musa 06.03.2004 22:41:23 | |
---|
Diggasin muistaakseni joskus jostain CMX:n biisistä...en kyllä muista mikä. Taisin nähdä unta. Hehheh :-) |
sikanaama 07.03.2004 17:54:21 | |
---|
Cyndi Lauper, ehkä, ainaski vissiin. "Soitetaan metallia, ei pilata tätä juttua progella" -Valdemar Välimallin kone |
Minushuman 08.03.2004 17:40:52 | |
---|
Bändin jätkien mielestä mieltymykseni suomirokkiin oli omituista. En ole viitsinyt mainita esim. bändistä nimeltä Winger, jonka kaksi ekaa nuottikirjaa löytyy hyllystä & levyt. "The joy of violent movement pulls you under..." |
Diggasin muistaakseni joskus jostain CMX:n biisistä...en kyllä muista mikä. Hmpf... ja minä kun luulin että sä et käytä mitään :( "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
wiljakainen 09.03.2004 13:10:30 | |
---|
Tapani Kansa:Hafanana, biisi joka on kuultava useita kertoja viikossa. aijai,se väliosa. Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään |
Malaresian 09.03.2004 15:31:23 | |
---|
Itse lasken itseni Deathmetallistiksi, Ainakin musiikkimakuni puolesta, mutta kaikista kummallisin musiikillinen vinksahdukseni on erinäiset pelisoundtrackit :) Niistä löytää ihan oikeita helmiä sen peruspeliambientin takaa. Esim. Blizzardin-yhtiön diablosarjassa käyttämä säveltäjä Matt Uelmen loihtii lähes Danny Elfmanin tasoista yllättävän deep purplen omaista musiikkia, Nobuo Uematsu Final Fantasy sarjassaan taas keskittyy tyylissään perus-siirappiin ja ökyromantiikkaan mutta käyttää sen verran kunnioitettavan kieroja kulkuja että alta pois :). Viimeinen maininnan arvoinen on Akira Yamaoka joka on tietääkseni loihtinut taustamekkalan & biisit Silent Hill saagaan. Näin. Anteeksi. Minä innostuin. -Hesus miinus |
Tupuna 10.03.2004 09:26:17 | |
---|
No mikä sitten on omistuista missäkin kontekstissa, se on tietenkin makuasia. Olen saanut kyllä no-lifeilta outoja katseita kun olen sanonut pitäväni Michael Jacksonista. Mutta miksen pitäisi, mahtavaa musiikkia on tehnyt hän ja mahtavan, tosin nykyisin laskujohteisen uran. Mutta ei Michael Jacksonista diggailu kai mitenkään muuten omituista ole. Nuorisokontekstissa voi olla outoa, kun diggailen mm. Laila Kinnusesta ja Maarit Hurmerinnasta. Muutenhan tuossa ei mitään outoa olekaan. Väitän kaikille, etten pidä 70-luvun discosta, mutta silti levyhyllystäni löytyy Earth Wind & Firen levy jota soittelen kuin hullu puuroa söisi. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
tenkainen 10.03.2004 14:46:51 | |
---|
Asian Dub Foundation. Hiljainen kevät. Sedän näkemys. Hulluja on monenlaisia... "tupakka suussa ja kahvikuppi toisessa..." |
Eemil 10.03.2004 21:46:19 (muokattu 10.03.2004 21:46:57) | |
---|
|
NHR 11.03.2004 03:25:30 | |
---|
Abba on ehkä tällaiselle enemmän hevimiehelle hiukan omituinen, mutta tykkäähän Lemmykin siitä... Yksi ei-niin-tunnettu suosikkini on myös Mory Kante, erityisesti levy Akwaba Beach. Huvittaa kuunnella niitä lauluja, kun ei kieltä osaa ollenkaan. Hassuja sanoja luulen kuulevani niissä biiseissä, mutta niistä ehkä lisää toiste... Onks ne hopparit niitä liian isoja housuja käyttäviä hottentotteja jotka puhuu lauluja? - Walrus |
Mastodont 11.03.2004 08:26:51 (muokattu 11.03.2004 08:51:00) | |
---|
Huvittaa kuunnella niitä lauluja, kun ei kieltä osaa ollenkaan. Hassuja sanoja luulen kuulevani niissä biiseissä, mutta niistä ehkä lisää toiste... Haa! Mulla on samanlainen meininki intialaisen popmusiikin kanssa. Aivan hillitöntä menoa ja sanoista on hauska ottaa "leikisti" tolkkua. Eräskin viehättävä laulajatar laulaa koko ajan aamunäkkäristä. "Trying is the first step towards failure." --Homer Simpson |
