Aihe: Grammy-gaala
1 2
Rejoy
29.02.2004 15:11:35
Musiikillinen anti oli poikkeuksellisen hyvä. Etenkin oli mukava nähdä Maurece White EWF:n keulana pitkästä aikaa. Georgen ja Bootsyn yhteisesiintymisessä on myös aina taikaa (vaikka Clinton sekaisin onkin.. jäi juuri kiinni crakistä). Prince ja Beyonce oli myös hyviä. Sekä tietysti Robert Randolph.
oizo
29.02.2004 20:29:12
Ja Chick Corea rokkas Foo Fightersin kanssa!
käki
29.02.2004 21:54:08

Muusikkopiireissä kaikki on mahdollista, mutta toi oli jo yllätys, hyvähyvä.

Paikoitellen aika töksäyttelevä tatsi tolla Corealla tuossa vedossa.
Free Your Mind And Your Bass Will Follow
Notefix
29.02.2004 22:45:12 (muokattu 29.02.2004 22:47:15)

Mun mielestä Corea fillasi aika mauttomasti...hyvät solistit ei aina ole kovinkaan hyviä säestäjiä.

Mutta oli kyllä ilo nähdä Maurice White lavalla...Ja Prince! Ehkä dramaattisin juttu oli kuitenkin mulle se, että Luther Vandros laulaa luikautti jotain, vaikka selvästi toipuminen oli vielä kesken.
My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä"
Ananias
29.02.2004 23:35:34

Pirhana kun en kerenny kattomaan tuota. Mitä Chick soitti niiden kanssa?
Urban Survival
blastoff
01.03.2004 00:58:17 (muokattu 01.03.2004 00:59:16)
Pirhana kun en kerenny kattomaan tuota. Mitä Chick soitti niiden kanssa?

Jotain se biisin (Times like these) sekaan fillaili. Minusta se ei toiminut kovinkaan hyvin. Tuli vähän sellainen fiilis, että kaksi radiokanavaa soi päällekkäin.

Prince kyllä väläytteli kitaralla aika maukkaita paloja heti gaalan alkuun. Outkastin "intiaani"-henkinen Hey Ya oli myös hieno esitys. Samoin koko Funk-kavalkadi.
I forgot my mantra
randy
01.03.2004 09:07:30
Beatles tribuutti toimi mielestäni hyvin.
Se funk-juttu oli erittäin herkullinen.
Ja näytti B.B. olevan erittäin hyväkuntoinen niinkin vanhaksi äijäksi.
Lumiukolla on valkonen perse. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Käyttäjätunnus
01.03.2004 14:21:52 (muokattu 01.03.2004 14:23:38)
Katsoin osan.Foo Fighters oli kova ja se Funk juttu...mut se oli jotenkin huvittavan näköstä ku se Clinton sieltä laahusti ku kaikki muut hyppii vaa lavalla helvetisti("yeah come on yeah") ja sit George kävelee sieltä helvetin hitaasti ja jotenkin hiukan vaivaantuneen näköisenä.Huomas että kyllä ikä painaa ja muutenkin hiukan sekaisen oloinen kaveri oli.Outkastin perkele missasin...Hey Ya on ihan huippu biisi!

Edit: kirjotusvihreitä
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former" -Albert Einstein
J. Cool
01.03.2004 15:45:13

ihmettelin kans et corea ja foo fighters. corea veti kokoajan samaa filliä. mäki vähän petyin kun tuli kuunneltua just ennen chick corea akoustic band - spain.. mut olihan siellä arturo sandovalkin! se on kai in, että poppiporukka ottaa muusikon feattaamaan.
sub zero
01.03.2004 17:21:06
Katsoin osan.Foo Fighters oli kova ja se Funk juttu...mut se oli jotenkin huvittavan näköstä ku se Clinton sieltä laahusti ku kaikki muut hyppii vaa lavalla helvetisti("yeah come on yeah") ja sit George kävelee sieltä helvetin hitaasti ja jotenkin hiukan vaivaantuneen näköisenä.Huomas että kyllä ikä painaa ja muutenkin hiukan sekaisen oloinen kaveri oli.Outkastin perkele missasin...Hey Ya on ihan huippu biisi!

No Clinton oli sekaisin jo 1970 levyistä päätellen.

Mutta mitä Clinton ja Bootsy soitti? (missasin)
kingdom
01.03.2004 18:15:22
Beatles tribuutti toimi mielestäni hyvin.

Perhana jäi näkemättä. Mitäs tuohon sisältyi?
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution
Herra Rapu
01.03.2004 21:09:50

EWF!!!
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Rejoy
02.03.2004 00:21:40
No Clinton oli sekaisin jo 1970 levyistä päätellen.

Mutta mitä Clinton ja Bootsy soitti? (missasin)

Give Up The Funk
Notefix
02.03.2004 10:36:55

EWF!!!

Yeah baby!
My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä"
sepeli
02.03.2004 12:35:57
Perkele, en nähnyt. Taisi tulla joskus päivällä.
Pistä jakusto passiin.
Peki
07.03.2004 18:32:45
jotenki se Give up the funk oli aivan saatanallisen kuuloinen :D semmosta ihme kaaosta. clintoni jotain yritti mölistä päälle. muuten se funk-juttu oli kyllä hieno. outkastin Like the way you move oli aivan loistava. Hey ya alkaa jo vähän vituttaa :)

mutta ihan hauska, että näissä gaaloissa alkaa oikeasti olla välillä hyvää musaa. Brit awardseissakin oli Duran Duran (sen hyvyydestä nyt ollaan montaa mieltä, mutta mun mielestä aivan uskomaton bändi :).
"Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann
kingdom
07.03.2004 19:02:16
Sanokaa nyt joku please mitä siinä Beatles-tribuutissa oli? Pyydän sydämeni pohjalta!
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution
Käyttäjätunnus
08.03.2004 13:34:29 (muokattu 08.03.2004 13:35:37)
Sanokaa nyt joku please mitä siinä Beatles-tribuutissa oli? Pyydän sydämeni pohjalta!

Muistaakseni ainakin Sting bassossa ja joku tummaihoinen räppäri rummuissa(olikohan joku Pharrel Williams???).Muita en muista mutta soittivat I Saw Her Standing There biisin(ihan jees) ja Yoko Ono vastaanotti jonkun palkinnon ja näyttivät pätkiä ekasta Amerikan matkasta.Ringo ja Paul jotain selitti screenien kautta.Muuta en muista...
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former" -Albert Einstein
PoLFus
11.03.2004 22:21:05

joo, tämä oli aika hauska veto. Ja onnistunutkin!! tykkäsin
~ 7ender $tratocaster ~
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)