georges 29.01.2010 16:24:11 | |
---|
Siltä se vaikuttaaki. putket vähän siel syvemmällä päin. Mut pitää kattella jos jostain netin syövereistä löytäs manuaalii tai hjälppii. and we'll pray that there's no god |
SURf 29.01.2010 17:57:45 | |
---|
georges: Siltä se vaikuttaaki. putket vähän siel syvemmällä päin. Mut pitää kattella jos jostain netin syövereistä löytäs manuaalii tai hjälppii. Niin siis oletko vaihtanut sinne sisälle niitä sulakkeita? ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
SURf 29.01.2010 17:59:40 | |
---|
vänkylä: ...ja sulla on vahvistimena...? Vox AC30CC2, miten niin? Omasta vahvaristani osaan kyllä sanoa miten paljon tai vähän siinä on vikaa ollut mutta paha mennä sanomaan noin yleisellä tasolla. Omaani olen todella tyytyväinen, vaikka pari kertaa olen sitä huollossa saanutkin käyttää. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
vänkylä 29.01.2010 18:16:43 | |
---|
SURf: Vox AC30CC2, miten niin? Omasta vahvaristani osaan kyllä sanoa miten paljon tai vähän siinä on vikaa ollut mutta paha mennä sanomaan noin yleisellä tasolla. Omaani olen todella tyytyväinen, vaikka pari kertaa olen sitä huollossa saanutkin käyttää. Se on sama kuin autojen kanssa.Kun semmoinen on itellä,se on maailman paras ja ei oo mitään vikaa,sitten kun sen vaihtaa niin se onkin aivan paska ja täynnä vikoja. |
vänkylä: Se on sama kuin autojen kanssa.Kun semmoinen on itellä,se on maailman paras ja ei oo mitään vikaa,sitten kun sen vaihtaa niin se onkin aivan paska ja täynnä vikoja. Jep jep. ;) ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Tami 29.01.2010 19:36:03 | |
---|
Pallo-Kala: Vaikkakin nuo nyky voxit tehdään kiinassa, niin silti mielestäni nämä ovat parasta mitä tuolla hinnallaa saa. E: kestääkö tuo muuten paremmin (niikuin tuossa ylhäällä kerrottiin) jos ei koske ollenkaan tuohon stanby nappulaan? Juu ovat ihan perushyviä putkistyrkkareita edullisessa sarjassa... Bright-cap modi on minun käyttöä varten ehdoton noissa.. Ja tuo "stand-by"-hommahan koskee niitä malleja joissa on putkitasuri. ac15 on dioditasuroitu... En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |