JivE 09.09.2009 14:58:38 | |
---|
Mun 6260 on jo kohta vuoden vanha eikä oo vielä ollu mitään ongelmaa! Guess im lucky! Kysäsempä samalla, että, kun nuo putket aikanaan tuolta posahtaa niin mitä putkia suosittelisitte sinne tilalle? If you give me interesting questions, i'll give you interesting answers. |
Grugi 09.09.2009 15:20:17 | |
---|
JivE: Mun 6260 on jo kohta vuoden vanha eikä oo vielä ollu mitään ongelmaa! Guess im lucky! Kysäsempä samalla, että, kun nuo putket aikanaan tuolta posahtaa niin mitä putkia suosittelisitte sinne tilalle? Ehjiä.. Juu juu haen rotsin narikasta ---> SDMF |
tukse 05.02.2010 18:10:43 (muokattu 05.02.2010 19:05:15) | |
---|
Kohiseeko teillä tuo 6262? Mulla kohisee vaikka volumet ois nollilla.. Kytketty tuommoseen bugeran 412H-BK 4x12 kaappiin, ja 16ohmin monokuormalla. Kokeilin myös toisella kaijutinkaapelilla, ja kokeilin 8ohmin stereokuormaa. Kummallaki kohisee. |
Confidentum 05.02.2010 19:28:19 | |
---|
tukse: Kohiseeko teillä tuo 6262? Mulla kohisee vaikka volumet ois nollilla.. Kytketty tuommoseen bugeran 412H-BK 4x12 kaappiin, ja 16ohmin monokuormalla. Kokeilin myös toisella kaijutinkaapelilla, ja kokeilin 8ohmin stereokuormaa. Kummallaki kohisee. No nyt tiedetään, mikä ero on Bugeralla ja Mesa MkIV:lla...ainakin näiden ketjujen perusteella Mesa kihisee ja Bugera kohisee... Juu haen takin ;) Kaiuttimesta kuuluu ääniä |
Juicy 05.02.2010 19:33:36 (muokattu 05.02.2010 19:36:15) | |
---|
Confidentum: No nyt tiedetään, mikä ero on Bugeralla ja Mesa MkIV:lla...ainakin näiden ketjujen perusteella Mesa kihisee ja Bugera kohisee... Juu haen takin ;) Haha, hyvin oivallettu. =) tukse: Kohiseeko teillä tuo 6262? Mulla kohisee vaikka volumet ois nollilla.. Kytketty tuommoseen bugeran 412H-BK 4x12 kaappiin, ja 16ohmin monokuormalla. Kokeilin myös toisella kaijutinkaapelilla, ja kokeilin 8ohmin stereokuormaa. Kummallaki kohisee. Puhutaanko nyt normaalista kohinasta, vai jostain muusta? Kaikki vehkeet kohisee kun volaa kääntää tarpeeksi isolle. E: Opettelenpa lukemaan. Kyllä muistaakseni mullakin pientä kohinaa kuuluu, vaikka volat olisi nollilla. Myöskin kitaran äänet kuuluu vaimeana taustalla, eli täysin mykäksi ei ainakaan tuota mun nuppia saa volumea säätämällä. E2: Lisäsinpä asiayhteydenkin. Juicylle jallua juotetaan,
sairasauton paareilla kannetaan.
Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä,
Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä |
tukse 05.02.2010 19:45:39 | |
---|
|
tukse: Kohiseeko teillä tuo 6262? Mulla kohisee vaikka volumet ois nollilla.. Kytketty tuommoseen bugeran 412H-BK 4x12 kaappiin, ja 16ohmin monokuormalla. Kokeilin myös toisella kaijutinkaapelilla, ja kokeilin 8ohmin stereokuormaa. Kummallaki kohisee. Kyllä ainakin mulla ollut 6260 kohisi aika äänekkäästi liidikanavalla ollessaan. Tosin kyllähän kaikki särökkeet vahvistimet jonkin verran kihisee tai kohisee, mutta kyllä 6260:ssa se kohina oli vähän keskivertoa kovempi. Ei kuitenkaan mitenkään mahdottoman häiritsevää ainakaan omassa käytössä ollu. |
Twinkle 06.02.2010 01:39:40 | |
---|
tukse: Kohiseeko teillä tuo 6262? Mulla kohisee vaikka volumet ois nollilla.. Kytketty tuommoseen bugeran 412H-BK 4x12 kaappiin, ja 16ohmin monokuormalla. Kokeilin myös toisella kaijutinkaapelilla, ja kokeilin 8ohmin stereokuormaa. Kummallaki kohisee. kohisee. ostin niitä kesällä 2 kappaletta muille ja kumpikin on samanlaisia. Kohisevat ihan samalla tavalla kuin meikäläisen oma 6505 combo. |
tukse 06.02.2010 11:31:07 | |
---|
Aivan aivan.. mites onko normaalia kun toi vasemmanpuoleinen muuntaja vinkuu? Onkohan tuo edes muuntaja.. noh kummallaki puolen on tuommoset mötikät, ja vasemmanpuolinen pitää ihme vingunta ääntä |
Vapour 06.02.2010 12:48:50 | |
---|
tukse: Aivan aivan.. mites onko normaalia kun toi vasemmanpuoleinen muuntaja vinkuu? Onkohan tuo edes muuntaja.. noh kummallaki puolen on tuommoset mötikät, ja vasemmanpuolinen pitää ihme vingunta ääntä Kuulostaa oudolta, ellei kyseessä ole hakkurivirtalähde. Onko vinku korkeataajuista? If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe. |
tukse 06.02.2010 13:08:30 | |
---|
Joo, korkealaatuista on. Tänään ei enää vinkunut ku pistin laitteet päälle. Strange.. |
teukka 06.02.2010 20:21:43 | |
---|
Mulla soitto volumella (2)kuuluu kohinaa mutta jos volat on nollilla ei sieltä sillon mitään ihmeitä kuulu. Tosin nyt kun mulla on ollut POD efektilenkissä noisegate päällä on pino lähes äänetön vaikka olisi skebasta ja nupista volat päälläkin. Tämähän tietysti on jo eri asia. Kaverin Krankin pino kohisee ihan samalla lailla jos soittovolat päällä mutta skeba potikasta hiljaa. There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
-Pyhimys- 21.02.2010 17:38:02 | |
---|
No nii! "Pitkän" ja mukavan yhteiselon jälkeen piti palailla kirjottamaan hieman tuosta 6262:sta. Elikkäs. Hmm.. Alotettaan siitä että ihte löytäny kerranki hyvät soundit vahvistimesta, eli aikalailla omaan tarpeeseen sopivat, joita aikasemmat vahvistimet ei saanu tarjottua. Ja tottakai, heti ku ne löytyy ja ehtii tykästyä ja kehua tuota nuppia niin se otti jostai virtapiikkiä ja räjäytti sulakkeen. Nyt se sitten pitää välillä ihan ihme ääniä, tosin toimii kyllä tällä hetkellä (Mitä nyt surinat ja rätinät ku ei soita niin on suurentunu tuon tapahtuman takia, eli varmaa jotai muutaki ku se sulake ottanu sitä virtaa). Soittelen ite tuommosella Schecterin Hellraiser c-7 ja Benttonin Celestionin kajareilla varustetulla kaapilla. Hyvä yhdistelmä, mitä nyt on saanu aika kovasti säätää :D. Mielestäni aika tummat soundit lähtee. Toiset tykkää, toiset ei. Mutta: Bugera 6262 toiminut siis sen n. 1 vuotta. Pientä häikkää on välillä ollu, esim. volumet saattaa heitellä ja muuttua tunkkasemmaks pitemmän soittotuokion aikana (putkista johtuupi aikas varmasti) ja ylläri, viime reeneissä putos se Power-Valon sininen kuori pois. Ja perus "rätinää ja ritinää" tietenki. Yhteenveto: -Soundit kohillaan ja älyttömästi tehoa. Säröä riittää varmasti kaikkien tarpeeseen ja haastaa varmasti hintaluokassaan paljon kalliimpiakin vahvistimiä soundinsa puolesta. Tykkään todella. -Luotettavuudessa sanomista, sillä komponentit varmasti halvimpien joukosta ja putkien laadusta en mene yhtään takuuseen. Viimeistelyssä myös hieman parannettavaa. En aio tuota lähettää kuitenkaa mihinkää takuuseen, se ritinä ei ole niin haittaavaa kuitenkaan loppupeleissä. Ja eipä taitais olla tulossa heti uutta tilalle jos eivät sitten korjaa. |
teukka 21.02.2010 19:12:50 | |
---|
EXREMAINS "Choices"-EP 3.3.2010 @Myspace.
