Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kilpailut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bassolinjaskaba 40:n äänestys
1 2 3 4
hollstro
01.02.2010 17:59:05 (muokattu 02.02.2010 09:37:03)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pannaan äänestys käyntiin:
 
Osallistujat:
 
Poppamies: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6844
J.Hollström: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6845
Big Papa: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6846
Esa H: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6843
Johannes t: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6847
sneaky snake: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6855
omarklah: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6857
jogo3000: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6858
jaakonam: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6884
sirdickyj: http://dl.dropbox.com/u/4317313/skaba%2040.mp3
2541: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6870
Teijo K: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6876
hollstro: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6908
Antti K: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6943
 
jaossa 7 pistettä
 
Äänestysaikaa 14.2., elis Sunnuntaihin saakka. Kertokaa jos haluatte pidentää äänestysaikaa.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
poppamies
01.02.2010 18:40:59 (muokattu 01.02.2010 18:41:23)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

+J Hollström: Hyvä soundi. Pisteelliset kahdeksasosat sopi hyvin tähän.
 
BigPappa: Pikkusen rymihäiriöitä tässä. Enkä oikein soundistakaan pitänyt. Muuten OK perusveto tähän taustaan.
 
+Esa H: Hyvä ja erottuva soundi. Oikeinkin minun mieleinen soundi. Ei soitossakaan mitään moittimista. Plussan paikka.
 
+Johannes_t: Erillaisesta melodisesta lähestymistavasta plussa. Soundista en oikein päässyt itseni kanssa yhteisymmärrykseen pidänkö vaik enkö pidä. Päättäkää keskenänne.
 
+Sneaky snake: Hilpeä bassolinja. Sirkusmusaa. Plussan arvoinen veto.
 
Omarklah: Aika hyvä soundi. Niin kuin aina. Muuten jätti vähän tunteettomaksi. Ei huono ei hyvä linja.
 
+Jogo3000: Tykkäsin. Spontani veto. Sillai paikanpäällä soitettu. Ei mietitty puhki.
 
Jaakonam: OK soundi. Vähän löysä ja harva niin kuin niin monet muutkin vedot tässä kisassa.
 
+Siedickyj: Tähän sopii nämät pisteelliset kahdeksasosat niin kuin perse ämpärille taas kerran.
 
2541: Soundi aivan mainio. Alussa jopa stereona. Muuten ei ollut niin mielikuvituksellinen mitä odotin. Vähän varman päälle soitettu. Enämpi riskiä parempi.
 
+TeijoK: Hyvä meininki ja hyvä soundi. Svenga kuin hirvi. Tämä tausta vaatii vähän tekohengitystä. Hyvä veto
 
Hollstro: Pisteellist kahdeksasostahan sopii tähän. Plekusoundista en niinkään tykännyt. Ei soitossa sinänsä mitään vikaa.
 
Antti K : Vähän väljä fiilis jäi tästäkin vedosta. Jotain rytmistatementtiä mitä minun mielestä ei tukenut biisiä
 
G strings are for strippers!
omarklah
01.02.2010 18:58:04 (muokattu 02.02.2010 09:46:16)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Poppamies - Pysyy kohtuullisen hyvin kasassa. Puolenvälin jälkeen muutama sävelvalinta kuullosti aika arveluttavalta.
J.Hollström - Ei huomauttamista. Toimii.
Big Papa - Toimii tämäkin. Alussa muutama isku ei osu ihan kohdalleen.
Esa H - Alun hiukan humpahtava rytmitys ei oikein miellytä mun korvaani. Lopussa istuu paremmin tai stten vaan korva tottui...
Johannes t - Lähtee hienosti liikkeelle. Väliosa ei oikein minun makuuni.
sneaky snake - Soitto toimii hyvin - suristimesta en tykkää.
jogo3000 - Alun walking bass ei oikein iske. Väliosa toimii paremmin. Loppu hyvä.
jaakonam - Hyviä ideoita taas. Toteutus ei ihan riitä pisteille.
sirdickyj - Napakka linja. Hieno väliosa.
2541 - Täytyy erikseen mainita erinomainen soundi. Hyvä linja.
Teijo K - Walking bass ei edellenkään oikein istu mun käsitykseeni tän biisin bassolinjasta. Soitto toimii kyllä hyvin.
hollstro - Tarkkaa naputusta. Yksinkertainen, toimiva linja. Ehkä hiukan vaihtelua olisi saanut linjan rytmityksessä olla.
Antti K - Hyvää soittoa kautta linjan. Linja sinällään ei aiheuttanut väristyksiä.
 
