mos6581 27.03.2008 01:00:54 | |
---|
Kiitoksia erittäin paljon ehdotuksista. Myspace ja youtube pätkien perusteella monta tutustumisen arvosta noissa. Hassua, Texas tuntuu olevan tommosen meiningin mekka heh. |
patonki 27.03.2008 01:58:01 | |
---|
Kun verrokkeja kysellyt oli käsittääkseni enemmän innoissaan tuosta Midlaken ekan levyn materiaalista, niin siinä tapauksessa vaikkapa Grandaddyn tekemiset voisivat pudota. Ainakin Pappojen viipyilevämmissä lauluissa on monesti jotakin samaa henkeä kuin ekalla Keskijärven levyllä. |
Folcce 27.03.2008 13:23:30 | |
---|
The Shins joka ei nyt ihan samaa osastoa ole mut vois pudota myös. Mulle ainakin toimii. Mulle myös. Sea Legs ja New Slang ehkä parhaimmat biisit. SO LET HIM HAVE BANANAS ON THE SIDE! |
mos6581 27.03.2008 15:23:58 | |
---|
Grandaddylla vaikuttas näköjään kans ihan mielenkiintosta kamaa olevan. The Shins olikin jo ennestään tuttu ja tykkäsin kyllä Wincing The Night Away:sta. Sparklehorse on kans vähä tätä osastoo, muutama vuos sitten ihastuin kovasti kuultuani biisin Cow ja nyt löytyy levyt ja muutama EP. |
EbnoC 28.03.2008 11:46:46 | |
---|
veli joskus soitti mulle roscoen ja sit aloin vaan kuuntelee sitä.. ajan kanssa sit alko muutkin biisit iskee kunnolla... trialsilta ja sitä edeltävältä If you shake my hand better count your fingers... |
mos6581 16.04.2008 13:08:50 (muokattu 16.04.2008 13:09:24) | |
---|
No nii aattelin pientä tilannekatsausta kirjotella, kun ei tässä muutakaan tekemistä ole. Nyt on tullu tutustutta jollain tapaa kaikkiin mulle entuudestaan tuntemattomiin bändeihin/artisteihin, joita suosittelitte ja täytyy kyllä sanoa että Grandaddy oli ylivoimaisesti lähimpänä sitä mitä haeskelin. The Sophtware Slump -levyn saatuani, ei tullut viikkoon juuri muuta kuunneltua. Käsittämättömän hieno lätty! Mutta kiitoksia vaan kaikille, oli siellä monta muutakin yhtyettä joiden materiaali päätyi ostoslistalle. Mitä Midlakeen tulee, niin molemmat levyt ja EP ovat saaneet suurinpiirtein yhtäpaljon soittoaikaa ja edelleen tuo Bamnan and Slivercork kiinnostaa paljon enemmän olemalla "ei niin vakava" levy. Myös tolla EP:llä on pari aika mielenkiintosta biisiä. Tulevaa levyä odotellessa. |
Cathi777 10.01.2010 19:02:02 | |
---|
Eiköhän ole aika ruveta tätäkin ketjua jälleen nostamaan esiin, kun kohta on uutta levyä tulossa. Hieman myöhäisherännäinen olen itse bändin suhteen. Toistaiseksi uusin levy tuli hankittua silloin aikoinaan, kun se julkaistiin, mutta se jäi jotenkin unholaan eikä tullut kauheasti kuunneltua. Nyt tuli sitten tuo löydettyä ja pistettyä soittamaan ja levyhän on silkkaa mahtavuutta. Miten saatoinkin aikanaan tämän levyn niin vain sivuuttaa. Nyt on kova odotus sitten tuota helmikuun alussa julkaistavaa levyä kohtaan, toivotaan että samanlainen onnistuminen sen myötä myös seuraa. Only pop music can break my heart... |
EilaPertti 10.01.2010 22:59:12 (muokattu 10.01.2010 23:01:43) | |
---|
Töykeän hyviä biisejä. Tuleva levy voi hyvinkin olla niistä harvoista, jonka voi ostaa sokkona. |
