Aihe: Spotify
1 2 3 4 5100 101 102 103 104122 123 124 125 126
StJerky
03.02.2010 12:17:34
kylereese: kyllä on spotifyn mobiili käyttö jäänyt alkuinnostukset jälkeen sen verran vähäiseksi, että taidanpa lopettaa premium tilin vähäistä kotikäyttöä ei mainokset haittaa..

Hankalalta tuntuu se mobiili minustakin. Pitäisi olla pirusti aikaa että saisi piisit luuriin.
lukethesis
03.02.2010 12:18:42
StJerky: Hankalalta tuntuu se mobiili minustakin. Pitäisi olla pirusti aikaa että saisi piisit luuriin.

Kertokaas vähän tarkemmin, mikä siinä mättää? Ja millä puhelimella?

Ajatuksen tasolla tuo on kiinnostanut, nimittäin yhdistelmä Spotify + iPhone.
Zammy
03.02.2010 14:22:15
lukethesis: Ajatuksen tasolla tuo on kiinnostanut, nimittäin yhdistelmä Spotify + iPhone.

Mulla on iphone ja spotify ja kokemus on silleen varovaisesti plussan puolella. Ainakin mulla nuo offline playlistit toimii tosi nopsaan, yksi levyllinen latautuu kotona n. minuutissa puhelimeen. Tosin harvemmin tuota offlinea käytän vaan itse olen ihan 3G:n kautta streamaillut ja hyvin tuo on toiminut, ainakin tosiaan niin pitkään kun ollaan 3G-verkon alueella, sen ulkopuolella alkaa helposti pätkiä.

Tuo itse ohjelma on myös toisinaan selkeästi hitaampi kuin kaikki muut iphonen ohjelmat. Ei tosin tuota kovin suurta tuskaa jos esimerkiksi kuuntelee jotain ennaltatehtyä playlistiä tai kuuntelee kokonaisen levyn alusta loppuun, silloin soitto kyllä soi ihan saumattomasti. Jos taas haluaisi joka biisin välillä tehdä uuden biisi / artistihaun niin voi alkaa kyllä käymään päähän se tahmeus.
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
StJerky
03.02.2010 14:29:16
lukethesis: Kertokaas vähän tarkemmin, mikä siinä mättää? Ja millä puhelimella?

Nyt kun taas kokeilin, niin oli ladannut yhden levyn kahteen kertaan. Intuitiivisuus puuttuu. En taaskaan osaa ladata uusia piisejä. Pitäisi etsiä ohjeet tästä ketjusta kuukauden takaa. Puhelin Nokia E51.
Johnny Buzz
03.02.2010 14:40:27

StJerky: Pitäisi etsiä ohjeet tästä ketjusta kuukauden takaa. Puhelin Nokia E51.

Riittäiskö tää demovideo ohjeiksi http://www.youtube.com/watch?v=sB5NBS1YPGQ
StJerky
03.02.2010 14:45:56
Johnny Buzz: Riittäiskö tää demovideo ohjeiksi http://www.youtube.com/watch?v=sB5NBS1YPGQ

Oikein hieno, kiitos. Mutta hyvin tehtyjä systeemeitä osaa käyttää ilman ohjeitakin.

1. Etsi levy
2. lataa kääkkään

ei tarvitsisi tuon kummempaa olla.
zekeode
03.02.2010 15:12:06

Pieni päivitys tulossa:
https://www.spotify.com/blog/archives/2010/02/03/related-artists/

Toivottavasti toimii mukavasti vähemmän tunnettujen artistien kanssa.
aijommi
03.02.2010 15:37:18
zekeode: Pieni päivitys tulossa:
https://www.spotify.com/blog/archives/2010/02/03/related-artists/

Toivottavasti toimii mukavasti vähemmän tunnettujen artistien kanssa.

Noniin, ja tietysti mulle pukkaa tällästä: "Unable to auto update Spotify (error code 308). Spotify will operate in offline mode. Please logout and login to try again."
"Jazz on muuan raakalaismaisimpia, järjettömämpiä ja tietysti rumimpia hyppelyitä, mitä tylsät neekeriaivot ovat keksineet"
kylereese
03.02.2010 22:51:19
lukethesis: Kertokaas vähän tarkemmin, mikä siinä mättää? Ja millä puhelimella?

eihän siinä spotifyn iphone versiossa varsinaisesti mitään vikaa ole vaikka käyttöliittymä hiukan kömpelö onkin ja kaatu aika ajoin varsinkin hakuja tehdessä..

Parasta tossa softassa on offline moodi minkä käyttömistä ei voi kuin suositella ihan akkukeston kannalta striimaus kun syö akun loppuun suht nopeasti..
i hate everything
SiwamieS
07.02.2010 17:16:46
Exhausted: Uusi related artists -toiminto on ihan huippu, oon löytänyt paljon uusia artisteja, joiden en tiennyt olevan Spotifyssä

Onks siinä jotain muuta uutta kuin että nyt siinä on nimien lisäksi myös artistien kuvat? :P
I wanna see movies of my dreams
zekeode
07.02.2010 17:23:41

SiwamieS: Onks siinä jotain muuta uutta kuin että nyt siinä on nimien lisäksi myös artistien kuvat? :P

Ennen ei ollut pienillä bändeillä mitään suosituksia. Nykyään lähes jokaiselta on jotain. Aikaisemmin nuo related artists yms. haettiin allmusicista, ja nyt on lisäksi Spotifyn käyttäjien "suositukset". Iso harppaus eteenpäin.
M4ss3 m/
07.02.2010 17:28:27
Miten tuon uuden version saa?
zekeode
07.02.2010 17:32:26 (muokattu 07.02.2010 17:33:38)

M4ss3 m/: Miten tuon uuden version saa?