2p sirdickyj
2p 2541
1p J.Hollström
1p Big Papa
1p hollstro
 
Ekstiätuanoikato...
BigPapa
01.02.2010 19:34:14 (muokattu 01.02.2010 22:58:13)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Poppamies: Soundi aika ok mutta basso liian pinnassa ja mun mielestä tollanen rauhaton oktaaveissa pomppiva juttu ei vaan oikein istu tälläseen. Rytmistä ja tonaalista häikkää mitä nyt muita soittimia vähän kuuli.
 
J.Hollström: Tässä on toimiva tsydeemi. Itse oisin vetänyt vähän legatompana ton dönkködönkkö jutun niinkuin vissiin vedinkin, mut pikku juttu. 1p
 
Esa H: Mukava soundi ja mukavat soitto ideat. Vähän katkova linja alussa kuiteskii mun makuun.
 
Johannes t: Ei moittimista tzoundissa ja muutenkin ihan mukava veto ja ok linja. 1p
 
sneaky snake: No ny shuflaa ja tapahtuu kaikenlaista monenlaista. Hyvä soundi ja meininki, mut mulle vähän liikaa tapahtumia.
 
omarklah: No joo botnea on ja tyyltä tälläiseen meininkiin. Taisin pitää. 1p
 
jogo3000: Walking ei munsta sovi. Sit toki tuloo vällee muutakin. Soundi toimii.
 
jaakonam: Hyvä soundi mut jotenkin ei mun mielestä tue meininkiä kuten basson homma on.
 
sirdickyj: Het lähtee shuflaamaan, basso hiukka kovalla mut soitto toimii ja linja. Vähän sointuakin messissä. 1p
 
2541: Mjoo hyvin lähtee. Täähän jatkuu näköjään Blockbusterina ja JeanGenienä....jes...1p
 
Teijo K: En oikein tästä walking bass tsydeemistä ymmärrä tähän. Munsta tää kaipaa sellasta perusääni juttua.
 
hollstro: No niin näin lähtee hyvin ja jatkuukin. 1p
 
Antti K: Kyllä näinkin. Toimiva homma. 1p
 
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
Esa H
01.02.2010 22:16:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Poppamies: Free-meininkiä. Beeosa toimi paremmin kuin aaosa. Ei ainakaan ylituotettua.
H.Hollström: BC-tyylinmukainen linja saundeja myöten. Basso hieman alhaalla.
Big Papa: Räyhäkkä plektrasaundi. Alussa olisi voinut soittaa enemmän etukenossa. Nouseva kuvio hyvä.
Johannes t: Hyvä melodinen linja. Liutukset hyviä. +
sneaky snake: Hyvä ränttätänttälinja. Saundi menee himpun verran yli hilseen.
omarklah: Omar vetää taas rennosti takakenossa. Sopii taustaan oikein hyvin.
jogo3000: Vaihteleva hyvä linja. Jammailumeininki. +
jaakonam: Hyvä saundi. Pitkät äänet hyviä. Toteutus voisi olla tarkempi.
sirdickyj: Hyvin soitettu hyvällä saundilla. Soinnut tuovat vaihtelua systeemiin. +
2541: Mahtisaundi. Mainio linja muuta voi sanoa. ++
Teijo K: Rocknroll. Hyvä saundi. Linja piristää taustaa. +
hollstro: Plektrasaundi sopii taustaan tuo jonkinlaista 70/80-brittirokkivaikutusta. Tarkasti soitettu. +
Antti K: Hyvä linja. Rytmi paikotellen turhan takakenossa.
 