HaloOfFlies 28.01.2010 20:25:19 | |
---|
Kuulin tänään X-ryhmässä ja olin myyty. Aivan mahtavaa musaa. Pitääpä hommata levy. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
aivokuolio 29.01.2010 12:37:32 | |
---|
Olipa vähän ylläri nähdä uudessa Soundissa juttu bändistä. Ja minä kun aattelin että tätä ei varmana tiedä kukaan... No oli miten oli, Head Home oli viime vuoden kovin biisi vaikka se ilmestyi jo vuosia sitten! |
Huh huh, on loistavia nämä uuden levyn biisit. Joku väsännyt aika osuvan ja tunnelmallisen videon youtubeen, biisinä 'Rulers, Ruling All Things' ja kuvastona Tarkovskin Stalker: http://www.youtube.com/watch?v=_wlFzNAyGuQ"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Cathi777 01.02.2010 09:38:23 | |
---|
carnation: Huh huh, on loistavia nämä uuden levyn biisit. Joku väsännyt aika osuvan ja tunnelmallisen videon youtubeen, biisinä 'Rulers, Ruling All Things' ja kuvastona Tarkovskin Stalker: http://www.youtube.com/watch?v=_wlFzNAyGuQ On tää uusi levy kyllä hienoa, ei voi mitään. Pistää edellistä paremmaksi, vaikka en sitä olisi uskonut. Toki kuuntelukertoja on vasta pari takana, mutta kyllä kuulostaa mahtavalta. Vinyyli on myös tilattu, mutta ei jaksanut odottaa perjantaihin vaan oli pakko jo iTunesista hakea levy kuunteluun. Tämän levyn suhteen olin niin malttamaton. Only pop music can break my heart... |
Pedroz 01.02.2010 17:51:49 (muokattu 01.02.2010 19:11:52) | |
---|
Soundin haastattelu oli sen verran mielenkiintoinen, että ostin juuri The Courage of Othersin sikana säkissä. Ei voi olla kiinnostumatta, jos pudotellaan nimiä kuten The Decemberists ja Fleet Foxes. Saas nähdä mitä levyltä löytyy. edit: Kyllä, ihan perhanan hyvältä tuntui ensikuuntelulla. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Feggy 01.02.2010 18:17:02 | |
---|
|
carnation 02.02.2010 15:14:34 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
rybk 03.02.2010 10:07:09 | |
---|
"So we started out with the idea of maybe write something with a jagged time signature, like 5/7 or something, but that doesnt make your booty move." - Perry Farrell, tahtilajitaiteilun mestari |
mos6581 05.02.2010 14:10:10 | |
---|
Ei nyt meinaa oikein upota. Ehkäpä ajan kanssa. Kyl Bamnan ja Slivercork on edelleen ykönen. |
Folcce 15.11.2010 12:14:20 | |
---|
Soittivat eilen täydellä Tavastialla. Voisin käydä katsomassa Midlakea livenä joka päivä. Itseasiassa uuden levyn biisit toimivat tällä kertaa paremmin kuin Van Occupantherin. Ai että mitä jammailuja, ai että mitä sooloja, Amerikan herkkua! Music's my life, Moxey. |
rybk 15.11.2010 12:50:52 (muokattu 15.11.2010 16:27:04) | |
---|
"So we started out with the idea of maybe write something with a jagged time signature, like 5/7 or something, but that doesnt make your booty move." - Perry Farrell, tahtilajitaiteilun mestari |
mendieta 15.11.2010 16:39:51 | |
---|
Oli kyllä hieno keikka ja hieno bändikin tietty. Ikäväkseni missasin Midlaken Ruisrockin keikan, mutta eilisen jälkeen en sitä niin jaksa surkutella. "Vedä kahvasta, nauti kesästä!" |