Lataamalla sivuilta uudestaan, tai odottamalla, että päivittyy itsestään. Kannattaa muuten sulkea Spotify-client välillä kokonaan (vinkkinä niille jotka pitää konetta 24/7 päällä), muuten lisättyjä levyjä ei pysty hakemaan. :)
käböu
07.02.2010 18:02:12
hei,

Mielestäni tämän sivuston säännöissä ei kielletty kutsun pyytämistä. Ja jos tällä sivustolla on joskus kutsuja jaeltu, niin olettaa sopii että googlen kautta se selviää ja aikaansaa rekisteröimisryntäyksen. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ollut pahoittaa herrojen mieltä kun täältä kutsua pyysin. Toivottavasti jatkossa saatte kirjattua asian sääntöihin,esim että kutsuja ei foorumilla saa jakaa. Ne jotka ovat täällä kutsuja vastaanottaneet ovat omalta osaltaan ruokkineet sitä käsitystä että kutsun saa täältä ja helposti. Nyt sitten päivitellään ihmisiä jotka tulevat täältä hakemaan pelkästään kutsuja. Ei voi kuin ihmetellä.
zekeode
07.02.2010 18:12:07

käböu: hei,

Mielestäni tämän sivuston säännöissä ei kielletty kutsun pyytämistä. Ja jos tällä sivustolla on joskus kutsuja jaeltu, niin olettaa sopii että googlen kautta se selviää ja aikaansaa rekisteröimisryntäyksen. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ollut pahoittaa herrojen mieltä kun täältä kutsua pyysin. Toivottavasti jatkossa saatte kirjattua asian sääntöihin,esim että kutsuja ei foorumilla saa jakaa. Ne jotka ovat täällä kutsuja vastaanottaneet ovat omalta osaltaan ruokkineet sitä käsitystä että kutsun saa täältä ja helposti. Nyt sitten päivitellään ihmisiä jotka tulevat täältä hakemaan pelkästään kutsuja. Ei voi kuin ihmetellä.

Pitääkö kaikkeen olla säännöt? Eikö nettietiketti riitä? Netti on lisännyt entisestään "kaikki-heti-mulle-ja-nyt"-ilmiötä.

Itse seuraan tätä keskustelua siinä toivossa, että keskusteltaisiin itse ohjelmasta ja sen sisälllöstä. Nykyään lähes jokainen viesti liittyy kutsujen saamiseen.
Bongowing
07.02.2010 18:18:36
zekeode: Nykyään lähes jokainen viesti liittyy kutsujen saamiseen.

Näkyy niitä olevan ekasta sivusta lähtien (ehkä jossain vaiheessa vähemmän, en ole kovin aktiivisesti seurannut). Ehkä se oma ketju näille ois hyvä idea?
But where the heck is magenta?
käböu
07.02.2010 18:20:18
Oletatko että joku kirjoittamaton sääntö tosiaan tehoaisi? Tässä viestiketjussa taisi olla joku 2000 viestiä, ja noin 70% varmaan kutsu pyyntöjä. Eli tuskin ne kutsun pyytämiset nyt loppuisivat sen takia että sitä paheksutaan yleisesti. Vai olenko ihan väärässä?

Mutta omasta puolestani voin sanoa että taidan kokeilla maksullisella versiolla, nyt kun on lukenu tässä ketjussa olevia mielipiteitä spotifaista. Se ei kuitenkaan ole kallis verrattuna siitä saatavaan hyötyyn.
M4ss3 m/
07.02.2010 20:40:30
Vähän ärsyttää kun katsoin, että yhdelle bändille oli tullut vaikka kuinka monta uutta levyä Spotifyyn niin yhdelläkään ei ollut sen bändin parasta biisiä. Itseasiassa noi oli jotain demolevyjä.
Planetist
07.02.2010 20:48:03
käböu: Oletatko että joku kirjoittamaton sääntö tosiaan tehoaisi? Tässä viestiketjussa taisi olla joku 2000 viestiä, ja noin 70% varmaan kutsu pyyntöjä. Eli tuskin ne kutsun pyytämiset nyt loppuisivat sen takia että sitä paheksutaan yleisesti. Vai olenko ihan väärässä?

Mutta omasta puolestani voin sanoa että taidan kokeilla maksullisella versiolla, nyt kun on lukenu tässä ketjussa olevia mielipiteitä spotifaista. Se ei kuitenkaan ole kallis verrattuna siitä saatavaan hyötyyn.

Olen soittanut poliisit. Poistu ketjusta heti ja mene ovelle odottamaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)