Johannes 1p
jogo3000 1p
sirdickyj: 1p
2541 2p
Teijo K 1p
hollstro: 1p
 
J.Hollström
01.02.2010 22:51:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä tää H.Moilanen on?
 
jaakonam
01.02.2010 22:56:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Hollström: Mikä tää H.Moilanen on?
 
En tiedä, mutta kovasti se on harjaamassa tätä skabaa.
 
"Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti."
hollstro
02.02.2010 09:37:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Hollström: Mikä tää H.Moilanen on?
 
Sori, korjattu.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Johannes_t
02.02.2010 18:08:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Poppamies: Fillillä sisään ja reipas meininki. Fillit vähän kurlaa, mutta ei se niin justiinsa ole. Kävelyssä melkoisia vapauksia sävelien suhteen, kuitenkin kaikkiaan positiivisen puolella. Iloinen meininki iski. 1p
 
J.Hollström: Kun mulle ei tähän putoo bassolla shuffle, ei sitten millään, vaikka yleensä tykkään kovin. Soundi on vähän outo, kun kovin hiljaisella kontekstin huomioon ottaen ja silti ei oikein blendaa sekaan. Sehän näissä kaikki linjaan ja tuuttiin systeemeissä on usein ongelmana. Soitto kulkee hianosti.
 
BigPapa: Papalla on näemmä aina muhkea soundi, tykkään. On tässäkin tota shufflee, mutta ei kalskahda niin pahasti kun on legatommin soitettu. Tokassa kertsissä rullaavaa kuljetusta, jepu jee. 1p
 
Esa H: Rokkilippukomppia ja shufflea, ei ny vaan pysty tykkään. Vika on todnäk minussa ;)
 
Johannes t: Omasta elämästä vedin. Taidan olla taipuvainen melodisempaan lähestymistapaan. Tätä oli oikein mukava soittaa, hyvä tausta.
 
sneaky snake: Klippaako tää jossain, vai onko pörinä mukana tarkoituksella. Veikkaan jälkimmäistä. No onhan siinä tommonen kazoo-henki mukana. Lopussa hyvää linjaa, oisin kuunnellut sitä mielelläni pidempäänkin.
 
omarklah: Perusbassottelua, menee bändin seassa hyvin. Soundi on oudon ohut.
 
jogo3000: Noni, nyt on eläväistä! Hyviä ideoita, lopun junnauksesta tykkäsin erityisesti. Vähän on ehkä levotonta, mutta ei se mtn.
 
jaakonam: Soundi rähisee hienosti, kitarastemman tuplausta en ihan osta. Mutta voidaanhan me sopia, että tää pätkä on biisin loppupuolelta, sithän sekin on okei ;) Lopun duuripudottelut veikeitä.
 
sirdickyj: Nyt ois taas tätä shufflea, mikä teillä jäärillä vetää siihen? ;) Soinnut ihan jeppis idea ja seuraavan kertsin stemmakin menee.
 
2541: Soundi super! Ja soitto kulkee! Onhan tässä vähän eri maailmoista nää palaset, mutta ei se mitään, pakko antautua. 2p
 
Teijo K: Teijolla tuo soitto on hallussa. Ja tämmönen perinne buugie on ehkä pommin varmin bassotus ikinä. 2p
 
hollstro: Jostain kumman syystä, tässä tää parjaamani shuffle onkin yllättäen makee. Shuffle on siis näpeissä, tai plekussa ;) 1p
 
Antti K: Takana menee, en osaa päättää onko se tän kompin kanssa hyvä juttu. Ehkä. Linjassa on kuitenkin selkeä idea ja semmosestahan meikä tykkää.
 
