KoskPaavo 02.02.2010 20:10:24 | |
---|
Tuo toteutettavuushan riippuu ihan siitä, miten filsun envelope triggautuu... |
poppamies 05.02.2010 11:18:09 | |
---|
isojussi: Nyt kun katsoin ton pätkän, niin tolla rytmitajulla edelleen tanssijoiden... ... vaikka mikäs siinä - ihan normi keskivertotanssijan rytmitaju! Tuo oli selvästi bändin moka. Lähteä nyt tuolla tavalla hämmentämään yleisöä. Kaikki kuulijat varmaan tunnisti tuon Letkiksen melodian ja kuvitteli että sieltä tulee letkis ennemmin tai myöhemmin. Tulihan se mutta sambana. Bändin moka. Letkajenkka letkajenkkana ja sambat samboina. Lord Of The Strings |
EP 05.02.2010 11:25:24 (muokattu 05.02.2010 11:38:52) | |
---|
poppamies: Tuo oli selvästi bändin moka. Lähteä nyt tuolla tavalla hämmentämään yleisöä. Kaikki kuulijat varmaan tunnisti tuon Letkiksen melodian ja kuvitteli että sieltä tulee letkis ennemmin tai myöhemmin. Tulihan se mutta sambana. Bändin moka. Letkajenkka letkajenkkana ja sambat samboina. Joo joo joo ja sitten mä heräsin ja päästin kissan pihalle! Olisin ihan samaa mieltä jos oltas oltu vaikka tuolla: http://www.hki-pavi.fi/home.html ..eikä se varmaan sielläkään mikään moka ois? |
Soitetaan polkkaa ja lajin taitajia parketilla, kesken kaiken pändi alkaa helekutisti kiihdyttämään tempoa. Se ei ole oikein kiva, ainakaan pitkään jatkuessaan ..ehkä kuitenkin muutama tahti lopussa jos sekään. |
mack the knife 05.02.2010 14:02:19 | |
---|
Eikö ne soita tuolla naapurimaassa kaikki biisit noin. Kalinkat ja mitä niitä on. COVS n:o 1. |
EP 05.02.2010 14:04:14 (muokattu 05.02.2010 14:05:25) | |
---|
mack the knife: Eikö ne soita tuolla naapurimaassa kaikki biisit noin. Kalinkat ja mitä niitä on. Jep ja tanssivat sitä ripapaskaa, vai mikä se oli? |
Ruutikallo 05.02.2010 19:52:50 | |
---|
Tällekin palstalle tiedoitus: Tässä omakohtainen kokemus: Varokaa kauppamiestä nimeltä EETU PAKKANEN. Huijari!!!! Muiltakin foorumeilta tuttu. Laitan vielä tilinron, jos joku sattumalta on mennyt samaan halpaan kuin minä. Jätän yhden nron pois niin en syyllisty yksityisyyden loukkaukseen. Tilinro: *42835-120072 Puh:041-782555* Myy ja kaupittelee olematonta tavaraa. On poliisille ennestään tuttu, joka selvisi rikosilmoitusta tehdessä. Kohtalaisen vakuuttava esiintyminen, mutta ei rahojen siirron jälkeen ole enää tavoitettavissa. Enkä ole mielestäni kovinkaan sinisilmäinen nettiostoksilla. Tai näin minä luulin.. Olkoot tämä varoitus muille. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Juupe 08.02.2010 01:14:44 | |
---|
poppamies: Tuo oli selvästi bändin moka. Lähteä nyt tuolla tavalla hämmentämään yleisöä. Kaikki kuulijat varmaan tunnisti tuon Letkiksen melodian ja kuvitteli että sieltä tulee letkis ennemmin tai myöhemmin. Tulihan se mutta sambana. Bändin moka. Letkajenkka letkajenkkana ja sambat samboina. Sori, mutta mä en kyllä löydä tuosta sovituksesta mitään sambaan viittaavaa...?? Meillä on yhdellä taukomusalevyllä pari beatiksi sovitettua jenkkaa (en nyt just muista biisejä, mutta toisen laulaa Taneli Mäkelä, ja toisen kai T. Kansa), ja aika usein väki tanssii niitä sujuvasti jenkkana. Tempon puolesta onnistuu tässä tapauksessa ihan hyvin. |
Pete V. 08.02.2010 03:49:30 | |
---|
Juupe: Sori, mutta mä en kyllä löydä tuosta sovituksesta mitään sambaan viittaavaa...?? No, juu, pitäisiköhän sitten myöntyä toteamaan, että lattaria, samba jotenkin mielessä ... |
EP 08.02.2010 05:56:32 (muokattu 08.02.2010 05:57:02) | |
---|
Vieläköhän tätä pitäis jatkaa?? 8 D |
KanttoriPiiparinen 16.02.2010 16:18:53 | |
---|
Oli minulla nuorna miesnä tällainenkin vaiva: Disco-jytkettä soittaessamme jäin katselemaan tiukka peräisiä mimmejä. Tämä ei ole tietenkään mitään uutta soittajille, mutta jos joku nymfi tanssi epätahdissa niin jäin sen peräsimeen hypnotisoituneena komppaamaan ladyliken ahterin viittomaan tahtiin. Pojat joutuivat tuon-tuosta potkimaan urkupenkin jalkaan ykköstä... Nolotti. -Vanhemmiten vaiva on hieman helpottanut. Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua. |