Muista tsekata!! |
Kivijalka 21.02.2010 19:28:26 | |
---|
teukka: Tossa on pätkä joka liippaa aihetta.... http://www.youtube.com/watch?v=XWLn239IAvM Olis nyt pimputellut sillä Peevelilläkin, eihän tuollainen "lol, tää onkin bugari" video nyt sano mitään niiden pönttöjen eroista. Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
Hellureiii 01.03.2010 16:51:42 | |
---|
Itse tässä bugeraa harkinneena haluaisin tietää, että kun noita vikoja ilmeisesti on aik apaljon ilmennyt, niin miten on nykypäivänä tuon asian laita? Eli tuleeko sieltä tehtaalta tänäkin päivänä viallisia? Entäs ne jotka ovat saaneet takuusta uuden/korjauksen, niin onko ongelmat toistuneet? |
teukka 01.03.2010 17:27:49 | |
---|
Puolustan aina omaa 6262-nuppia kun on ollut täysin murheeton kohta 2 vuotta. Tykkään saundista erittäin paljon. Hinta/laatu-suhde on erittäin kohdallaan ja kun ostaa pitkän takuun myöntävästä kioskista on oikein käytettynä turvallinen vaihtoehto. EXREMAINS "Choices"-EP 3.3.2010 @Myspace.
Muista tsekata!! |
Hellureiii 09.03.2010 23:07:28 | |
---|
teukka: Puolustan aina omaa 6262-nuppia kun on ollut täysin murheeton kohta 2 vuotta. Tykkään saundista erittäin paljon. Hinta/laatu-suhde on erittäin kohdallaan ja kun ostaa pitkän takuun myöntävästä kioskista on oikein käytettynä turvallinen vaihtoehto. Mites onko clean kanava kuinka laadukas? Säröpuolella tuo ilmeisesti vastaa aika paljon tuota 6505:sta? Vielä se, että toimiiko hyvin myös hiljaisessa soitossa? Ja ilmeisesti 6262 on sitten vastaava kuin 6505+? Pahoittelen jos vastaukset näihin löytyvät jo tästä keskustelusta, mutta on niin paljon sivuja, että ei jaksaisi etsiä niin tarkkaan :D |
Juicy 09.03.2010 23:10:22 | |
---|
Vielä se, että toimiiko hyvin myös hiljaisessa soitossa? Yhtä "hyvin" kuin esikuvansa. Eli ei makkariin ilman keinokuormaa ja/tai EQ-poljinta loopissa. Juicylle jallua juotetaan,
sairasauton paareilla kannetaan.
Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä,
Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä |
Hellureiii 09.03.2010 23:13:15 | |
---|
Juicy: Yhtä "hyvin" kuin esikuvansa. Eli ei makkariin ilman keinokuormaa ja/tai EQ-poljinta loopissa. Okei :D Eli siinä mielessä ei eroa ainankaan ole :) |