2541: 2p
Teijo: 2p
Poppis: 1p
Papa: 1p
hollstro: 1p
 
sirdickyj
02.02.2010 19:53:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sirdickyj: Nyt ois taas tätä shufflea, mikä teillä jäärillä vetää siihen? ;) Soinnut ihan jeppis idea ja seuraavan kertsin stemmakin menee.
 
Mikä on tämä seuraavan kertsin stemma?
 
Must tämän taustan yhteydessä on hiukan kummalliista ihmetellä shufflea, kun kyseessä on shufflebiisi.Vaikea ymmärtää.
 
Eihän tohon nyt todellisuudessa mitään muuta voi soittaa.
 
Tiukempaa linjaa
poppamies
03.02.2010 00:21:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: Poppamies: Soundi aika ok mutta basso liian pinnassa ...
 
Tyypillinen kitaristihuomautus. Basso rules!
 
Lord Of The Strings
Johannes_t
03.02.2010 07:48:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sirdickyj: Mikä on tämä seuraavan kertsin stemma?
 
Must tämän taustan yhteydessä on hiukan kummalliista ihmetellä shufflea, kun kyseessä on shufflebiisi.Vaikea ymmärtää.
 
Eihän tohon nyt todellisuudessa mitään muuta voi soittaa.

 
Pudottelet sinä hienosti menemään, muistaakseni C#:stä (A-duurin terssi) A:han (D-duurin kvintti). Mun päässä kaikki mikä ei mene soinnun tai melodian perusäänillä, on stemmaa ;)
 
Mulla ei just nyt tule mieleen yhtäkään biisiä, jossa basso vetäis shufflea. Oon varmasti kuullut kymmeniä sellaisia, mutta en saa päähäni edes yhtä.
 
BigPapa
03.02.2010 07:59:38 (muokattu 03.02.2010 08:16:28)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

poppamies: Tyypillinen kitaristihuomautus. Basso rules!
 
Joo rules rules, mut ei niin paljoo, ettei mitään muuta juurikaan kuulu. Korvat auttaa tässä.
 
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
sirdickyj
03.02.2010 08:56:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johannes_t: Pudottelet sinä hienosti menemään, muistaakseni C#:stä (A-duurin terssi) A:han (D-duurin kvintti). Mun päässä kaikki mikä ei mene soinnun tai melodian perusäänillä, on stemmaa ;)
 
Mulla ei just nyt tule mieleen yhtäkään biisiä, jossa basso vetäis shufflea. Oon varmasti kuullut kymmeniä sellaisia, mutta en saa päähäni edes yhtä.

 
http://www.youtube.com/watch?v=rOIYU7UmZnY
 
http://www.youtube.com/watch?v=_kCfaVrWUjY&feature=related
 
...enkä mä hiffannu tota tiputusjuttua, tai siis et mikä on toi "kertsi"?
 
Tiukempaa linjaa
Johannes_t
03.02.2010 09:17:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiku joo. Oonhan itekin soittanut bassolla shufflea, just joku Whitesnaken biisi. Oli ihan kauheeta. ;)
 
jogo3000
03.02.2010 11:54:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: Joo rules rules, mut ei niin paljoo, ettei mitään muuta juurikaan kuulu. Korvat auttaa tässä.
 
Ei mun korvaan sentään noin isolla tuossa vedossa ole, lähellekään.
 
BigPapa
03.02.2010 12:04:55 (muokattu 03.02.2010 12:06:34)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jogo3000: Ei mun korvaan sentään noin isolla tuossa vedossa ole, lähellekään.
 
Juu kyllä sieltä jotain muutakin kuuluu kuin basso, mutta paljon parempaan tasoon asetettuja mixejä on pelissä mukana monta, vaikka eihän tää mikään miksaus kisa sinänsä ole.
 
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
Teijo K.
03.02.2010 16:36:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sori jos mä häiritsen kinaamista äänestämällä. :) vitsi vitsi
 
Poppamies: Parempaa Poppista. Hyviä ideoita ja vain pientä huojuntaa timessä, ja pikku mähmärää filleissä. Yleisfiilis positiivinen.
 