Viceroy 11.03.2004 10:43:13 | |
---|
Abba on ehkä tällaiselle enemmän hevimiehelle hiukan omituinen, mutta tykkäähän Lemmykin siitä... Tykkääkö Lemmy Abbasta?! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Saturnina 11.03.2004 10:56:30 | |
---|
Shampoo( ei välttämättä kukaan enää muista, niillä oli yksi hitti 90-luvun puolivälissä, we're in trouble) Eih! Joku muukin siis muistaa =D Shampoo on ihan paras! Sori, oli pakko =P Rose... Lunatic Rose bara ga saku toki wa kyouki ga ten kara maioriru kyouki to shi no irodori shi no bara ni zetsubou no kuchizuke ~Baiser - Bara e no kumotsu |
Bored 11.03.2004 11:54:08 | |
---|
Minunkin täytyy kyllä tunnustaa,että pidän Sugababesista ja varsin kin siitä Overloadista. Pelimusiikista pidän myös. Joku mainitsikin jo tuon Matt Uellmein Tristramin,joka on mielestäni yksi parhaista näppäilybiiseistä,mitä olen kuullut. Niin ja Star Control 2 musiikit on aivan loistavia :P Ja viimeiseksi ja vähäisemmäksi Mambo Kurt |
aikavaikea 11.03.2004 12:07:31 | |
---|
Olen tainnut vastata johonkin vastaavaan jo aiemmin, mutta kerronpa nyt taas, että Sigue Sigue Sputnikin "Flaunt It" on mielestäni edelleen ihan hemmetin hyvä levy. Samoin kuin Adam & The Antsin alkupään levyt. Ihan kaikki eivät jostain syystä ole samaa mieltä kanssani. Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko. |
NHR 11.03.2004 15:07:01 | |
---|
Tykkääkö Lemmy Abbasta?! No mm. Abban se mainitsee usein haastatteluissa suosikkilistallaan. Tässä yksi esimerkki: http://www.motorhead.ru/int5mouth.htm "There's all that music out there. Listen to it all and make up your own mind, no matter what your friends fuckin think. Stick up for the music you like!" "I like the Everly Brothers, Abba, the MC5, any fuckin' thing. As long as you like it. Hell, it doesn't even have to be good, as long you like it. People can be so fuckin' stupid, they have to be told what to like. They can't exercise that much control in their own brain." Niinpä. Onks ne hopparit niitä liian isoja housuja käyttäviä hottentotteja jotka puhuu lauluja? - Walrus |
NHR 11.03.2004 15:20:42 | |
---|
Haa! Mulla on samanlainen meininki intialaisen popmusiikin kanssa. Aivan hillitöntä menoa ja sanoista on hauska ottaa "leikisti" tolkkua. Eräskin viehättävä laulajatar laulaa koko ajan aamunäkkäristä. Hoho! Noissa Mory Kanten biiseissä olen ollut kuulevinani mm. tällaisia pätkiä: "Älä pääse kynttilää lupaamaan, palakoon ny, kun ei kande panna, kun ei enää kulje..." "Kissi perseessä... hattu perseessä... aseta pamppu allesi!" Kertovat varmaan enemmän kuulijasta kuin laulajasta, vähän sama juttu kuin levyjen takaperin kuuntelussa... ;) Onks ne hopparit niitä liian isoja housuja käyttäviä hottentotteja jotka puhuu lauluja? - Walrus |
Mr.Babbit 11.03.2004 19:23:54 | |
---|
aika lohdullista kuulla että ihmiset tykkää samoista "kummalisista" biiseistä ku ite...voisikohan olla, että ne jotkut 'paskat poppi veisut' on sittenkin ihan oikeesti hyviä? menikö nyt överiksi? |
Mastodont 11.03.2004 19:45:32 | |
---|
"Kissi perseessä... hattu perseessä... aseta pamppu allesi!" Hiiii! Nyt meinas meikäläiseltä päästä pissi housuun :) Mies on nero! Kieroutunut, mutta nero! "Trying is the first step towards failure." --Homer Simpson |
Jani The Rock 11.03.2004 19:45:41 | |
---|
voisikohan olla, että ne jotkut 'paskat poppi veisut' on sittenkin ihan oikeesti hyviä? Noh noh, eipäs nyt sentään ihan hulluiksi heittäydytä... 8-) Rough and tough and plenty mean. |