Jyrken 25.01.2010 13:56:56 | |
---|
Naurettavaa pelleilyä hommata toinen laulaja vetämään siksi aikaa kun Tyler on vieroituksissa vai missä onkaan. Kerrassaan absurdi idea. if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
sirdickyj 25.01.2010 14:03:43 | |
---|
p130: Aerosmith on aina ollut viiden tasa-arvoisen jäsenen bändi. Jos muiden tilalla on välillä ollut varamies, voi ihan hyvin Tylerinkin tilalla olla. En minä näe siinä mitään outoa. Viimeksi Hamilton oli sairautensa ajan poissa ja palasi sitten takaisin, sama asia. -no ei se nyt ihan sama asia ole -ei ole ollut mikään "% tasa-arvoisen jäsenen bändi" Esim.noita biisintekokrediittejä voi katella ihan ekaks, ja sitten miettiä, että jos esim. ite menisit kattomaan k.o. orkesteria livenä, niin kumpi nyppis enemmän, Stev Ferrone Joey Kramerin tilalla (niinku oli yhen levyn ajan, mutta tekivät sen uusiks) vai esim. Lenny Kravitz Steven Tylerin tilalla? Aivan sitähän minäkin. Tiukempaa linjaa |
p130 25.01.2010 14:35:39 (muokattu 25.01.2010 14:37:25) | |
---|
sirdickyj: -no ei se nyt ihan sama asia ole -ei ole ollut mikään "% tasa-arvoisen jäsenen bändi" Esim.noita biisintekokrediittejä voi katella ihan ekaks, ja sitten miettiä, että jos esim. ite menisit kattomaan k.o. orkesteria livenä, niin kumpi nyppis enemmän, Stev Ferrone Joey Kramerin tilalla (niinku oli yhen levyn ajan, mutta tekivät sen uusiks) vai esim. Lenny Kravitz Steven Tylerin tilalla? Aivan sitähän minäkin. Biisintekokrediitit ja demokratia eivät ole sama asia. Aerosmith on antanut aina kuvan, että koko bändi osallistuu _päätöksentekoon_. Voin toki olla väärässäkin. Kerro jos sulla on parempaa tietoa. Kravitz ois kova paikkaaja Tylerille. Oikeassa olet, katsomaan lähtisin ehdottomasti jos järkevän matkan päähän tulisivat. Stev Ferrone ei kuulu mun tuttavapiiriin (enkä jaksa kaivaa nyt faktaa esille), mutta oletan että kelvollinen paikkaaja Kramerille olisi. Lähtisin katsomaan... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
lukethesis 25.01.2010 14:43:33 | |
---|
|
Jyrken 25.01.2010 14:54:46 | |
---|
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
HaloOfFlies 29.01.2010 17:42:34 | |
---|
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Flash 29.01.2010 20:14:46 | |
---|
danny: Entäpä jos Tylerin tilalle tulisikin Paul Rodgers? http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=18424 No vitsiltähän se kuulosti aluksi Rodgers Queeninkin keulilla, joten miksi ei tämäkin voisi toteutua... Itse luulen vain, että Aerosmithillä on Tylerin ärsytyskampanja päällä. Halutaan ukko äkkiä takaisin ruotuun... Live Music Is Better! |
danny: Entäpä jos Tylerin tilalle tulisikin Paul Rodgers? http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=18424 Säääh, ei ikinä. Ei voi tosissaan kukaan ajatella noin. Ja miks ne ottais jonkun vanhan äijjän, kun jonkun nuoremman ja energiaa täynnä olevan saisivat |
Lonesome 29.01.2010 23:22:20 | |
---|
Jokapaikanapina: Säääh, ei ikinä. Ei voi tosissaan kukaan ajatella noin. Ja miks ne ottais jonkun vanhan äijjän, kun jonkun nuoremman ja energiaa täynnä olevan saisivat No koska ne on vanhoja äijiä itte ja Paul Rodgers on/oli paras valkoinen blues/rock/soul-laulaja ikinä. Joe Perryn uudella soolo-levyllä laulava nuori sakemanni Hagen kuullostaa paikoitellen nuorelta Steven Tallaricolta. Hyvä levy ja Perry on tehnyt parempia biisejä kuin ikuna viimeisen 20-vuoden aikana Tylerin kera. Minun mielestäni. Että nuori ja energiaa täynnä oleva löytyis aika läheltä... ;) "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
Jokapaikanapina 30.01.2010 00:42:13 (muokattu 30.01.2010 00:42:23) | |
---|
Lonesome: No koska ne on vanhoja äijiä itte ja Paul Rodgers on/oli paras valkoinen blues/rock/soul-laulaja ikinä. Joe Perryn uudella soolo-levyllä laulava nuori sakemanni Hagen kuullostaa paikoitellen nuorelta Steven Tallaricolta. Hyvä levy ja Perry on tehnyt parempia biisejä kuin ikuna viimeisen 20-vuoden aikana Tylerin kera. Minun mielestäni. Että nuori ja energiaa täynnä oleva löytyis aika läheltä... ;) EDIT: Ei mitään :) |
Some Kind Of Monster 19.02.2010 21:38:53 (muokattu 19.02.2010 21:42:50) | |
---|
|
letthekidout 20.02.2010 13:10:42 | |
---|
Playlist full of shit, You drove us all to Kill the Radio!!! |
Some Kind Of Monster 20.02.2010 17:53:42 | |
---|