J.Hollström: Ihan ok meno. Jokin tossa suffleosuudessa tuntui jännältä. Ei siis niinkään se että se on sufflea, vaan jokin määrittelemätön juttu taimauksessa tai tyylissä.
 
Big Papa: Vain tarpeellinen soitettu. Ihan jees, ei säväyttänyt tällä kertaa sen kummemmin. Boogie siinä välissä pelasti tässä paljon.
 
Esa H: Pikkusen sulavuutta lisää niin homma toimii, kyllä tässä perustukset on kasassa jo hienosti.
 
Johannes t: Melodisella linjalla peliin. Tykkäsin noista laskevista korkeista jutuista. Eka selkeästi pisteen arvoinen veto. ++
 
sneaky snake: Soundista en ole samanmielinen, jos tää särö oli tarkoituksella ja vasiten tähän tehty. Soitto ok.
 
omarklah: Perusveto. Pikkusen ohut soundi ehkä?
 
jogo3000: Sulla on mukavasti kehittynyt tää basismi sitten viime näkemän. Noita fillejä kannattaa vielä hioa. Mukavan erilaista ideaa pukkaa, ehkä muun musataustan ansiosta. Hyvä. +
 
jaakonam: Ihan ok menoa tuntuisi olevan. Vähän nää suoraan linjaan soittavat tuntuisi yleisesti häviävän mun mielestä soundeissa. Ei mitään merkittävää tosin. Pikkusen liiankin harva linja mun makuun tähän kohtaan.
 
sirdickyj: Jämä siirtynyt dropboxin mieheksi? Alku lupaava, välin oktaavikuviot ei oikein iskenyt.
 
2541: Nyt on hyvää menoa ja komeella soundilla. Tästä ei jää kyllä sanottavaa. ++
 
Teijo K: Eihän mulla ole tasaista boogieta kuin alussa, sitten siirtyy shufflerytmiikkaan päin. Lopussa on jo ihan tättä tättä tättä. :)
 
hollstro: Taitaa olla pleku? Kivan napakkata. +
 
Antti K: Tänään tällainen ihan vähän nyrjähtänyt esitys puri muhun. Vaikka tuntuu kuin tässä sleepattaisiin tahallaan pikkusen kokoajan? +
 
Treenaamalla saat käyttöösi reaaliaikaisen autotunen
Alkuperäiskokoonpano
Things and Stuff
hollstro
04.02.2010 19:00:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä kokkeilin miten paljon kitaroita voi vetää päällekkäin. Niitä tais olla 8 + liidi. Kitaroina 65 Gibson SG Special jolla kaikki taustat, Les Paul 58 Historic melodiaan. Caragebändillä tehty. Rummut, sieltä joku 60s looppi.
 
Tässä katotaan kuka saa näinkin tylsän taustan toimimaan, sen perusteella arviot:
 
Poppamies: Mitäs, hyvä idea A-osaan tuomaan tylsyyteen vaihtelua. Basso on hiton pinnassa. B-osan walking-basso välillä ojan puoella. Toimis kapangissa ihan täysin. Levytysveto ois vaatinu toisen oton. Soitto 2. parasta Poppista so far. Tykkäsin.
 
J.Hollström: Nyt taas miksaus pikkusen alhaalla, hyvällä saundilla. Soitto osuu kohdalleen. Perustavaraa muutamalla makealla likillä. Rutiinisuoritus Jukilta. +
 
Big Papa: Hyvin lähtee. Ihan ku ois joku efekti pelissä. Toimii.
 
Esa H: Hyvä lähtö. Mukavasti pomppii. Saundi OK, miksaus kohdillaan. Hyvä. +
 
Johannes t: Hyvää nauhaton-meininkiä. Tykkäsin erityisesti tuosta alun erlaisesta linjasta ja noista säveliin liuutuksista. Selkeesti erilainen ja toimiva +
 
sneaky snake: saundi on kyllä hurja. Ihan kuin osi kazoo-pillin läpi miksattu. vie huomion soitoltakin, joka sinällään on mainiota hyvillä sävelvalinnoilla. Tollanen hyppykeppimiesmeininki. Erilainen ainakin oli. Omalla tavallaan kiehtova ja kyllähän tässä soittaja tunkee läpi. +
 
omarklah: Harvakseen jumpsuttelee ooikeat sävelet oikeaan paikkaan ja pokettiin. Eniten Bad Company/Free-henkinen Cant Get Enough-tyyppinen veto tähän asti. Hyvä saundi. +
 
jogo3000: Hienoisti ui sisään ja pian melkein ulos saakka. Tässä on afrikalaishenkinen basso. Muutama kupru jäänyt narulle. Paras loppu tähänastisista.
 
jaakonam: Tässäkin harva kudos bassolinjassa. D-soi mukavan lörpösti. Olikohan droppi D vire... B-osan vastakarvalinja toimii ideana hyvin. Hyvä tää on.
 
sirdickyj: Tästä tulee vastaväitteitä, mutta tää on musta vähän etukenoon soitettu, eli basso ennakoi. Negatiivinen latenssi? Taimi/pulssi on soitossa kuitenkin koko ajan sama. Hiton hyvä toi melodian päälle vedetty juttu. Pelkästään siitä jo +
 
2541: Oujeah, thats what I mean. Hyvä alku! 2-osa Camel miehen tyyliin omia polkujaan. Melodia-osan päälle aika painokkaista nuotteja Yes-henkisesti. Lopussa hieno kuvio. Parasta on kuitenkin alku ja loppu. niistä +
 
Teijo K: Walking bass ei ollut miun mielessä kun vedin oman vedon. Mun mielestä tyyli ei istu, mutta soitto on hyvää. Siitä ei voi kiistellä.
 
hollstro: plekulla sisään. tuplaus sormilla kaula-asemasta jotta saa botneakin mukaan. Se paljastuu ihan lopussa kun taimi pykii; ei, se ei ole delay.
 
Antti K: Antilla pikkusen sleepaa alussa, eli noi G:t vähän takataskun puolella. Vahva vetohan tämä kokonaisuutena on.
 
Plussat 1/soittaja:
 
J.Hollström
Esa H:
Johannes t:
sneaky snake
omarklah:
sirdickyj:
2541:
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
sirdickyj
04.02.2010 19:16:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sirdickyj: Tästä tulee vastaväitteitä, mutta tää on musta vähän etukenoon soitettu, eli basso ennakoi. Negatiivinen latenssi? Taimi/pulssi on soitossa kuitenkin koko ajan sama. Hiton hyvä toi melodian päälle vedetty juttu. Pelkästään siitä jo +
 
ei tule vastaväitteitä, kirjoitin tonne skabaan jo klippino postatessani;
 
"ompas nokillaan tossa alussa, herra ties miks. soitettu ehkä niin?"
 
ja nimenomaan tuo alku ennen väliosaa on nokillaan, muukin on, mutta tuo on suorastaan häiritsevän paljon.
 
mulla on semmosiakin ottoja, missä ei ole noin paljoa, mutta tolla mennään.
 
Idea oli kuitenkin, että eka osa ja se "kertsi" ennen väliosaa Jazzilla, sormilla ja tone aika ummessa, sit väliosa Casadyllä ja loppu Jazzilla hanat auki ja plekulla.
 
Vaikka tää ei olekaan...mites se Teijo sano..."koesoitto Rolling Stonesiin", niin mun rakas harrastus ja puoliks ammatti on musiikki, ja sieltä vielä lähimpänä sydäntä bassonsoitto, joten teen sen kunnolla kykyjeni rajoissa. Sit vaan on liian vakavasti suhtauduttu. Mä diggaan näitä kisoja, ja koitan tehdä kaikesta aina ehyen kokonaisuuden.
 
Tiukempaa linjaa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «