Andy Six 18.10.2009 18:51:45 | |
---|
JC: Kuurot ja mykät. Kuuroja muusikkoja on maailma täynnä(tai siltä ainakin joskus kuulostaa..)mutta eivät hekään.... Kuudella Kielellä Koetan... |
Andy Six 19.10.2009 13:20:37 | |
---|
CeeCeeÄr: Kun Kim Fowley päätti kasata superyhtyeen,eivät nuoret tytöt,siis Runaways,olleet hänen ensimmäinen visionsa bändin soittajiksi.Mitkä kaksi valtavirrasta erottuvaa ihmisryhmää olivat hänen mielessään superyhtyeen jäseniksi....? Ei kuulu vastauksia....Raajarikkoja tai kääpiöitä oli alkuperäinen idea Fowleyn bändin muusikoiksi....Onneksi päätyi tyttöhin, Joan Jettistä tuli se suuri stara myöhemmin... Kuudella Kielellä Koetan... |
Eero Laine 20.10.2009 14:51:36 | |
---|
velipesonen: Onko tieto kans? Minun tarkoittamani oikea vastaus on: Katselevat junia. Hirmuisia junabongareita, tietävät mykistävästi rautatieliikenteestä. Aina oppii uutta...hyvä kysymys, mutta muusikoidennetin tyypeistä Damnedia kuuntelevat just minä ja ehkä sinä. |
HaloOfFlies 20.10.2009 15:14:38 | |
---|
Pistetäänpä uutta. Mille bändille myönnettiin kaikkien aikojen ensimmäinen platinalevy, ja mistä albumista ko. bändi sen sai? "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
2541 20.10.2009 15:18:02 | |
---|
Eero Laine: mutta muusikoidennetin tyypeistä Damnedia kuuntelevat just minä ja ehkä sinä. Älähän nyt mitään eliittikerhoa perusta. The Damned on hyvä bändi, vaikka en vielä yhtään levyä omistakaan. Lisäksi Captain Sensible on kova Egg -fani, eli siis hyvä tyyppi. |
velipesonen 20.10.2009 15:29:10 | |
---|
Eero Laine: Aina oppii uutta...hyvä kysymys, mutta muusikoidennetin tyypeistä Damnedia kuuntelevat just minä ja ehkä sinä. Mitä on punk -osastolla muutama lisää, ja ehkä iskelmä-topiceissa. Authorization by nothing. |
Andy Six 20.10.2009 16:22:31 | |
---|
danny: Pistetäänpä uutta. Mille bändille myönnettiin kaikkien aikojen ensimmäinen platinalevy, ja mistä albumista ko. bändi sen sai? Tää nyt on sitten ihan arvaus...:Kiss ja Alive.... Kuudella Kielellä Koetan... |
HaloOfFlies 20.10.2009 16:28:00 | |
---|
CeeCeeÄr: Tää nyt on sitten ihan arvaus...:Kiss ja Alive.... Ei ole. Hieman Kissiä aikaisemmin tapahtui tämä, 60-luvun lopulla. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Dog Breath 20.10.2009 18:41:56 (muokattu 20.10.2009 18:43:06) | |
---|
danny: Ei ole. Hieman Kissiä aikaisemmin tapahtui tämä, 60-luvun lopulla. Mää vähän luulen että se ei ole nyt se mitä tarkoitat. Platinalevyjä alettiin jakamaan vasta 70-luvun puolenvälin jälkeen ja ensimmäinen tais mennä Eaglesille - Iron Butterflyn In A Gadda Da Vidasta puhutaan usein historian ensimmäisenä platinalevynä mutta se oli yhden levy-yhtiön markkinointitemppu. Asiaa sivuten, mulla on hyllyssä IAGDV:sta joku 60-luvun lopun ranskalainen uusintapainos jonka hopeanharmaa, pelkistetty kansi poikkeaa alkuperäisestä versiosta täysin. Luulisin että tämä "erikoispainos" liittyy juurikin kyseiseen platinalevy-hypeen... Shake some action |
HaloOfFlies 20.10.2009 20:30:37 | |
---|
Dog Breath: Mää vähän luulen että se ei ole nyt se mitä tarkoitat. Platinalevyjä alettiin jakamaan vasta 70-luvun puolenvälin jälkeen ja ensimmäinen tais mennä Eaglesille - Iron Butterflyn In A Gadda Da Vidasta puhutaan usein historian ensimmäisenä platinalevynä mutta se oli yhden levy-yhtiön markkinointitemppu. Asiaa sivuten, mulla on hyllyssä IAGDV:sta joku 60-luvun lopun ranskalainen uusintapainos jonka hopeanharmaa, pelkistetty kansi poikkeaa alkuperäisestä versiosta täysin. Luulisin että tämä "erikoispainos" liittyy juurikin kyseiseen platinalevy-hypeen... OK, kerrotaan sitten. Jack Brucen Songs For A Tailor-levyn kansivihkosessa sanottiin Creamin Wheels Of Firen olleen ensimmäinen levy, joka sai platinalevyn. Tiedä sitten että mikä on totuus. Seuraava kysymys. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Boogierooster 20.10.2009 20:56:07 | |
---|
...and became the world's first platinum-selling double album. @ Wikipedia |
Dog Breath 20.10.2009 21:05:17 | |
---|
danny: Seuraava kysymys. Jaa mää vai? Ei nyt tule mitään järkevää mieleen mutta kysytään mitä yhteistä on Dannylla, Hectorilla ja Kakkahätä 77 -yhtyeellä? Shake some action |
Parasite 20.10.2009 21:07:08 (muokattu 20.10.2009 21:07:25) | |
---|
Dog Breath: Jaa mää vai? Ei nyt tule mitään järkevää mieleen mutta kysytään mitä yhteistä on Dannylla, Hectorilla ja Kakkahätä 77 -yhtyeellä? Myös Dannylla ja Hectorilla on joskus ollut kakkahätä? Pahoittelen. "Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
JC 20.10.2009 21:11:23 | |
---|
Dog Breath: Ei nyt tule mitään järkevää mieleen mutta kysytään mitä yhteistä on Dannylla, Hectorilla ja Kakkahätä 77 -yhtyeellä? Kari Peitsamo, joka on tehnyt kustakin yllämainitusta biisin. |
Dog Breath 20.10.2009 21:17:40 | |
---|
JC: Kari Peitsamo, joka on tehnyt kustakin yllämainitusta biisin. Aivan oikein! Seuraava... Shake some action |
JC 20.10.2009 21:21:52 | |
---|
Ok. Pistetäänpä uudelleenmuotoiltu Genesis-kysymykseni. Ketä melko tunnettua naislaulajaa kuullaan Genesis-yhtyeen levyillä? |
velipesonen 01.02.2010 19:59:31 | |
---|
Ei tainnut löytyä Genesis-kysymykseen vastausta. Esitän uuden kysymyksen: Minkä kansainvälisesti tunnetun rockyhtyeen jäsenet ovat musisoineet sirkuksessa sillä aikaa kun päätähti on halunnut pitää taukoa? |
velipesonen: Ei tainnut löytyä Genesis-kysymykseen vastausta. Esitän uuden kysymyksen: Minkä kansainvälisesti tunnetun rockyhtyeen jäsenet ovat musisoineet sirkuksessa sillä aikaa kun päätähti on halunnut pitää taukoa? Mr. Bungle...? :D einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
velipesonen 02.02.2010 08:06:41 | |
---|
Terry Pantheras: Mr. Bungle...? :D Oliko arvaus vai tieto? Ei ole oikea vastaus. |
Terry Pantheras 02.02.2010 09:19:09 | |
---|
velipesonen: Oliko arvaus vai tieto? Ei ole oikea vastaus. Arvaus - tuli jostakin syystä heti mieleen... einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |