Kikka Korea 08.03.2004 17:24:57 | |
---|
Oletteko ostaneet tuolta mitään? Jos olette, miten ovat antaneet alennusta? Ajattelin hommata Pearlit jossain vaiheessa ja tuo olisi yksi vaihtoehto jos sieltä saisi riittävästi hinnasta pois. |
drummer 1 08.03.2004 18:11:35 | |
---|
Ne eivät myy mitään yksityisille vaan kaikki menee niiltä eteenpäin jälleenmyyjille..niin ne ainakin mulle ilmoitti kun kysyin niiltä muutama viikko sitten Pearleista. Helsingin Musamaailmasta kannattaa käydä pyytämässa tarjous Pearleista.. |
Kikka Korea 08.03.2004 20:31:34 | |
---|
Kiva kun joku vetää aina välistä. Pitää vissiin yrittää hommata jonkun tutun kautta suoraan SMI:stä. Eihän tästä tuu mitään. |
Drummer666 08.03.2004 22:22:14 (muokattu 08.03.2004 22:22:40) | |
---|
no mun mielestä tulivat suoraa tuolta noi mun pearlit..... mene ja tiedä sitte mikä juttu siinäkin oli takana.... EDIT.tai sitten olen käsittäny jonku kohan väärin "" I´ve felt the hate rise up in me... kneel down and clear the stone of leaves... i wonder out where you can´t see.. Inside my shell i wait and beed... |
Paas 08.03.2004 22:24:58 | |
---|
Ne eivät myy mitään yksityisille vaan kaikki menee niiltä eteenpäin jälleenmyyjille..niin ne ainakin mulle ilmoitti kun kysyin niiltä muutama viikko sitten Pearleista. Helsingin Musamaailmasta kannattaa käydä pyytämässa tarjous Pearleista.. Tollasta en olekkaan kuullut. Minulle kyllä tyrkittivät suoraan pedaaleja yhdessä vaiheessa. En tiedä sitten että olisiko käytäntö muuttunut. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Kylläpäs myyvät suoraan yksityisille. Itsekin olen kerran ostanu niiltä Pearlin piccolon. Muistakin tuotteista oon aika ajoin niiltä kyselly ja sen siellä niiden nettisivuilla olevan hinnaston hinnoista ne antaa kyllä alennusta kun pyydät. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Kikka Korea 09.03.2004 11:24:45 | |
---|
Minkälaista alennusta ne on antaneet? Antaakohan ne enemmän jos ostaa enemmän, eli pöntöt ja hardwaret hintaluokassa 3000 euroa? |
Mikko A 09.03.2004 14:21:08 | |
---|
Minkälaista alennusta ne on antaneet? Antaakohan ne enemmän jos ostaa enemmän, eli pöntöt ja hardwaret hintaluokassa 3000 euroa? Noo, en osaa sanoa, mutta mä sain sen piccolon sillon muistaakseni 210 eurolla ja uusimmassa hinnastossa näyttäis olevan 220 euroa (Thomannilla baitövei 225). Tosin Pearlin hinnathan on sen jälkeen tullu alas aika paljon eli alennus oli varmaan suurempi kun 10 ernoa... Kysäseppä pirruuttas. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
drummer 1 11.03.2004 20:22:51 | |
---|
Kummallista. Tarkistin vielä heiltä saamani sähköpostin ja siinä luki näin: "Kaikki instrumentit menee meiltä eteenpäin liikkeille."..sitten aloin muistelemaan, niin he ovat minullekin tarjonneet joskus jotain Pearl Export settiä kun oli torilla ilmoitus että halusin ostaa rummut... |
JanneO 12.03.2004 08:17:23 | |
---|
Muistaakseni smi olisi avannut tai ainakin ollut avaamassa ihan omaa liikettä myös? Ainakin ne muuttivat vajaa vuosi sitten tuolta vanhalta paikkaa pois. |
Boogiman 12.03.2004 08:44:03 | |
---|
Ostin n.4/5 vuotta sitten Pearlin settini suoraan SMI-musiikista. Ale tais ollan20% |
Kikka Korea 12.03.2004 09:55:53 | |
---|
Ai niin, he tarjosivat minullekin Exporttia pari vuotta sitten. |
Mikko A 12.03.2004 14:17:21 | |
---|
Muistaakseni smi olisi avannut tai ainakin ollut avaamassa ihan omaa liikettä myös? Ainakin ne muuttivat vajaa vuosi sitten tuolta vanhalta paikkaa pois. Näin muuten viime yönä jotain unta, jossa sitten sattumalta näin semmosen helvetin ison tavaratalon. Siinä oli isot punaset näyteikkunat joissa luki SMI ;) Niin, Lönnrotin kadullehan (Hel) ne tuossa viime vuonna muuttivat. Vaikka itse olen sattuneesta syystä joutunut joka kerta Helsingissä käydessäni kävelemään monta kertaa Lönkan päästä päähän, niin en ole SMI:n liiketilaa siellä nähnyt. Kummaa piilottelua. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |