Laulunsanat Kuka kaipaa kevättä voiko valon piilottaa? (31.1.2010) mua pelottaa kevät, kun aurinko helottaa graniittiin lika pilkottaa sulaneen lumen alta ja minun täytyy mennä eteenpäin näin kuluu kenkäni pohjat kun ohjaan niitä kohti keskustaa kirkon rappusilla pulu nauttii, joku latkii viinii heittää patongin palasii rappusiin ja eläin toista eläintä ruokkii näin nautitaan ehtoollinen mä etin varjoo mihin pysähdyn mä tuskailen, kun aurinko helottaa graniittiin mua ohitetaan molemmin puolin ja ehkä mua tönäistäänkin matelijat kuluu eri kastiin ihmettelen et synnyin tähän kaupunkiin kertosäe: voiko valon hetkes piilottaa, et ehdin kenkäni kiillottaa ja pyydystää pölyhiukkasii, voiko valon hetkes piilottaa (voiko valon piilottaa valon piilottaa piilottaa ja ottaa myöhemmin valon vastaan) sadattelen kevättä, ohi juoksee durasellpupuja kesää varten kaventuneita kupuja ja minun täytyy mennä eteenpäin näin kuluu kenkäni pohjat kun ohjaan niitä kohti keskustaa kertosäe: voiko valon hetkes piilottaa, et ehdin kenkäni kiillottaa ja pyydystää pölyhiukkasii, voiko valon hetkes piilottaa (voiko valon piilottaa valon piilottaa piilottaa ja ottaa myöhemmin valon vastaan) -merja ritala- |