku tai laturi? :)
Ihan mukavan oloinen liike se Tevari muuten. Itte asuin joskus 1999 paikkeilla H-Linnas ja silloin se TV-Sävel oli viel siin ylempänä ja paljon pienemmät tilat.
Sitä vanhempaa miestä oli näköjään aika helppo naurattaa tai sit olin vaan niin jurpon oloinen. :)
 
McNulty
06.02.2010 17:50:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Satu ja Tuija: Joo, se "holhooja", vai pitäskö sanoa hoilaaja sano muuten Micro Cubesta, että onks toi joku akku tai laturi? :)
Hihi... itseasiassa se näyttää äkkiseltään juurikin akkulaturilta :)
 
Ihan mukavan oloinen liike se Tevari muuten. Itte asuin joskus 1999 paikkeilla H-Linnas ja silloin se TV-Sävel oli viel siin ylempänä ja paljon pienemmät tilat.
Tänks. Juu aikaisemmin oltiin siinä nurkassa ns. akvaariossa. Näyteikkunatilaa oli enempi mutta muuten lattiapinta-alaa vähemmän.
 
Sitä vanhempaa miestä oli näköjään aika helppo naurattaa tai sit olin vaan niin jurpon oloinen. :)
Timppa eli Dave on itsekin sellainen läpänheittäjä, että sen kanssa onnistuu kyllä leppoisa tarinointi varsin helposti. Timppahan se on tuota putiikkia luotsannut alusta asti, eli '73 lähtien katsellut menoa ja meininkiä. Irtoaa muuten "Suomen nopein" Tico Tico... sekä mies joka toi tapping-soiton Suomeen kauan ennen Van Haleneita ja muita. Tarina kertoo, että mies olisi Kalpalinnassa vikitellyt baarin pöydissä olevia neitoja... lyönyt basson pöytään, täppäillyt oikealla kädellä peruspompotukset ja samalla sitten vasurilla vähän kaulaillut neitokaisia :)
 
The one who used to be known as bonecrusher
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 517 18 19 20 21122 123 124 125 126

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «