KoskPaavo 29.01.2010 12:08:22 | |
---|
Begemoth: bII9#11 sointua käytän kernaasti. Joo, nauratti kun jossain seniorilaulukilpailussa eräs trelainen ukko veti "Laako Matsoore". Tuo toteutettavuushan riippuu ihan siitä, miten filsun envelope triggautuu... |
Riksteri 29.01.2010 12:53:11 | |
---|
KanttoriPiiparinen: Satuin näkemään saman sohelluksen. Selvä samba, ja nämä painavat letkajenkkaa. Ja ihan tosissaan. Myötähäpeäni oli ylitsekäymätön. Jos tuo porukka olisi tanssinut sambaa niin olisitko kokenut myötähäpeää tanssijoiden vai orkesterin osalta? |
EP 29.01.2010 12:54:21 (muokattu 29.01.2010 13:33:07) | |
---|
Riksteri: Jos tuo porukka olisi tanssinut sambaa niin olisitko kokenut myötähäpeää tanssijoiden vai orkesterin osalta? Jep, samaa mieltä, mitäs hävettävää tuossa olis ollu? Tuossa 11,15 min kohdalla: http://areena.yle.fi/video/714722 Hyvä meininki! : ) |
EP 29.01.2010 13:25:44 (muokattu 29.01.2010 13:28:25) | |
---|
Joskus hävetti kun eräs tanssipari tanssi masurkkaa viimesen valssin aikana! ..ihan vaan sen takia kun olin luvannut heille, että sitä masurkkaa soitetaan, mut unohdin : ( |
Riksteri: Jos tuo porukka olisi tanssinut sambaa niin olisitko kokenut myötähäpeää tanssijoiden vai orkesterin osalta? Nyt kun katsoin ton pätkän, niin tolla rytmitajulla edelleen tanssijoiden... ... vaikka mikäs siinä - ihan normi keskivertotanssijan rytmitaju! Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Riksteri 29.01.2010 18:32:26 | |
---|
isojussi: Nyt kun katsoin ton pätkän, niin tolla rytmitajulla edelleen tanssijoiden... ... vaikka mikäs siinä - ihan normi keskivertotanssijan rytmitaju! Veli hopea, ei ole häpeä hurmioitua musiikista! Mutta olisiko tuohon tilanteeseen sopinut minkäänlainen samba, kenenkään tanssimana? |
Tankero 29.01.2010 18:48:32 | |
---|
KanttoriPiiparinen: Satuin näkemään saman sohelluksen. Selvä samba, ja nämä painavat letkajenkkaa. Ja ihan tosissaan. Myötähäpeäni oli ylitsekäymätön. Myötähäpeä? Niillähän oli lystiä, mitä vitun väliä miten ketkuivat. Humppajyrä |
Tankero 29.01.2010 18:49:43 | |
---|
isojussi: Nyt kun katsoin ton pätkän, niin tolla rytmitajulla edelleen tanssijoiden... ... vaikka mikäs siinä - ihan normi keskivertotanssijan rytmitaju! Mitäpä tiedät kesivertotanssijoiden rytmitajusta? Minusta suurin osa vetää ihan kohilleen. Humppajyrä |
KanttoriPiiparinen 29.01.2010 20:08:42 | |
---|
Tankero: Mitäpä tiedät kesivertotanssijoiden rytmitajusta? Minusta suurin osa vetää ihan kohilleen. No niin vetää. Bändi on vain alokasmaisesti umpimetsässä. Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua. |
isojussi 29.01.2010 22:27:01 | |
---|
Tankero: Mitäpä tiedät kesivertotanssijoiden rytmitajusta? Minusta suurin osa vetää ihan kohilleen. Älä mulle ala.... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
rintapek 29.01.2010 22:37:49 | |
---|
Tankero: Myötähäpeä? Niillähän oli lystiä, mitä vitun väliä miten ketkuivat. Mä olen tosta samaa mieltä. Bändi soittaa ja väki pomppii lattialla just niinko tykkäävät. Meitin ennätyspitkä letkajenkka tuli dirlandarlaa vetäen. One kind of music only - the good kind |
Tankero 29.01.2010 23:29:41 | |
---|
KanttoriPiiparinen: No niin vetää. Bändi on vain alokasmaisesti umpimetsässä. Voi olla teidän keikalla. Humppajyrä |
KoskPaavo 30.01.2010 00:31:05 | |
---|
Olispa ollutkin huima juttu kun tuossa kapelll oliskin älynnyt vetää tempon alemmas kun nuo aivokääpiöt tulivat tuohon koikkelehtimaan. Tuo toteutettavuushan riippuu ihan siitä, miten filsun envelope triggautuu... |
baron 30.01.2010 00:34:34 | |
---|
KanttoriPiiparinen: No niin vetää. Bändi on vain alokasmaisesti umpimetsässä. Joo, tanssijat vetää just oikein. Bändi ihan metsässä! Pitäisi Riku Niemen oppia katsomaan vähän lavalle ja sen mukaan liidata bändiään. Aloittelijamaista toimintaa, toivottavasti kokemuksen myötä oppii. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
EP 30.01.2010 00:39:23 | |
---|
No, tästähän nyt siunaantu juttua.. Ei ku lissää, ku ei muutakaan tekemistä ..mun mielestä ne tanssijat kyllä huomasi, ettei se ollu jenkkaa, halusivat vaan pitää hauskaa kun kuulivat tutun, maailman kuulun sävelen, jossa on oma tanssityylikin! ..Olisin voinut jopa itsekin sortua moiseen : )) |
KoskPaavo 30.01.2010 01:29:36 | |
---|
EP: No, tästähän nyt siunaantu juttua.. Ei ku lissää, ku ei muutakaan tekemistä ..mun mielestä ne tanssijat kyllä huomasi, ettei se ollu jenkkaa, halusivat vaan pitää hauskaa kun kuulivat tutun, maailman kuulun sävelen, jossa on oma tanssityylikin! ..Olisin voinut jopa itsekin sortua moiseen : )) Huh, no ei meistä sitten soittokavereita taida tulla... Tuo toteutettavuushan riippuu ihan siitä, miten filsun envelope triggautuu... |
Riksteri 30.01.2010 08:32:38 | |
---|
KoskPaavo: Huh, no ei meistä sitten soittokavereita taida tulla... Oliko Riku itse kuitenkin riittävän korrekti, otti ainakin yhden samban taka-askeleen vähän niinkuin malliksi? |
Pete V. 02.02.2010 14:14:01 | |
---|
rintapek: Mä olen tosta samaa mieltä. Bändi soittaa ja väki pomppii lattialla just niinko tykkäävät. Meitin ennätyspitkä letkajenkka tuli dirlandarlaa vetäen. Niin, kyllähän bändi soitti oikeaa sovitusta ihan oikeaan tempoon ja vieläpä tosihienosti, yleisö vaan irtautui tästä erikoissovituksesta omiin menneisiin maailmoihinsa, eikä hommaa tarvitse kuvitellaakaan mitenkään synkattavaksi keskenään ... |
KoskPaavo 02.02.2010 17:39:37 | |
---|
Nii, kyllähän se letkajenkan tempo oli ihan päin persettä, mutta eihän se tanssittavaksi siinä ollut tarkoitettukaan. Tuo toteutettavuushan riippuu ihan siitä, miten filsun envelope triggautuu... |
Tankero 02.02.2010 18:03:46 | |
---|
KoskPaavo: Nii, kyllähän se letkajenkan tempo oli ihan päin persettä, mutta eihän se tanssittavaksi siinä ollut tarkoitettukaan. http://www.youtube.com/watch?v=usH4nVyy9A4 Taputuksista päätellen yleisön joukossa on suomalaisiakin. Humppajyrä |