moderndrummer88: Mun mielestä on vaan tyhmää, että aina, kun joku sanoo eriävän mielipiteen näistä sun laittamista pätkistä, niin argumenttina on joko, että tee ite perässä tai kasva pari vuosikymmentä lisää, niin alat tajuta. Mun mielestä on vaan tyhmää, että yleensä ymmärrät asian näin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Ronttu 02.02.2010 19:29:04 | |
---|
"Jotku urpot voi sanoo et spläshi ja china on kaikista turhimpia. Eikä oo, ne on kaikki yhtä turhia." -Jazzmies |
moderndrummer88 02.02.2010 19:31:55 (muokattu 02.02.2010 19:35:22) | |
---|
hollmi-5: Mun mielestä on vaan tyhmää, että yleensä ymmärrät asian näin. Tässä sinun koottuja vastauksia sen jälkeen kun joku on rohjennut arvostella sinun suosikkeja: Tämä on justiin parasta Muusinettiä. Joku arvostelee Steve Smithiä! Kukaan tälle palstalle koskaan kirjoittanut ei ole päässyt lähellekään sitä arvostusta (saatikka pestejä) joita Stevellä on. Laita joskus jotain omaa soittoasi tänne. Sellaista tunteenpaloa :-) Arvostellaan sitten sitä. Eli speedy laittaa youtubeen malliksi, miten tämä vedetään. Sitä odotellessa ehdin juoda varmaan kupposen kuumaa. Kunhan aikasi kuuntelet ja soitatkin rumpuja, niin ymmärrät sinäkin. Miten nämä sitten pitäisi ymmärtää? "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
hollmi-5 02.02.2010 19:33:57 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Deino 02.02.2010 21:26:48 | |
---|
hollmi-5: Mun mielestä on vaan tyhmää, että yleensä ymmärrät asian näin. Mäkin ymmärrän asiat ihan samalla tavalla kun MD ja niin selvästi Epämuusikkokin + monet muut. |
hollmi-5 02.02.2010 21:56:57 | |
---|
Deino: Mäkin ymmärrän asiat ihan samalla tavalla kun MD ja niin selvästi Epämuusikkokin + monet muut. Minun mielestä täällä ollaan aivan älyttömän kriittisiä. Steve Smith, Buddy Rich ja Simon Phillips ovat kaikki kelpo rumpaleita. Tällä kuitenkin löydetään vaikka mitä korjattavaa herrojen soitosta. On kai minulla oikeus olla heidän hyvyydestä omaa mieltä? Sitten kun laitan tuon klipin, jossa kaveri soittaa tosi vaikean biisin, niin sekin on huonosti vedetty. Löytyy jopa kaveri, joka on sen soittanut paremmin. Ja toinen sitten komppaa, että näin se on (katsoi viisi sekuntia klippiä), vaikka ei ole edes kuullut tai nähnyt kaverinsa sitä soittavan. Ja nyt minua sitten siitäkin tulitetaan. Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 02.02.2010 22:01:58 (muokattu 02.02.2010 22:04:18) | |
---|
hollmi-5: Minun mielestä täällä ollaan aivan älyttömän kriittisiä. Steve Smith, Buddy Rich ja Simon Phillips ovat kaikki kelpo rumpaleita. Ja sinä luet näitä meidän kirjoituksia kuin piru raamattua. Tuntuu, että missaat joka kerta kun joku sanoo, että "kukaan ei ole heitä huonoiksi sanonutkaan". Hyviä on jokainen noista kolmesta, mutta ei mitään jumalia jotka ovat yllä kaiken arvostelun, sinulle asia tuntuu olevan näin. Jokaiselle noista herroista löytyy varmasti omat fanifoorumit, ehkä kannattaa siirtyä sinne jos, et kestä asiallista kritiikkiä lukea heistä. Tällä kuitenkin löydetään vaikka mitä korjattavaa herrojen soitosta. On kai minulla oikeus olla heidän hyvyydestä omaa mieltä? Kyllä, mutta anna myös muille oikeus olla eri mieltä. Sitten kun laitan tuon klipin, jossa kaveri soittaa tosi vaikean biisin, niin sekin on huonosti vedetty. Löytyy jopa kaveri, joka on sen soittanut paremmin. Ja toinen sitten komppaa, että näin se on (katsoi viisi sekuntia klippiä), vaikka ei ole edes kuullut tai nähnyt kaverinsa sitä soittavan. Ja nyt minua sitten siitäkin tulitetaan. Musta se pätkä minkä sinä laitoit oli vähän semmonen, että kyllä se paperilla on oikein, mutta ei se mitenkään timantilta todellakaan kuulostanut ja soitto itsessään näytti sekä kuulosti todella ponnettomalta. Vähän niinkuin se Aaron Spears ja miljoonan dollarin beatti... "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
hollmi-5 02.02.2010 22:11:25 | |
---|
moderndrummer88: Ja sinä luet näitä meidän kirjoituksia kuin piru raamattua. Tuntuu, että missaat joka kerta kun joku sanoo, että "kukaan ei ole heitä huonoiksi sanonutkaan". Hyviä on jokainen noista kolmesta, mutta ei mitään jumalia jotka ovat yllä kaiken arvostelun, sinulle asia tuntuu olevan näin. Jokaiselle noista herroista löytyy varmasti omat fanifoorumit, ehkä kannattaa siirtyä sinne jos, et kestä asiallista kritiikkiä lukea heistä.
