Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kirjakahvila (Turku)
1
konehes
26.01.2010 14:19:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

+ Nimi
Kirjakahvila
 
+ Sijanti
Vanha Suurtori 3, Brinkkalan sisäpiha, Turku
 
+ Aukioloajat
ma-pe 11-19, keikkailtoina pidempään, olisiko klo 23 asti.
 
+ Koko
Todella pieni. Varsinainen "sali" + kolme huonetta.
 
+ Arvioita keikansaantimahdollisuksista ja esiintyjätyypistä (demobändit/nimibändit)
Pääasiassa tuntemattomia akustisia kokoonpanoja. Folkkia ja kaikenlaista vaihtoehtomusiikkia. Keikat ovat perjantaisin, eikä välttämättä edes joka viikko, sillä siellä järjestetään myös elokuvailtoja ja muutakin toimintaa.
 
+ Tekniikka (pa & sähkö, etenkin voimavirta yms.)
Paikan päällä ei ole mitään äänentoistoa. Toisaalta paikka on niin pieni, että akustisesti siellä pärjää aivan hyvin ilmankin.
 
+ Valot
Ei valolaitteita.
 
+ Lava & backstage -kuvaukset
Ei lavaa, voi soittaa missä haluaa. Ei takahuonetta, mutta soittimet voi jättää säilöön varastoon, jos ei halua roudata saman tien pois.
 
+ Ruokailumahdollisuus
Pari kertaa olen tuolla soittanut ja on saanut syödä vapaasti paikan päällä tehtyjä todella maukkaita kakkuja ja piirakoita.
 
+ Roudaus (miten)
Autolla pääsee ajamaan Hämeenkadulta Brinkkalan sokkeloiden kautta ihan oven viereen. Siitä sitten muutama metri sisään.
 
+ Yleisökuvaus (opiskelijoita/juoppoja kantapeikkoja/mitä?)
Paikka on hieman syrjässä keskustasta (tois pual jokkee, hehe), joten satunnaisia katsojia tuskin tulee. Paikka on varsinaisesti kahvila ja on iltaisin auki, vain jos on tapahtumaa, joten senkin puolesta ei kannata odottaa liikoja. Päivisin asiakaskunta on pääosin hipimpää osastoa.
 
+ WWW-sivut
http://www.kirjakahvila.org/wordpress/
 
+ Hyvää
Oikein mukava, pieni paikka. Henkilökunta on ystävällistä ja avuliasta. Ja koska paikka on niin pieni, on mahdollista saada aikaan todella intiimi keikkatunnelma. Leivonnaiset ovat myös maistuvia.
 
+ Huomioitavaa
Yleisön saaminen paikalle on aika pitkälti kiinni omasta aktiivisuudesta. Keikkoja on mahdollista mainostaa myös tapahtumakutsulla Kirjakahvilan Facebook-ryhmälle. Kirjakahvila on varsin samantyyppinen paikka kuin Kulttuurikahvila Hertta Tampereella, joskin pienempi.
 
cherub with heavy metal machine
miffe
27.01.2010 11:17:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

konehes:
 
+ Ruokailumahdollisuus
Pari kertaa olen tuolla soittanut ja on saanut syödä vapaasti paikan päällä tehtyjä todella maukkaita kakkuja ja piirakoita.

 
Täysin vegaaninen keittiö, suosivat luomua ja reilun kaupan tuotteita.
 
+ Roudaus (miten)
Autolla pääsee ajamaan Hämeenkadulta Brinkkalan sokkeloiden kautta ihan oven viereen. Siitä sitten muutama metri sisään.

 
Todistettavasti on toi mun täyskorkea LT35 kans menny siitä, mutta en olis varma hesarin sunnuntainumeron mahtumisesta peilien ja seinän väliin. Toisaalta, periaatteessa, sinne vanhalle suurtorille ei sais ajaa edes huoltoajoa ilman eri lupia (eikä ole ainut paikka Turussa, jossa on näin).
 
+ Yleisökuvaus (opiskelijoita/juoppoja kantapeikkoja/mitä?)
Paikka on hieman syrjässä keskustasta (tois pual jokkee, hehe)

 
Ny pomppas! Se on nimenomaan täl puol jokke! Stadin (ja tuomiokirkon) puoli on aina "täl". Kauppatori on "tois". *tana!
 
turkulainen
konehes
27.01.2010 11:28:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ny pomppas! Se on nimenomaan täl puol jokke! Stadin (ja tuomiokirkon) puoli on aina "täl". Kauppatori on "tois". *tana!
 
Haha, turkulainen! :D
 
cherub with heavy metal machine
vanttera
03.02.2010 13:56:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miffe: Ny pomppas! Se on nimenomaan täl puol jokke! Stadin (ja tuomiokirkon) puoli on aina "täl". Kauppatori on "tois". *tana!
 
Aaaa-vitun-men!
 
Ketä sinne pitää käskeä jumalauta!
 
Taidan olla ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa.
VolmariKuulapää
04.02.2010 23:11:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis täällähän ovat olleet Jarkko Martikaiset ja vissiin itse Dumarikin. Jos vaan mahdollista, niin yrittäkää keikkaa tuonne saada. Ja mainostakaa itse, ei etteikö kirjakahvilaa kiinostaisi, vaan koska Turkussessa tuo ilmoittaminen on helvetin kallista ja hankalaa. Hieno paikka, hienoja esiintyjiä.
 
Paska basisti - jyrkkä ei sooloille.
miffe
06.02.2010 11:32:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VolmariKuulapää: Siis täällähän ovat olleet Jarkko Martikaiset ja vissiin itse Dumarikin. Jos vaan mahdollista, niin yrittäkää keikkaa tuonne saada. Ja mainostakaa itse, ei etteikö kirjakahvilaa kiinostaisi, vaan koska Turkussessa tuo ilmoittaminen on helvetin kallista ja hankalaa. Hieno paikka, hienoja esiintyjiä.
 
Joo, mut ne esiinty siin Brinkkalan pihan puolella ulkoilmatapahtumassa.
 
turkulainen
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «