tracyjacks 31.01.2010 14:32:58 | |
---|
Profiilissa näkyvä hurjasti modattu Fender Telecaster on kyllä ikuinen. Siitä ei luovuta. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
Krice 31.01.2010 14:37:46 (muokattu 31.01.2010 14:38:03) | |
---|
tracyjacks: Profiilissa näkyvä hurjasti modattu Fender Telecaster on kyllä ikuinen. Siitä ei luovuta. Minulla on modattu Squier strato, josta en luovu, koska kukaan ei ostaisi sitä. |
mattim 31.01.2010 15:48:54 | |
---|
Minulla on kaksi Radix-merkkistä kitaraa, ok todelliselta laadultaan, nettimaine negatiivinen. Ei kannata myydä ; - ) Matti |
aalataur 31.01.2010 15:53:54 (muokattu 31.01.2010 16:21:12) | |
---|
Tuskinpa luovun kitaroistani. Nyt on hyvät, vittujakos sitä arpomaan. Ei se soitto kitaraa vaihtamalla parane. E: Paitsi että paranee jos kitara on huono. Erityisesti vireisyysongelmat, etenkin semmoiset mitkä johtuu nauhojen epätäsmällisyydestä, pilaa fiilikset kyllä täysin. Jos kaula on hyvä käteen, vire täsmää niin kitara on jo aika vitun hyvä. Soundiin vaikuttaa kuitenkin niin paljon vahvistin(säädöt) ja mikkejäkin voi aina vaihdella. Tiettyyn hintaluokkaan kun noustaan ja valitsee soittimen maltilla/huolella, niin eipä pitäisi olla mitään syytä vaihtaa sitä. Myöskin jos ostaa suht ajattoman näköisiä kitaroita, joissa ei ole mitään pääkallomaalauksia ja miljoonia sakaroita tms. niin luultavasti niihin ei kyllästy niin nopeasti. Sitten kun puhutaan jo kalliista kitaroista ja edelleen "kyllästyy" niihin, usein vika on siinä ettei jaksa treenata ja on kyllästynyt oman soittonsa paikallaan junnaamiseen, syntipukki haetaan vaan kamoista. |
Räbbänä 31.01.2010 15:59:37 (muokattu 31.01.2010 16:00:12) | |
---|
Minut tuntien tämä on melkein jo vitsi, jos sanoisin jonkin kitaran olevan sellainen, josta en ikuna luopuisi. Squju on edelleen se peli, joka pitää pintansa, ihan tunnesyistä. Ibanezinkin paikka on alkanut vakiintumaan siinä määrin, että sitä on jo hiukan uskallettu modaillakin mikkiosaston verran. Eiköhän se ainakin hetkosen pysy, katsellaan mikä on tilanne huhtikuun reissun jälkeen. Jos sieltä uusi luottopeli tulisi löydettyä. Painajaismainen: Tätä keskustelua ei sitten käyty. |
detroit442 31.01.2010 16:08:07 | |
---|
viininpunanen LC80 japskiTokai lespo. Kulkenut meesissä niin pitkään ja on alunperin vanhan ystävän skeba, ja hyvä yksilö kaikinpuolin. Tuskinpa raaskiisin siit luopua. Noi skebat on vähän sellanen juttu.. ei miula ees oo ko pari ja oon viä melko tarkka siitä et ko jotain hommaan niin yleensä se pysyy kans. Vahvistimet sitten on ihan kierrätyskamaa, munsta. Kitaraa en ihan kevytmielisesti edes hanki. Seuraavan ko vaivaudun niin se on sitten joku tyyriimpi ja myös sellanen ettei tarvi miettiä diggaako siitä vai ei. Sellanen joka kestää käyttöä mielellään monta vuosikymmentä ja on kans sitte HYVÄ :) staringback@ya |
sasu1 31.01.2010 18:19:35 | |
---|
Fender Stratocaster vuodelta 1967. Ostin kyseisen kitaran vuonna 1992 ja kyseessä on todella hieno yksilö. Kitara on 17 vuoden aikana "relicoitunut" tyylikkäästi ja soundi on hunajaa. |
DrGreenegg 31.01.2010 19:24:26 | |
---|
Hagström Jimmy D´Aquisto F-hole 1969 tobacco sunburst, se eka tuotantoerä, ostin 1997, olen kolmas omistaja ja perikunta korjaa talteen seuraavana. Everybody knows this is nowhere |
Jorte Kariko 31.01.2010 22:02:42 | |
---|
On ollut Jacksonia, Epiphonea, Charvelia, Gibsonia ja nyt viimeisin hankinta... on PRS CE-24 vuodelta -92. Aivan mahtava peli! Sain sen vaihdossa kun annoin pois Gibsonin Classic Custom 2-P90... joka oli myös hyvä, mutta P-90 ei ollut mun juttu. PRS:ään vaihdatin Dunlopin isoimmat nauhat mitä niiltä löyty, Työn suoritti Harri Kauppila kitarafaktori... se työ minkä Kauppila teki... se jälki, laatu, soitetavuus, viimeistely ja kaikki olivat aivan huippuluokkaa... pyysin, että saisin nauhat sillain, että ne olis viimeistelty sillain "flatiksi" tasaisiksi.. Toimii! ...niin ja todellakin 2 kuukauden jälkeen olen sitä mieltä, että tämä kitara on jäädäkseen! mutta niin olen sanonut aikaisemmistakin kitaroista ja kamoista... mutta soittoni on jälleen lisääntynyt huomattavasti PRS:än tulon myötä. ei mulla muuta... niin ja on mulla toi Epin Zakk Wylde mallikin vielä... :D ei sekään mihinkään ole lähdössä... |
GrooverMan 31.01.2010 22:51:46 | |
---|
Fender Stratocaster -89. Erittäin asiallinen soitin, jos kohta ei mikään helmi omassa kategoriassaan. Mutta kun sen vuonna -91 osti kaikki rahat ja omaisuuden peliin laittaen, ei sitä sovi pois vaihtaa. Voisin periaatteessa luopua Epin Les Paulistani jos hommaisin paremman (Gibsonin), mutta jos siitä sais sen max 300 e niin enpä taida luopua siitäkään. "I'd say it's a solid top but then again I don't know the difference" - anonymous, Harmony-Central |
high_society 01.02.2010 17:26:43 | |
---|
Omissa kuvissa olevista jaappanin kasari stratoista en luovu...vaikka mörökölli minut veisi !! en en en . paska vappu |
Räbbänä 01.02.2010 17:37:23 | |
---|
high_society: Omissa kuvissa olevista jaappanin kasari stratoista en luovu...vaikka mörökölli minut veisi !! en en en . Punainen yksilö aiheuttaa pientä hallitsematonta G.A.S:ia. Painajaismainen: Tätä keskustelua ei sitten käyty. |
DJ Tuska 01.02.2010 21:51:00 | |
---|
ensimmäisestä sähkiksestä ei ole mahdollista luopua. vaikka se onkin ltd f 10 |
aristoteles666 02.02.2010 09:37:04 (muokattu 02.02.2010 09:53:48) | |
---|
keltaiseksi petsattu squier , ostin sen 84-85(silloin se oli musta, tylsää). ainoa kitara mitä oikeastaan käytän. ja varmuuden vuoksi tein siitä yksi yhteen kopion joka on ollut kymmenen vuotta lainassa pohjalta "soita tätä kunnes mun kitaralle tapahtuu jotain, sit tulen hakemaan tän pois" näkyy kuvassa ja profiilissa |
dbeatmod 02.02.2010 10:40:27 | |
---|
Kolmisen viikkoa sitten taloon saapunut Jazzmaster on kyllä paras kitara mitä oon ikinä kokeillu. Istuu täydellisesti käteen ja tuntuma aivan omaa luokkaansa. "I don't want to have I go against I!" |
nannne 02.02.2010 11:08:46 | |
---|
aristoteles666: keltaiseksi petsattu squier , ostin sen 84-85(silloin se oli musta, tylsää). ainoa kitara mitä oikeastaan käytän. Tilanne ei siis dramaattisesti ole muuttunut? :) |
C.O.B.H.C 02.02.2010 14:04:29 | |
---|
esp/ltd mmv07 se on jäänyt tänne ja tulee ikuisesti jäämään! |
FireCrackle-viimeistelty Charvel Model 4 sekä Finlandia Instrumentsin LP ja Strato Customit. Charvel siksi, että se on luotettava työjuhta joka on kuin luotu meikäläiselle. Kiva Strato-mallinen (ei Dinky/Soloist) pyöreä runko, hyvä kaula, käy ja kukkuu vaikka -30C pakkasessa. Finlandiat sitten tietysti meikäläisen spekseille tehtyinä. Ei vissiin vaadi sen enempiä perusteluja, miksi ovat pitopelejä. Kumpainenkin hyviä soittimia jotka edustavat soundeiltaan ja meiningeiltään ns. kitaroiden kulmakiviä. The one who used to be known as bonecrusher |
aristoteles666 02.02.2010 14:41:59 | |
---|
nannne: Tilanne ei siis dramaattisesti ole muuttunut? :) on, nyt on kuva |
Vestu 12.02.2010 06:25:32 | |
---|
ESP-LTD EC-1000 STBC-värityksellä aijai. Kyllä vaan maistuu vieläkin. Like father like scum |