Kyllä, mutta anna myös muille oikeus olla eri mieltä.
Musta se pätkä minkä sinä laitoit oli vähän semmonen, että kyllä se paperilla on oikein, mutta ei se mitenkään timantilta todellakaan kuulostanut ja soitto itsessään näytti sekä kuulosti todella ponnettomalta. Vähän niinkuin se Aaron Spears ja miljoonan dollarin beatti... Jos minä tähän nyt laitan omat rumpalisuosikkini siinä järjestyksessä, kuin ne ovat minulle merkityksessä "parhaat rumpalit", niin sitten ehkä ymmärrät paremmin: Buddy Rich John Bonham Phil Rudd Cozy Powell Jeff Porcaro Steve Gadd Phill Collins Stevart Copeland Huomaat, että ne on kaikki kauan sitten kannuksensa hankkineet... Muuten se Aaronin pätkä oli kyllä mielestäni oikeinkin hyvä. Jos se sinusta näytti ja kuulosti ponnettomalta, niin minusta ei. Tosin liikaa se soitti. Olisi vähemmälläkin uskonut ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 02.02.2010 22:21:27 (muokattu 02.02.2010 22:22:04) | |
---|
hollmi-5: Muuten se Aaronin pätkä oli kyllä mielestäni oikeinkin hyvä. Jos se sinusta näytti ja kuulosti ponnettomalta, niin minusta ei. Tosin liikaa se soitti. Olisi vähemmälläkin uskonut ;-) Tai oikeastaan mainitsin nimenomaan Aaronin sillä, että hänellä nimenomaan on sen miljoonan dollarin beatti, jotain sellaista jota ei ehkä ihan vaan analysoimalla soittoa paperille voida todeta, mutta siellä se silti on. Tätä siltä sinun linkittämältä ukolta puuttui. Vähän epäselvästi oli ehkä toi mun lause laitettu sinne loppuun hämmentämään... "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
hollmi-5 02.02.2010 22:27:14 | |
---|
moderndrummer88: Tai oikeastaan mainitsin nimenomaan Aaronin sillä, että hänellä nimenomaan on sen miljoonan dollarin beatti, jotain sellaista jota ei ehkä ihan vaan analysoimalla soittoa paperille voida todeta, mutta siellä se silti on. Tätä siltä sinun linkittämältä ukolta puuttui. Vähän epäselvästi oli ehkä toi mun lause laitettu sinne loppuun hämmentämään... Meneehän tämä kovin inttämiseksi, mutta en minä sitä linkkiä laittanut siksi, että se tyyppi olisi mahtava rumpali. Jos olisi, niin sehän olisi jossakin bändissä (toivoi bändiä). Laitoin siksi, että biisi on vaikea soitettava, mutta tämmöinen jäbä soitti sen kuitenkin melko uskollisesti. Mielstäni vaativa homma jo muistaa noin kompleksinen kappale. Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 02.02.2010 22:35:15 (muokattu 02.02.2010 22:37:25) | |
---|
hollmi-5: Meneehän tämä kovin inttämiseksi, mutta en minä sitä linkkiä laittanut siksi, että se tyyppi olisi mahtava rumpali. Jos olisi, niin sehän olisi jossakin bändissä (toivoi bändiä). Laitoin siksi, että biisi on vaikea soitettava, mutta tämmöinen jäbä soitti sen kuitenkin melko uskollisesti. Mielstäni vaativa homma jo muistaa noin kompleksinen kappale. Ja samaa on sanonut melkein kaikki muutkin, että kyllä sieltä ne periaatteessa oikeat asiat pärähtää, iskut ja semmoset. Se miten se sitten soittonsa fraseeraa ei anna mitään liputtamisen aihetta. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Speedy 02.02.2010 22:35:33 | |
---|
hollmi-5: Meneehän tämä kovin inttämiseksi, mutta en minä sitä linkkiä laittanut siksi, että se tyyppi olisi mahtava rumpali. Jos olisi, niin sehän olisi jossakin bändissä (toivoi bändiä). Laitoin siksi, että biisi on vaikea soitettava, mutta tämmöinen jäbä soitti sen kuitenkin melko uskollisesti. Mielstäni vaativa homma jo muistaa noin kompleksinen kappale. Minä taas sanoin, että ei edes soita oikein... Ja että olen itse sen opetellut, ei varmaan yksi yhteen mutta enemmän sinne päin kuin tuo.. Ja en sanonu että soittasin paremmin.. Tämä "oikein" soittamisen pointti minusta on siinä että vertaa miten se alun perin menee.. Voihan sen Markkuliinin mukaan soittaa jääräpäisesti suorana biittinä (vai miten se sano).. Mutta onko se sitten oikein, tai hyvin vedetty..? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
jazzmies 03.02.2010 00:22:52 | |
---|
moderndrummer88: fraseeraa ei anna mitään liputtamisen aihetta. Just näin. Jos ei kulje, niin ei kulje. Mielestäni Phillips ei kulje kovin paljoa paremmin. Leikkimusaa ilman juonta. Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat? |
hollmi-5 03.02.2010 09:48:30 | |
---|
Speedy: Tämä "oikein" soittamisen pointti minusta on siinä että vertaa miten se alun perin menee.. Voihan sen Markkuliinin mukaan soittaa jääräpäisesti suorana biittinä (vai miten se sano).. Mutta onko se sitten oikein, tai hyvin vedetty..? Mitenkä Simon olisi vetänyt tämän, jos alkuperäisversio ei olisi kuultavissa? http://www.youtube.com/watch?v=N9i2fqxSjTI Ehkä setille olisi fraseerattu vaikka mitä... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 03.02.2010 13:30:43 (muokattu 03.02.2010 13:38:34) | |
---|
hollmi-5: Biisi on hankala. Siksi haluaisin nähdä, miten joku muu sen vetää kunnolla. Biisi on PASKA. Tämäkin on parempi http://www.youtube.com/watch?v=7gXeA1mcdm0 Buddy Rich John Bonham Phil Rudd Cozy Powell Jeff Porcaro Steve Gadd Phill Collins Stevart Copeland KVAAK KVAAK namedrop KVAAK. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Ronttu 03.02.2010 21:58:14 | |
---|
"Jotku urpot voi sanoo et spläshi ja china on kaikista turhimpia. Eikä oo, ne on kaikki yhtä turhia." -Jazzmies |
moderndrummer88 03.02.2010 22:31:59 | |
---|
Joo muistin nyt lukaista sen MD:n jossa oli juttua Aaron Spearsista, niin siinä oli black emperor x kerrottu miehen virppakalvoksi. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Epämuusikko 03.02.2010 22:48:58 (muokattu 04.02.2010 01:03:28) | |
---|
Ronttu: http://drummerworld.com/Videos/steveferronegimmesome.html Tässä oli taas sitä, että kun ite koitti, niin eihän siitä mitään tullut. Ferrone on ihana. Vaikkakaan tuo ei group efforttina ihan lähde lentoon. Tutunnäköinen perkussiotar, liekö ollut Tears for Fearsin kaa joskus? Ei ole Lincoln Goines ehkä ihan eniten kotonaan tuommoisessa tavarassa. Niin ältsin mahtava basisti kuin onkin. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni enkä suostu vetää paremmin. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Bobana 04.02.2010 14:23:29 | |
---|
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
wardog 04.02.2010 15:05:25 | |
---|
Epämuusikko: Ferrone on ihana. Vaikkakaan tuo ei group efforttina ihan lähde lentoon. Tutunnäköinen perkussiotar, liekö ollut Tears for Fearsin kaa joskus? Carol Steele taitaa olla nimeltään. Ainakin yhellä levyllä tainnut olla mukana. |