Provinssi olis sopivasti juhannuksen alla kun Aerosmithkin on juuroopassa... Kyllä kelpais mulle jos ilmasepät sinne tulisvat :) Köyhälle opiskelijalle tuollane ruotsinmatkan järjestäminen ei oo iha läpihuuto juttu, vaikka sinne on päästävä jos eivät lähemmäks ilmesty. Ruotsin kielikin on melko hukassa, jos välillä iha suomikin, mutta pittää vaa ootella vähän aikaa jos ne ilmottelisivat lissää keikkoja! |
Jokapaikanapina 26.02.2010 11:46:04 | |
---|
|
Musta Arkipyhä 25.04.2010 20:20:33 | |
---|
Pitkästä aikaa iski Aerosmith-innostus ja Toys in The attic ja Rocks on tullut kuunneltua läpi useamman kerran.On se vaan loistava rokkibändi.Vaikka bändi usein perusrockbändiksi mielletäänkin löytyy biiseistä paljon nyansseja ja hienoja sovitusratkaisuja ettei niihin kyllästy.Lisäksi monet biisit kulkevat vaikka ensikuulemalla ei siltä tuntuisikaan.Näin kävi itselleni esmes Back in the saddlen kohdalla. Nytpä sitä ollaan koukussa bändin 70-luvun tuotantoon :-) "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
itsy 25.04.2010 20:51:09 (muokattu 25.04.2010 20:51:25) | |
---|
PsychedelicWarlord: Nytpä sitä ollaan koukussa bändin 70-luvun tuotantoon :-) Rocks on kieltämättä täydellinen rocklevy, Toys In the Attic ei ole toistaiseksi koukuttanut samalla tavalla, pitänee kaivaa joskus tarkempaan kuunteluun. Myös Draw the line toimii hyvin kuten myös osittain Perrytön Night in the ruts. |
Musta Arkipyhä 25.04.2010 20:54:39 | |
---|
Itchy: Rocks on kieltämättä täydellinen rocklevy, Toys In the Attic ei ole toistaiseksi koukuttanut samalla tavalla, pitänee kaivaa joskus tarkempaan kuunteluun. Myös Draw the line toimii hyvin kuten myös osittain Perrytön Night in the ruts. Minusta Toys on tuotannoltaan hiukan "siistimpi" kuin rosoisemman oloinen Rocks.Aerosmithillä on muuten hyviä sellasia "funkaavia" kitarajuttuja.Kait kaverit on soul/funk-juttuja kuunnelleetkin aikoinaan. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Joees 25.04.2010 22:41:33 | |
---|
PsychedelicWarlord: Minusta Toys on tuotannoltaan hiukan "siistimpi" kuin rosoisemman oloinen Rocks.Aerosmithillä on muuten hyviä sellasia "funkaavia" kitarajuttuja.Kait kaverit on soul/funk-juttuja kuunnelleetkin aikoinaan. No onhan se. Lelut ullakolla ja seuraavaks on rotat kellarissa... Kuvastaa vissiin ihan hyvin noiden levyjen aikoja nuo biisien nimet. Toysin aikaan oli porukka sekasin ja Rocksin aikaan vielä enemmän sekasin. Soittivat vissiin aika kovasti Mother Popcornia ja muita Brownin biisejä alkuvaiheessa. Diggasivat Metersiä sunmuita. Eli lienee tuo funkki osasto vallan tuttua juuri siksikin. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
stickyfinger 25.04.2010 23:32:05 | |
---|
PsychedelicWarlord: Pitkästä aikaa iski Aerosmith-innostus ja Toys in The attic ja Rocks on tullut kuunneltua läpi useamman kerran.On se vaan loistava rokkibändi.Vaikka bändi usein perusrockbändiksi mielletäänkin löytyy biiseistä paljon nyansseja ja hienoja sovitusratkaisuja ettei niihin kyllästy.Lisäksi monet biisit kulkevat vaikka ensikuulemalla ei siltä tuntuisikaan.Näin kävi itselleni esmes Back in the saddlen kohdalla. Juu, näin on. Hyviä sovituksia löytyy ja vaikka toki biisit varsin perinneuskollista rokkausta ovatkin, kappalerakenteet eivät noudattele läheskään aina sitä perinteisintä kaavaa. Muutenkin on jatkuvasti mageita pikkujuttuja, joita ei todellakaan kaikilta samaa sarkaa kyntäviltä löydy. Perus hard rokki on usein ihan tosi tylsää, mutta Aerot osoittavat että vähän kaavaa rikkomalla saadaan huomattavasti enemmän mielenkiintoisia juttuja aikaan. Saisivat nuoret alan yhtyeen vähän kelailla samalla tapaa biisinkirjoitusta. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Abysmal 26.04.2010 08:02:42 | |
---|
Itchy: Myös Draw the line toimii hyvin kuten myös osittain Perrytön Night in the ruts. Draw the Line on mainettaan (mikäli muistan oikein, niin levyä kaiketi pidetään jonkinlaisena floppina) huomattavasti parempi levy. Night in the Rutsin hankin muutama kuukausi takaperin ja kelpo levyhän sekin on. Ehkä edeltäjiään heikompi kokonaisuus, mutta muutaman loistobiisin voimalla toimii oikein hyvin. Näillä Aerosmithin -70 luvun lopun levyillä ilmenee myös hienoa rähjäisyyttä. Rocks toki edustaa sekin tyylikästä rähjärockia, mutta jälki on silti silotellumpaa kuin näillä huumehuuruisilla seuraajillaan. |